Peuk schreef:Ik weet niet wat voor rel hier gaan is, maar ik vind het niet leuk hoor. Vrede op aarde.
Rel? Hier niet hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vienna2007 schreef:SteffiiY schreef:Hmm dat argument over dat het smerig is om ongewassen schone kleding aan te trekken vind ik wel heel smetvreesachtig.
Je gaat savonds voor je naar bed gaat onder de douche, en gaat daarna je SCHONE bed in(want mn bed word iedere 2 dagen gewassen) hoe kan je dan uberhaupt vies worden? Er ligt toch geen modder in je bed?
Je verliest heel veel vocht tijdens slapen.
Goh, word jij ook iedere ochtend he-le-maal uitgedroogd wakker?
F_Orumster schreef:Moppie, ik douche ook 1 tot 2 keer per dag, maar daarom mag ik jouw theorien wel graag weerleggen.
Vienna2007 schreef:MamboBeach schreef:Vienna, jouw poepverhaal vind ik erg denigrerend overkomen. Zit je tampon dwars?
Nee, die verschoon ik gelukkig ook op tijd.
Bovendien is het niks anders. Als je niet vies bent van je eigen zweet... zou je dat dus ook niet van je eigen poep moeten zijn.
F_Orumster schreef:Mijn mamma leeft niet meer, dacht ik het net hier kwijt te kunnen*ooh flauw*

MarcoBorsato schreef:Blue_Eyes schreef:Jawel, want in poep zitten bacterien en zweet op zich is schoon, steriel spul.
Nou ik ben wel vies van m'n eigen zweet... Ik heb s'morgens echt wel een douche nodig, ik slaap altijd heel onrustig, verpakt in 3 dekens. Als ik niet douche dan ben ik radioactief...

Kriel schreef:Interessante discussies hier
Vraagje aan Mambobeach: loop jij de hele dag met een kauwgommetje in je mond?
Twiggy2008 schreef:Heb het vanmorgen nog aan mijn kapper gevraagd, hoe de conditie van mijn haar is. Nou, ik heb zeer gezond haar, zei ze.
Het glanst en groeit als een tierelier en ik verf het al jaren en was het dagelijks.![]()
Moet ook zeggen dat ik niet de eerste de beste shampoo heb, want ik heb er eentje van de kapper. En af en toe wissel ik af met een gewone huis-tuin-en keukenshampoo. Af en toe een maskertje en gebruik van cremespoeling doet ook wonderen. En vooral gezond eten, dan heb je nergens last van, hoor. Ikke niet in elk geval.