maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 13:41

Soms is een stijve boel wel heel sfeerbepalend hoor.. Zo'n slappe hap beloofd ook weinig goeds.. :')

*duuuussss...

Fijn voor TS dat het allemaal negatief uit viel :)

LecyTinker

Re: maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 13:43

Petulan... slappe hap is gewoon omdat je het niet goed hebt opgewarmd... Een snelle hap is vaak was al warm voordat je eraan begint!

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 13:59

juist.....

:P

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:02

En nu ROCKYHORSE ga je je huisarts nog bellen voor de pil en een uitgebreid onderzoek of de test die je nu net hebt gedaan het bij het juiste einde had?
Immers zoals zovelen al hebben gezegd. Het gerommel is 4 maanden geleden en dan is je HCG spiegel niet meer zo hoog als in het begin van een zwangerschap. Daarnaast heb je midden op de dag getest en dat allemaal in combinatie kan heel goed een valsnegatief test opleveren.

Je kunt hem/haar tot 17:00 uur nog bereiken dus je hebt nog ietsje minder dan 2 uur hiervoor.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:15

als je zwanger wil worden, maak dan een topic op bokt, zij MAKEN je wel zwanger.... Jemig, lijkt wel alsof sommige mensen willen dat ts zwanger is. Word zelfs gevraagd voor fotos van de test!

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 14:15

ehh.....

Nou ik ga wel naar de huisarts voor de pil ja. En morgenochtend test ik opnieuw.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:19

Nou idd, Pinuts.
De kans dat TS al zwanger was geworden was al klein, en nu zou de test weer niet goed zijn?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:28

Tinuss schreef:
Ten eerste had ik allang een test gekocht........eng of niet.
Je wilt toch weten waar je aan toe bent

Ten tweede
Er wordt gezegt dat je s'morgens moet testen.
Nee jij doet het s' middags en dan ook nog 3 glazen water willen......je snapt toch wel dat je dan de boel verdund :?

O enne kan je dan nu uitleggen wat je in je buik voelt bewegen...... ET?????

Sorry hoor

Ik had geen zin om in dit topic te reageren. Maar kun jij niet lezen? Er staat duidelijk dat ze 3 glazen water naast zich heeft staan, en later schrijft ze duidelijk dat ze er NIET van gedronken heeft.

En, het maakt echt niet uit of je nu 's morges test of 's middags. 's Morgens is misschien beter, maar het maakt echt niet uit.

Sorry hoor ;)

TS ik ben blij voor jou dat er niets aan de hand is. Maar voortaan wel veilig aan de gang hé! Scheelt jou, maar ook ons een boel stress. :P

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:31

@ Rienn, het maakt wel degelijk uit wanneer je test als je vermoedelijk in een al verder gevorderd stadium van de zwangerschap zit. Je HCG neemt dan namelijk af en dan heb je 's ochtends de meeste concentratie.

TS heeft 4 maanden geleden gerommeld...............

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:32

Als de TS meer dan 3 maanden geleden "sex" heeft gehad zou ik de test niet vertrouwen....

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:35

Het hcg blijft tot 2 weken na de geboorte aanwezig, niet in sterke mate maar wel duidelijk genoeg voor een positieve test. Met 5 maanden heb ik zelfs nog een testje uitgevoerd en deze was duidelijk afleesbaar. Als de test nu negatief is ben je gewoon niet zwanger. Wil je wel duidelijkheid, gewoon even laten bloedprikken duidelijker dan dat kan niet.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:36

Pff ik ben blij dat bokt nog niet bestond toen ik die leeftijd had. Vooral de eerste 1,5 jaar was mijn menstruatiecyclus volstrekt willekeurig, niets geks aan :)

TS zegt nergens dat ze nu een vriend heeft dus waarom persee aan de pil? Ik zou gewoon morgenochtend test nr 2 doen, is die ook negatief en je hebt verder geen klachten rustig laten gaan :)

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 14:37

Hidalgo24 schreef:
Het hcg blijft tot 2 weken na de geboorte aanwezig, niet in sterke mate maar wel duidelijk genoeg voor een positieve test. Met 5 maanden heb ik zelfs nog een testje uitgevoerd en deze was duidelijk afleesbaar. Als de test nu negatief is ben je gewoon niet zwanger. Wil je wel duidelijkheid, gewoon even laten bloedprikken duidelijker dan dat kan niet.

Dankjewel, laten we het hier op houden. Want van al die andere reacties wordt ik schijtgek! Het maakt me alleen maar bang en nerveus.

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:37

Als je zwanger bent, maakt je lichaam het zwangerschapshormoon hCG (humaan choriongonadotrofine) aan. De hoeveelheid hCG in je lichaam verdubbelt ongeveer elke twee tot drie dagen en bereikt tussen zeven en twaalf weken zwangerschap een hoogtepunt. Gedurende de rest van je zwangerschap en tot drie weken na de geboorte blijft het niveau hCG hoger dan normaal. Je hCG-spiegel kan tot negen weken na een miskraam of een abortus boven het normale niveau uitkomen.

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 14:38

Hidalgo24 schreef:
Als je zwanger bent, maakt je lichaam het zwangerschapshormoon hCG (humaan choriongonadotrofine) aan. De hoeveelheid hCG in je lichaam verdubbelt ongeveer elke twee tot drie dagen en bereikt tussen zeven en twaalf weken zwangerschap een hoogtepunt. Gedurende de rest van je zwangerschap en tot drie weken na de geboorte blijft het niveau hCG hoger dan normaal. Je hCG-spiegel kan tot negen weken na een miskraam of een abortus boven het normale niveau uitkomen.

AMEN _/-\o_

Jij heb er verstand van, want jij hebt een kindje, gefeliciteerd trouwens!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:39

overigens bepaald ts zelf wel of ze aan de pil gaat, hoeft niet worden opgedrongen

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:40

RockyHorse0 schreef:
Hidalgo24 schreef:

Dankjewel, laten we het hier op houden. Want van al die andere reacties wordt ik schijtgek! Het maakt me alleen maar bang en nerveus.

Als je hier al nerveus van wordt dan raad ik je aan dit gewoon met je huisarts te bespreken en niet met heel bokt. Hij heeft ervoor geleerd en zal het allemaal WEL weten lijkt mij. Succes.

Abeltje77

_SC_

Tsss... en wij (reageer even voor de rest van de mama's hier) hebben geen kindje en er dus ook geen verstand van!?

Jeeeeee... ga gewoon naar de dokter als je het niet vertrouwd en doe niet moeilijk... Een dokter heeft ook geheimhoudingsplicht dus daar hoef je niet moeilijk over te doen :n

Succes!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:41

Jij hoort/leest alleen maar wat jezelf wilt horen/lezen. De andere tips passen niet in je straatje, dus die negeer je. Bovenstaand advies lijkt je wel wat, dus je gaat er zomaar vanuit dat dit klopt? 8)7

En by the way, ik heb ook een kindje, heb ik er dan ook verstand van?

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 14:42

SpeedyCorsa schreef:
Tsss... en wij (reageer even voor de rest van de mama's hier) hebben geen kindje en er dus ook geen verstand van!?

Jeeeeee... ga gewoon naar de dokter als je het niet vertrouwd en doe niet moeilijk... Een dokter heeft ook geheimhoudingsplicht dus daar hoef je niet moeilijk over te doen :n

Succes!

Ohhh sorry, zo bedoelde ik het ook weer niet.

Maar ik geloof wat ik geloof, en ik geloof dat de test klopt. Dus van mijn part is dit stukje afgesloten nu.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:43

Met verstand maak je geen baby, met zaad wel. Dus het wel of niet hebben van een kindje heeft niets met verstand te maken.

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:44

Nou dan.... reageer dan verder ook niet meer... Je ziet hier zelf ook de boel lekker te voeren >;)

*verwijdert topic nu echt uit de 'eigen berichten'*

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:44

Toen ik nog niet zwanger was had ik er ook al verstand van het is namelijk mn werk ;)

Maar meid, maak je niet druk. Zoals ik al zei wil je echt duidelijkheid zonder al die testjes en streepjes (en weggegooid geld) bel even naar de assistente van de huisarts leg even je verhaal uit en vraag of je bloed mag prikken dan heb je over een paar dagen duidelijkheid waar je niet aan kan twijfelen.

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 14:45

Ga ik zeker doen!