Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:44

joyce2 schreef:
Ahh joh, ik heb meerdere keren in mijn leven homo's zitten versieren. Als er iets niet opschiet, is dat het wel! En maar te spreken over hoe voor schut je je voelt, als je na een avond wanhopig proberen, te horen krijgt dat ie gay is, hahaha.

Dat is vervelend dan moet je wel heel mannelijk zijn wel je hem veroveren ;)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:45

Bellatrix schreef:
Weet ik Ibbel, heb er tig via bokt gemeet. :j

Maar dat zijn vrouwen. ;) Geen mannen. :')

En in een kroeg zie je gelijk met wie je te maken hebt...want je ziet die persoon en er zit geen scherm tussen.

Trouwens, ik dans ook niet. :+ Volgens mij kan ik het niet en ik voel mij te onzeker dus ook no way. (ja thuis doe ik het ook wel en ik heb het op vakantie ook wel gedaan in de camping discotheek. Vraag mij niet waarom ik het daar wel leuk vond) En ik ga dus helemaal niet naar een discotheek. :n

Maar waarom dans je niet buiten je huis? schaam je je, voel je je dan raar? Ik vind het altijd een beetje stom de eerste minuut (zeker als er nog geen 3 mensen op de dansvloer staan) maar als ik eenmaal lekker dans vergeet ik de rest...

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:46

@ bellatrix; je hoeft echt niet te daten met een onbekende als je dat niet wilt, ik zou het zelf ook nooit van me leven doen

het kan zomaar zijn dat je je nieuwe liefde in de meest onverwachte plek tegenkomt, misschien op een feestje, supermarkt of trein! je weet het nooit :)

Eefske

iloonaa__ schreef:
Eefske schreef:
op je bek gaan

dat is ook niet echt prettig hoor :o om dat veel mee te maken, dus ik zal niet bij elke jongen het proberen
en ik denk ook niet dat dat de bedoeling is, want je moet wel echt aangetrokken zijn bij de jongen,,,,
niet bij jan en alleman in de koffer duiken

Dat bedoelde ik ook zeker niet, dat je met jan en alleman de koffer in moet duiken. Wat ik bedoel, is dat het geen probleem is als je een keer wel wordt afgewezen. Of 3 keer. Of 5 keer. Iedereen valt nou eenmaal op een ander soort persoon. :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Ja, ik voel mij raar, (negatief) bekeken en gewoon onzeker.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:47

Ik kan iedereen in ieder geval aanraden eens naar Harrie Jekkers te luisteren en z'n liedje: ik hou van mij. Zit een belangrijke boodschap in. Als je idd niet van jezelf houdt, kan je nooit van een ander houden (en zal die ander ook niet van jou houden). Dus accepteer jerzelf zoals je bent.

Ik ben ook Miss Nederland niet, maar ik ben (kennelijk) wél aantrekkelijk voor een bepaald soort mannen (gelukkig ook het soort mannen die ík leuk vind, dat wel :D) Dat geloofde ik ook nooit, en heeft lang geduurd voordat ik dat wilde geloven.
Het overkomt me nóg wel dat ik pas veel te laat me realiseer dat iemand meer voor me voelt dan de bedoeling is (aangezien ik al jaren braaf getrouwd ben en dat zo wil houden)

Veseosunce

Bellatrix schreef:

Is het dan verstandig om eens te praten met een psycholoog en je zelfvertrouwen op te krikken?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 18:47

Oke ik heb geen vergelijkende foto's (omdat ik zelf nooit op foto's sta)
Maar zo zie ik er normaal uit, op de paardrijkleding na

Afbeelding

Dit was vorig jaar zomer

En deze foto is van de bruiloft van mn broer afgelopen april

Afbeelding

Moet zeggen dat ik mezelf echt knap vond :o
Stuurde meteen een smsje naar mn moeder: Zo ik ben knap!!!

:')

joyce2

En flirten is ook gewoon leuk, het hoeft er toch niet op uit te draaien dat je met iemand de koffer in duikt?

Konstantine

Juul schreef:
Haha ik kon er vroeger echt vreselijk mee zitten als ik weer eens op m'n bek was gegaan als ik een jongen wou versieren. Tegenwoordig doet het me echt niks meer. Nouja, heel eventjes doet t me wat, en daarna ben ik gelijk zo arro om te denken: ach, zijn verlies. _O-

Niks arrogants aan, juist de perfecte instelling!
Je moet alleen niet van tevoren gaan denken dat 'ie je niet waard is, dat is verkeerd. Maar vinden dat hij er wat op verliest als 'ie je niet moet, is goed :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:48

Jetske schreef:
Bellatrix schreef:

Is het dan verstandig om eens te praten met een psycholoog en je zelfvertrouwen op te krikken?

Yep. :j Wordt aan gewerkt. ;)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:48

Ooooh nou dat ziet er toch gewoon prima uit, je hebt trouwens echt hele mooie ogen, die knallen er echt uit.
Je hebt echt niks om onzeker over te zijn.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:49

Geen handvol maar een land vol geldt niet alleen voor paarden, ook voor mannen :D

Konstantine

Wat heb jij mooie ogen, IndianLady! :oo

iloonaa__

@ eefske ; oke verkeerd begrepen , excuses :o maar ik vind persoonlijk een afwijzing niet echt leuk, 2x kan maar als het vaak gebeurt zou ik ook gaan twijfelen :\

die 2e foto is echt onwijs leuk, je bent gewoon een stoot op die foto! :D echt heel leuk
misschien moet je het vaker doen zo de make up, je haar is het grootste probleem niet,,, :)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 18:50

Anoli schreef:
Bellatrix schreef:
Weet ik Ibbel, heb er tig via bokt gemeet. :j

Maar dat zijn vrouwen. ;) Geen mannen. :')

En in een kroeg zie je gelijk met wie je te maken hebt...want je ziet die persoon en er zit geen scherm tussen.

Trouwens, ik dans ook niet. :+ Volgens mij kan ik het niet en ik voel mij te onzeker dus ook no way. (ja thuis doe ik het ook wel en ik heb het op vakantie ook wel gedaan in de camping discotheek. Vraag mij niet waarom ik het daar wel leuk vond) En ik ga dus helemaal niet naar een discotheek. :n

Maar waarom dans je niet buiten je huis? schaam je je, voel je je dan raar? Ik vind het altijd een beetje stom de eerste minuut (zeker als er nog geen 3 mensen op de dansvloer staan) maar als ik eenmaal lekker dans vergeet ik de rest...

Omdat ik nog steeds niks heb gevonden waar ze mijn smaak muziek draaien (jaren 80 en 90) Ook omdat ik er niet naar op zoek ben _O-
Maar ik kan helemaal uit mn plaat gaan op muziek uit Grease, Dirty Dancing, ABBA, alle oldies zeg maar.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:50

Daar is toch niks mis mee! Ik zie een mooie volle meid. :D Ik ben zelf ook aardig vol en gezet en heb nu 4 jaar een vriend en nog steeds krijg ik de aandacht van alle jongens. Zolang je van jezelf houd straal je dat uit en geven jongens vaak makkelijker aandacht aan je. :j

Anoli

Bellatrix schreef:

Ook in een kroeg waar het zo druk is dat je tegen je buurvrouw aangedrukt wordt, om maar even zo te zeggen... :D

Dan kunnen bar weinig mensen je echt "zien"
Ik vond het vroeger ook raar, en was erg onzeker, maar soms deed ik 1 danspasje en dan stond ik weer aan de zijkant, soms 2 pasjes, en na een tijdje werden dat 5 pasjes, 10 pasjes, 40 pasjes en nu sta ik de hele avond op de dansvloer...

Grappig ik heb het juist andersom namelijk, thuis dans ik nooit, vind ik maar raar en vreemd maar in de kroeg sta ik als eerste op de dansvloer...

Ariebombarie

phormicola schreef:
joh, ik ben naar Amerika gevlogen om iemand van een datingsite te ontmoeten :D Nu zijn we getrouwd :)

en ik woon samen met mijn spanjaard ( :+: ) die ik via datingsite heb leren kennen :))

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:51

IndianLady schreef:
Omdat ik nog steeds niks heb gevonden waar ze mijn smaak muziek draaien (jaren 80 en 90) Ook omdat ik er niet naar op zoek ben _O-
Maar ik kan helemaal uit mn plaat gaan op muziek uit Grease, Dirty Dancing, ABBA, alle oldies zeg maar.

Ik zeg: VERONICA'S I LOVE EIGHTIES AND NINETIES! En ik wil mee :D

Ariebombarie

Bellatrix schreef:
Ik bedoel dat ik niet zo ga afspreken met iemand die ik via die site 'heb leren kennen'. Dát durf ik niet...

maar je durft wel je hele leven om te gooien ;) dit is zo veel makkelijker dan dat :j

Anoli

Ibbel schreef:
Ik kan iedereen in ieder geval aanraden eens naar Harrie Jekkers te luisteren en z'n liedje: ik hou van mij. Zit een belangrijke boodschap in. Als je idd niet van jezelf houdt, kan je nooit van een ander houden (en zal die ander ook niet van jou houden). Dus accepteer jerzelf zoals je bent.

Ik ben ook Miss Nederland niet, maar ik ben (kennelijk) wél aantrekkelijk voor een bepaald soort mannen (gelukkig ook het soort mannen die ík leuk vind, dat wel :D) Dat geloofde ik ook nooit, en heeft lang geduurd voordat ik dat wilde geloven.
Het overkomt me nóg wel dat ik pas veel te laat me realiseer dat iemand meer voor me voelt dan de bedoeling is (aangezien ik al jaren braaf getrouwd ben en dat zo wil houden)

ff heel erg offtopic, ik vind het een fantastisch lied!!!
Heb me er echt de pleuris om gelachen toen ik hem de eerste keer hoorde...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:52

Jaaaaa daar ga ik ook wel mee naar toe, heerlijke muziek, lekker swingen. Ook een goed idee voor een meeting!!!

Eefske

Scroll ik toch langs een mooie meid ;)
Niks om onzeker over te zijn!
En je zegt dat je je heel mooi voelde toen. Misschien zou je dan, als je dat wilt natuurlijk, ook doordeweeks een beetje mascara en eventueel wat lipgloss op kunnen doen. Als je het idee hebt dat je er goed uitziet, doet dat ook veel voor je ego!

joyce2

Ten eerste: mannen houden van rondingen, dus dat zit goed!
Ten tweede: idd erg mooie ogen!
Ten derde: Je hebt een heel lief en eerlijk gezicht!

Als je je zo goed voelde over jezelf met de bruiloft, kun je je toch wat vaker opmaken en gaan experimenteren met je haar? Waarom je alleen mooi voelen op speciale dagen, dat is zonde!! Als je jezelf mooi voelt, straal je dat uit en dat trekt mannen aan!