*duuuussss...
Fijn voor TS dat het allemaal negatief uit viel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tinuss schreef:Ten eerste had ik allang een test gekocht........eng of niet.
Je wilt toch weten waar je aan toe bent
Ten tweede
Er wordt gezegt dat je s'morgens moet testen.
Nee jij doet het s' middags en dan ook nog 3 glazen water willen......je snapt toch wel dat je dan de boel verdund![]()
O enne kan je dan nu uitleggen wat je in je buik voelt bewegen...... ET?????
Sorry hoor

Hidalgo24 schreef:Het hcg blijft tot 2 weken na de geboorte aanwezig, niet in sterke mate maar wel duidelijk genoeg voor een positieve test. Met 5 maanden heb ik zelfs nog een testje uitgevoerd en deze was duidelijk afleesbaar. Als de test nu negatief is ben je gewoon niet zwanger. Wil je wel duidelijkheid, gewoon even laten bloedprikken duidelijker dan dat kan niet.
Hidalgo24 schreef:Als je zwanger bent, maakt je lichaam het zwangerschapshormoon hCG (humaan choriongonadotrofine) aan. De hoeveelheid hCG in je lichaam verdubbelt ongeveer elke twee tot drie dagen en bereikt tussen zeven en twaalf weken zwangerschap een hoogtepunt. Gedurende de rest van je zwangerschap en tot drie weken na de geboorte blijft het niveau hCG hoger dan normaal. Je hCG-spiegel kan tot negen weken na een miskraam of een abortus boven het normale niveau uitkomen.

RockyHorse0 schreef:Hidalgo24 schreef:Het hcg blijft tot 2 weken na de geboorte aanwezig, niet in sterke mate maar wel duidelijk genoeg voor een positieve test. Met 5 maanden heb ik zelfs nog een testje uitgevoerd en deze was duidelijk afleesbaar. Als de test nu negatief is ben je gewoon niet zwanger. Wil je wel duidelijkheid, gewoon even laten bloedprikken duidelijker dan dat kan niet.
Dankjewel, laten we het hier op houden. Want van al die andere reacties wordt ik schijtgek! Het maakt me alleen maar bang en nerveus.
SpeedyCorsa schreef:Tsss... en wij (reageer even voor de rest van de mama's hier) hebben geen kindje en er dus ook geen verstand van!?
Jeeeeee... ga gewoon naar de dokter als je het niet vertrouwd en doe niet moeilijk... Een dokter heeft ook geheimhoudingsplicht dus daar hoef je niet moeilijk over te doen
Succes!