Mirkim schreef:Ik heb rozeasics! Hier ben ik ook erg blij mee! Je kunt je schoenen meenemen
!
Ik heb ook roze asics met zilver. Wat mij betreft een beetje TE blits, maar ze zitten fantastisch.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrittKitt schreef:Mijn schoenen zijn eigenlijk voor dames met een hoger gewicht én roze
Deze heb ik;
Hier zien ze er niet echt mooi uit, vind ik, maar ze zijn veel helderder van kleur en niet zo donker als het lijkt.
Ik wilde eigenlijk heel graag de Asics Nimbus 12 om de kleurMaar die heeft geen antipronatie, dus daar kan ik niks mee, helaas!
SAKKIA schreef:![]()
ik breek net gewoon het hele handvat van de ovendeur af
Kun krijg ik nou mijn ovenschotel eruit
![]()
BrittKitt schreef:Ik heb 3 verschillende rondjes en die loop ik afwisselend. Ik vind het juis wel prettig om steeds die 3 te lopen. Dan heb ik steeds herkenningspunten van: oja ik ben al op de helft ofzo. En de rondjes lijken ook steeds korter te worden naar mate ik ze vaker heb gelopen.Ik loop nooit hetzelfde rondje, dat verveelt me de tweede keer al
scooby09 schreef:Nou les 8 ging echt niet.....weer die blessure.
Ben dus maar terug gaan lopen..iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen?
Maar ik kan ook lessen lopen en dan nergens geen last van hebben.
Pebblesther schreef:Ook ik heb Asics en ben er blij mee. Ik had geen last van blaren in 't begin, in kon er zo op weg lopen.... Ze lopen ook lekker licht.
De man die mij de schoenen verkocht vertelde dat in Nike schoenen geen demping zit dus daarom geen nikes voor mij
Mijn hartslagmeter was rond de €20. Heb ik toen bij de AH gekocht, daar waren allemaal hardloopspullen te koop.BrittKitt schreef:Ik heb 3 verschillende rondjes en die loop ik afwisselend. Ik vind het juis wel prettig om steeds die 3 te lopen. Dan heb ik steeds herkenningspunten van: oja ik ben al op de helft ofzo. En de rondjes lijken ook steeds korter te worden naar mate ik ze vaker heb gelopen.Ik loop nooit hetzelfde rondje, dat verveelt me de tweede keer al
klotshtiduj schreef:Mirkim schreef:Ik heb rozeasics! Hier ben ik ook erg blij mee! Je kunt je schoenen meenemen
!
Ik heb ook roze asics met zilver. Wat mij betreft een beetje TE blits, maar ze zitten fantastisch.