Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Betteke schreef:Waarschijnlijk was je vriend voor de zwangerschap al niet erg betrokken bij jouw wel en wee en verwacht jij nu dat hij dat wel is.
Als ik zie hoe in Amerika wordt omgegaan met vrouwen, dan zit ik liever in NL en daar zijn ze toch echt wel moderner. Thuis bevallen is daar vooroorlogs. En ik vond dat juist weelde bij mijn eerste. Helaas zijn de andere 2 in het ZH geboren. Ik vond thuis echt fijner.
Ik vond zwanger zijn ook niet leuk, maar als je dan dat mooie kleine wondertje op je buik hebt, echt heel cliché.. maar het maakt alles goed.
Die werkt wel 15 uur per dag om dan moe op de bank te vallen, maar toen ik zwanger was, was ik voor hem een hele last, die hij met alle liefde en plezier hielp. Dus ze bestaan hoor die mannen.
En voor jou loopt er ook één op de aardbol rond. Die kom je vanzelf tegen op het moment dat de tijd er rijp voor is. JessAndHope schreef:@ Kido: ja zo denk ik er ook over. Maar dan ben ik straks diegene die de relatie heeft opgegeven en die kleine verdoemd tot omgangsregelingen en alimentatie.
Daarnaast ga ik dan zéker de erkenning ongedaan laten maken, of in ieder geval een naamswijziging. Want het is dan van de zotte dat het kind 95% van de tijd bij mij is, hij verder gaat met een andere griet, trouwt, kindere krijgt en alles zijn naam krijgt. Ik van mij part ooit trouw en een andere naam aanneem, en het kind dan zijn achternaam heeft .... Dat vind ik dus echt niet kunnen.

Girley_ schreef:TS hoe is het met de kleine meid? Lekker in je ribben aan t trappelen? Komt ze ook al met haar hoofd in je blaas terecht als ze dat doet? Dat is dubbel fun
Oh! Vergeet niet om filmpjes te maken van die bobbelbuik als ze lekker aan het bewegen is, dat is leuk voor later.
Toen je je ex hebt laten erkennen, hebben jullie toen ook aangegeven dat het kindje zijn achternaam zou krijgen? of kun je het kindje straks na de geboorte nog jouw achternaam geven?
Dusja... tis nu afwachten of ik het kan veranderen. Hetzij via intrekken van de erkenning, hetzij via de rechter.... russel schreef:Ik heb jaren op gas gekookt, maar ik had altijd iemand die mijn gasfles 3 hoog tilde...geweldig.
Maar er waren meer mensen in mijn wijk die geen gasaansluiting hadden, eigenlijk woonde ik illegaal op een zolderverdieping, maar mijn kennissen hadden altijd een fles op voorraad. Eenmaal leeg zijn ze heel licht in gewicht. Je betaald statiegeld en dat krijg je terug als je ze inlevert.
Misschien voor TS een idee om 2 flessen op voorraad te hebben en gewoon naast de fles te zetten zodat je altijk kan koken en douchen..
Over het koken, dat kan best moeilijk zijn als je strontmisselijk bent. Maar je kan ook makkelijk doen, door voorgesneden groente te kopen, geschilde aardappelen, rijst opzetten is zo gedaan en het vlees kan je braden als je gaat eten...dat is zo gebeurd.
Je moet heel erg handig gaan worden en van je vaste gewoontes afwijken.
Mensen die het heel erg druk hebben, full time baan, paard kinderen en kerel te verzorgen, hebben ook hele praktische oplossingen overal voor en knijpen ook vaak even een oogje toe als het even in het honderd loopt.
Misschien voor jouw TS een moment om even het roer om te gooien en je van je niet eigen kant te laten zien.
Ik persoonlijk denk dat de breuk tussen jullie behoorlijk hard is, maar wie weet in de toekomst als je kind er is en hij ziet dat het toch wel erg schattig is en dat een binding ook best wel een doel in het leven kan zijn...
Want ik denk dat jouw vriend bindingsangst heeft en zich daardoor zo hufterig op stelt hoe meer het echie nadert.....
En dat wist ik niet, dus t was gewoon een samenloop van omstandigheden. Normaal gesproken hebben we dus altijd gas, met 3 gasflessen. Ohjah, volgens hem had ik gewoon express de lege flessen laten staan zodat hij ze kon sjouwen (hij was die week daarvoor natuurlijk weg). Dussss....
maak je borst maar nat.