Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietske83

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:57

O ik kan ze wel zien en voelen. Echt van die harde uitsteksels en doorzichtig. Mijn nieuwe bh is er al van beschadigd aan de binnenkant.

Ja echt raar iedereen heeft zijn eigen regels.

Ik heb nu bij de re borst echt het gevoel of er lood in zit. Bij de T splitsing van de ankervorm. Heb het ook al gehad aan de li kant maar dat is nu weg. Zal wel een teken wezen van genezing.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:00

Ja ik vind het echt heel raar... Ook dat ik gewoon nergens een hechting kan ontdekken := Alleen die 6 knoopjes die ze weggehaald heeft, verder heb ik nergens plekjes..

Bij mij jeukt het gewoon heel erg, maar dat is ook een teken van genezen... Naja hoop dat de jeuk wel snel minder word, want jeminee, soms kan ik er gewoon niet van slapen :=

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:06

Dat jeuken heb ik ook wel maar is al minder erg dan eerst.
Heb ook het gevoel dat het komt van dag en nacht bh aan hebben de jeuk en vervellen.

Die 6 knoopjes die ze weggehaald hebben, daar zie ook niks meer van je hechtingdraad?
Wou dat ik dat had.

Las dat jij alweer op het paard had gezetten ik mag er niks mee doen van de Arboarts tot na 20 december.
Echt wel jammer. Maar wil er zoiezo nog niet op.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:09

vraagje; zijn jullie voor de bvk naar de dokter geweest voor een doorverwijzing? en hoe lang duurde in totaal het proces vanaf naar de dokter gaan en geopereerd worden?
tevens zie ik hier veel meiden die nog jong en toch al een bvk hebben laten doen. werd dit niet afgeraden door de doktor ivm evt zwangerschap en dus groeiende cupmaat in de toekomst??

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:12

Ik ben niet naar de huisarts geweest de Pc van de bergmankliniek regelde zelf de akkoord met menzis had binnen 1 week goedkeuring van de verzekering.
En kon eigenlijk binnen 4 weken geholpen worden na de akkoord.
Is toen een maand later geworden door mijn longarts. Maar het kan dus redelijk snel.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:14

Ja het jeuken word nu wel beter. Het vervelt allemaal nog wel, maar daarvoor helpt dat smeren ook erg goed :D

Nee er was 1 plekje waar ik dacht een stukje hechting te voelen, maar dat was na een dag ook alweer weg...? Dus geen idee...

Ja na een week heb ik m alweer uitgestapt := 2 sport beha's over elkaar aan en gaan... Doet minder pijn als in de auto over hobbels heen hoor :P
Heb ook alweer gedraafd e.d.
Mest nu ook zelf m'n stal weer uit :) Kan alleen de kruiwagens niet legen, dus dat word voor me gedaan :)

Mijn pony is erg braaf en zal geen pas te hard lopen dan dat ik van m vraag.. Dus dat durfde ik wel aan hoor..
Na een week vond ik het al verschrikkelijk dat ik er niet zelf op kon... Naja eerst even gereden door iemand anders, dan kon ik er mooi op :)

Tamaramt, bij mij ging dat behoorlijk snel, werd doorverwezen door de HA, en 4 week later ofzo? wist ik al dat het vergoed zou worden.. Mocht toen een paar maand daarna al geopereerd worden, maar ik wou niet in de zomer in het ziekenhuis liggen (kan niet tegen de warmte e.d.)
Ik ben op m'n 15e ook al een keer bij een chirurg op gesprek geweest, toen werd het afgeraden omdat het dan nog door zou groeien (waarschijnlijk)... Dus toen niet gedaan.. En ja het kan altijd groeien als je dikker word, of zwanger word.. Maar ik wil (waarschijnlijk) geen kinderen, dus dat scheelt voor mij..

*(heb echt geen idee meer hoeveel tijd er tussen alles zat :o)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 20:08

Ik weet ook van mijzelf dat als ik het laat doen het heel snel kriebelt om weer op het paard te stappen.
Dus hoop dat het zover uitgerekt kan worden tot me paard veulentje krijgt. Dan kan ik er toch niet op :P

Waarom zou dat niet mogen ivm zwangerschap? is gewoon blonde vraag hoor?
Borsten kunnen toch van alles groeien? door dikker worden, door meer sporten, door hormonen?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:38

Zo ben dr weer :)
Heb gelukkig nog steeds niet echt pijn, op zo nu en dan een steek na. Ben sinds vrijdag lekker thuis !!
Hoe gaat het nu met jullie ?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 19:45

Wat fijn dat het goed gaat Fenartoe!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:25

Fenartoe, gelukkig!! Hopen dat het ook zo blijft! :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:44

Fenartoe schreef:
Heb gelukkig nog steeds niet echt pijn, op zo nu en dan een steek na. Ben sinds vrijdag lekker thuis !!

ik neem aan dat je een bvk hebt gehad?
viel het tegen;/ viel het mee??
heb je erge littekens? hoe lang mag je niet rijden/werken

en ben je doorverwezen door je ha en hoe lang zat er tussen je doorverwijzing en de behandeling??

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:10

Hier is alles goed.

Alle wondjes zijn nu dicht *\o/*

En de overige korstjes eraf gekrapt zatten helemaal geen wonden meer onder.
Met een korstje kwam een stuk hechtdraad mee. Ben nu alles kwijt.
Ga nu lekker smeren om de littekens te verminderen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:16

ik meld me hier ook. ben gezegend met een 75F :+

ik draag vaak saph of esprit dat zit tot nu toe ideaal . hebben jullie nog anderen merken en winkels die niet te duur zijn?

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:41

sietske, super!! goed zo :D
is de jeuk ook minder nu?

Ik heb van de week op een lingerieparty een BH gekocht. weet het merk niet eens. alleen dattie voldoende steun gaf. wel 70 euro.. maja moet dan maar.

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:04

Ja de jeuk is minder maar had de laatste week al niet zo'n last meer.
Wel jeuk op mijn rug van steeds de bh dragen. Kan er telkens net niet bij ;(

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:15

aaaah dat is irritant!
nou gelukkig! nog ff en dan ben je er vanaf :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:03

tamaramt schreef:
Fenartoe schreef:

ik neem aan dat je een bvk hebt gehad?
viel het tegen;/ viel het mee??
heb je erge littekens? hoe lang mag je niet rijden/werken

en ben je doorverwezen door je ha en hoe lang zat er tussen je doorverwijzing en de behandeling??

Dat klopt, viel me echt reuze mee, scheelt wel dat ik t super graag wilde en nooit getwijfeld heb denk ik.
Pijn valt me ook nog steeds reuze mee, al begint t te jeuken argh !!

Littekens weet ik nog niet hoe dat gaat worden, alles zit nu nog in de tape :D

Ben zelf naar mijn onderdaalsarts(leger) geweest en heb gezegd dat ik dit wilde, die heeft me doorverwezen naar t ziekenhuis.
Zat een korte tijd tussen op een vertraging wegens een spoedgeval na

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:04

Hoe lang moesten jullie nog door met de pijnstillers/paracetamol ?

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:14

Heb 7 dagen de diclofinac gehad van de kliniek. En toen alleen nog als ik s'avonds op bed ging i.v.m pijn van de bh die op de litteken drukte.

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:56

diclofinac heet ook niet op iedereen dezelfde werking.. helaas ken iemand die geet er roze olifantjes van zien en bij mij heeft het geen enkel effect..

heb van het weekend zo WOW bh gepast van daphne dekkers nou wat een rampe dingen zijn dat.. ga maar weer terug op me sapph

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 00:37

mag ik ook vragen hoe de nieuwe cupmaat beslist werd?? had je zelf al een idee over welke cupmaat of werd het geadviseerd door de arts?
en diegene die een bvk gedaan hebben; welke cupmaat had je voor de bvk en na de bvk?? en had je na de bvk niet het idee dat je ze veels te klein vond???

sorry, voor mijn vele vragen maar zit er al enige tijd aan te denken om een bvk te laten doen maar ik twijfel omdat ik wel wat bang ben.
had op mijn 12 e al een d cup en heb nu op mijn 30 e een h/i cup met confectiemaat van 38/40

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:46

Ik draagde zelf altijd 75f anders zat het niet goed.
De pc zei dat ik 80dd had maar 80 is mij te wijd dus dat zou inhouden 75ee. Ik wou liever naar een b dan c in de 80 maat waarom omdat mij dat wel wat leek. Hij kon niet zeggen wat het werd.
Heb nu 80c aan maar die is te groot dus dat word waarschijnlijk een 75c.
Ik ben tevreden over de cup. Ik kan nu ook al lekker shoppen met kleren en het geluk is nu het past.
En verder geen lichamelijke klachten op dit moment.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 13:41

zo; na bijna 12 jaar jankpartijen, rugpijn, geen goed bhs; al 9 jaar niet meer gezwommen, niet kunnen doorzitten en nog veel meer heb ik de beslissing gemaakt.
Ik komt zojuist van de ha af en die heeft me geholpen met heel veel vragen en heb een verwijskaart gekregen en heb v 23 dec een afspraak met de plastisch chirurg staan; ik wilde perse een vrouwelijk chirurg dus vandaar dat ik pas 23 dec terecht kan v een gesprek want zij zat helemaal volgevoekt ;)
op 23 dec zal ik te horen krijgen hoe of wat en wanneer
ben doodzenuwachtig en behoorlijk bang maar we zullen het wel zien hoe of wat.
ben heel benieuwd hoe lang ik niet mag/kan werken en paardrijden
want daar bel ik wel heel erg van maar we zullen wel zien

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 13:50

Super knap van je dat je de stap hebt gedaan !!!

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:36

Tamaramt mooi dat je de stap hebt durven wagen.