[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:18

Vandaag me 2e gaatje laten zetten en wil der nog een in me tragus laten zetten

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:20

Lietjuh_ schreef:
Als je net een navelpiercing hebt laten zetten doet dat dan ook zeer met paardrijden? (aangezien je dan je spieren aanspant rug recht en buik in :Y)

ik heb er geen last van hoor
heb de eerste dagen dat ik hem had gewoon kunnen rijden
en toen hij ontstoken was ook :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:28

Lous schreef:
Ziet er gaaf uit, maar daar help je helemaal je tanden en tandvlees mee naar de klote. Kauwgom en lollies zijn er al helemaal niet meer normaal mee te eten. Heb dat wel eens gezien. Ziet en klink echt heel erg vreemd ;)

Nouja goed de laatste keer dat ik een lolly of kauwgum heb gegeten was ik 12 volgens mij :P. Volgens mij zijn er ook van die zachte bolletjes die je tanden minder beschadigen toch? Sowieso als ze niet zo ver naar voor zitten...
Ik zit er nog heel erg over te twijfelen. Begin ook maandag weer met nieuw werk dus als ik ze nu nog laat zetten zou ik er dan misschien nog last van hebben, beetje raar op je eerste dag haha, dus misschien eentje voor in de toekomst..
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 25-08-10 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:28

hallo . :)
ik ben net naar een piercingshop geweest en die zegt dat mijn tong niet geschikt is om te piercen.. terwijl ik op internet plaatjes vind die er precies t zelfde uitzien? dus nu wou k vragen aan degene die een tongpiercing hebben of ze de onderkant willen laten zien

groetjes.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:34

DvdKloof schreef:
ik ben net naar een piercingshop geweest en die zegt dat mijn tong niet geschikt is om te piercen.. terwijl ik op internet plaatjes vind die er precies t zelfde uitzien? dus nu wou k vragen aan degene die een tongpiercing hebben of ze de onderkant willen laten zien

groetjes.

Iedere piercingshop zegt weer wat anders. Zou een bezoekje brengen aan een andere en het daar vragen ;)

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:35

DvdKloof schreef:

groetjes.

Een tong baseer je niet vanaf een foto want iedereen heeft aderen anders lopen, wat je wel kan doen is een second opinion, dus een andere piercer dat deed ik ook bij mijn eerste tongpiercing, en voor mijn 2de ook

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 18:17

niet iedere tong is geschikt voor een tongpiercing om het zo maar even te zeggen.
1reden kan zijn door je aderen, die lopen of door de plaatsen voor een tongpiercing vaak gezet wordt of zijn bijv. nauwelijks zichbaar(dit kunnen ook de vertakkingen zijn) hierdoor is het gevaar op hevige bloedingen,verlamming enz. erg groot! en de tongpiercing erg gevaarlijk!
een 2de reden kan zijn, het ''vliesje'' onder je tong. die kan tever looplopen waardoor er onder nauwlijks tot geen ruimte is om fatsoenlijk een nette tongpiercing te plaatsen. met deze reden kun je naar de dokter gaan die vervolgens het vliesje kan open knippen zodat er wel een piercing gezet kan worden.

als dit afgeraden wordt door piercers, blijf dan vooral niet doorzoeken naar een piercer die het wel doet. ze zeggen niet voor niks dat het niet kan, als het kon zouden ze het met alle plezier doen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 09:11

Oeiii mijn tong moet niet nog meer zwellen want dan moet ik terug voor een langer staafje in de achterste := mijn tong is echt enorm! 2x zo gezwollen dan de eerste keer!

Gelukkig heb ik vrij weinig pijn :D heel klein beetje spierpijn maar, ik heb gisteren gewoon popcorn en crackers/brood gegeten, dus t helpt echt je tong in beweging houden haha

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 11:22

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:17

Ik ben opzoek naar een website of winkel, waar ik een navelpiercing kan kopen (6 mm) waaraan je zelf een hangertje kunt bevestigen!
Hangertjes die op een los staafje te schroeven zijn, zijn ook welkom!

Wie weet waar ik deze kan kopen? :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:43

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 13:57

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 22:33

Jee!! :D

Ik heb me micro dermal!! <3

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 22:44

Heb mijn tongpiercing na een halfuur gekloot eindelijk vervangen voor een diamantje.
Mijn gehemelte ligt alleen een beetje open doordat de diamand best scherp is, is dat normaal? :+

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 23:03

Leuk een piercing topic!

Heb zelf twee piercings, een navelpiercing (november 2009) en een tong piercing (juni 2009).
Navelpiercing nooit last van gehad, tongpiercing was eerste dagen wat lastig eten, maar alles went. Heb die op vakantie laten zetten op starbeach, chersonissos;-)
Zou het normaal niet doen in het buitenland, maar was een nederlander die daar de shop runde. Eerst informatie ingewonnen en toen toch de stap gezet. Mocht er iets gebeuren, weet ik dat ik altijd naar de piercer hier in het dorp kan gaan, goed om te weten.

Met de eerste tongpiercing geen last van gehad, kortere staafje echter wel. Die zit er nu een paar weken in en afgelopen week is balletje er al twee keer afgegaan. Vaster kan niet, dus hoe dat te voorkomen is, geen idee, iemand tips?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 23:08

Negra_Lover schreef:
Heb mijn tongpiercing na een halfuur gekloot eindelijk vervangen voor een diamantje.
Mijn gehemelte ligt alleen een beetje open doordat de diamand best scherp is, is dat normaal? :+

Dat heb ik soms ook, als ik een tijdje geen strass-steentje heb gebruikt :j

Balletjes van mijn tongpiercing zijn nog nooit eraf gegaan.
Hoe draai je de balletjes aan Risje?
Met tissue/droge doek of latex handschoenen lukt het bij mij het beste :j

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 23:11

Doe het idee met droge doek of tissue. Is me overigens ook aangeraden bij het zetten, gelukkig uitgebreide informatie gehad toen.

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 23:23

Weet iemand waar je leuke Micro dermals kan bestellen?

NikeTroela

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 07:56

Er staat volgens mij ergens een links van de site??

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:51

Afbeelding ik kom hier ook ff binnenvallen! deze heb ik eergister laten zetten! :)

edit.. beetje grote foto zie ik nu :o

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:30

Tof Naamloos1 :) !!
Ik heb donderdag een lippiercing laten zeten, aan de zijkant van m'n onderlip. Alleen m'n lip is echt vre-se-lijk dik!
Hij had alleen nog hele lange staafjes liggen, maar ik ben nu errug blij dat er zo'n hele lange inzit, ik heb helemaal geen ruimte meer over joh! :=
Heeft iemand tips om de zwelling zo snel mogelijk wat te minderen? Er werd me gister serieus gevraagd of ik een knal had gehad omdat m'n lip zo dik is :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:55

nou ardbeitje! ik heb nu hetzelfde!! eergister laten zetten, en nu pas begint mn lip op te zwellen.. vroeg me eigenlijk af of dat normaal is??? tis niet echt heel erg.. maar wel beetje.... had jij gelijk al zwelling dan? of nu pas het ergst?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:45

Ik heb ff gebeld er naar toe. Was in mijn geval normaal. Ik moet nu koelen met ijs. Paar keer per dag. Ergste zwelling moest meestal met dag of 3 tot 4 wel weg gaan. Dus ik hoop dat het morgen wat beter is! Zit nu met Een zakje ijs aan mn lip in de auto :-p

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:12

Naamloos1: Dat zwellen is normaal ;) met een ijszak aan je gezicht is niet echt nodig. Na een paar dagen neemt de zwelling weer af.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:24

Mijn zwelling is eigenlijk nu pas op zijn "hoogtepunt"
Maar vond het gewoon vreemd dat het zó dik is, de vorige keer was dit namelijk niet zo.
Kan het dan zijn dat ie nu dikker is omdat het door littekenweefsel heen gepierced is?