Gebroken sleutelbeen en paardrijden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:43

Mindim schreef:
Half november wilde ik graag, want mijn man is dan thuis, die is namelijk op zee. Wel zo praktisch met een veestapel, klein kind en wonend in een ieniemieniedorp met weinig faciliteiten :D

Ik ben met de bultjes al geweest, die heb ik af en aan al meer dan een half jaar, drie kwart jaar. Ze hebben een echo gemaakt en geen ziekte in de oksel gevonden. HA dacht dat het kwam van een kapotte zenuw, maar dat is dus niet zo. Ik ga nog wel even met haar bellen of ik er nog iets mee moet.

T kan zijn dat je lijf het ijzerwerk zat is, en op deze manier haar ongenoegen uit..
Succes he

Anoniem

Re: Gebroken sleutelbeen en paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 09:20

Ik had het al voor het ijzerwerk, maar misschien was het toen een reactie op de breuk. Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en ik krijg aanvullend borstonderzoek in de mammapoli.
Dus laten we maar hopen dat het een reactie is op breuk en ijzerwerk!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 17:21

Heb je nog nieuws Mindim?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:34

Mijn borstonderzoek was schoon!!!! Waarschijnlijk toch een reactie op mijn plaatje. Morgenvroeg moet ik naar de narcotiseur, want half noveber gaat ie er uit!!
Ik ondervind vrij veel hinder van het plaatje. Ik hoop dat ik nu wel goed op mijn zij kan slapen en ook dat ik wat meer gewicht kan tillen zonder dat hij gat trekken en prikken. Ze halen de plaat er af en dan schaven ze het geheel wat bij, heb niet naar verdere details gevraagd :D . Ik ben benieuwd of ze de gaatjes ook gaan vullen?

Hoe gaat het met jou, laat jij je plaat nog weg halen?? Ik zie wel weer enorm op tegen de narcose!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 17:52

Fijn dat het borstonderzoek schoon is, dat was vast een hele opluchting.

Ik wacht eerst af wat het effect bij jou is. :D Als jij straks zonder het plaatje probleemloos op je zij kunt slapen, dan is de kans groot dat ik hem ook laat verwijderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 18:03

Ik ben voor het borstonderzoek heel erg nerveus geweest. Mijn lymfeklieren waren erg opgezet en als je daar dan op googles wordt je niet vrolijk. Mijn man ging net weer naar zee en het was een rottig weekend, maar met goede afloop gelukkig!

Dat de klachten ophouden, die garantie krijg je niet. Vooral een pijn in mijn bovenarm speelt op tijdens het slapen. Mijn plaatje gaat ook vaak prikken als ik met gewichten werk, net als een dove voet. En de laatste tijd krijg ik steken. Ik wilde de plaat in eerste instantie niet laten weg halen vanwege de narcose (ben altijd erg beroerd daarvan) maar de klachten beginnen te irriteren.
Laatst ging mijn paard omhoog, ik had haar vast met mijn foute arm en toen werd er behoorlijk aan getrokken en dat deed toch wel behoorlijk pijn. Toen was ik het zat :D
Ik houd je op de hoogte. ik ben benieuwd hoelang je nu weer met je arm uit de roulatie bent.

Hoe gaat het met jouw arm? Alleen klachten bij het slapen? Waar voel jij de pijn dan eigenlijk?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 18:09

Voornamelijk bij het slapen, een best felle pijn in mn sleutelbeen en ook de punt van de schouder. ik merk dan zelf wel eens dat ik met een kreun wakker wordt. :D
de klachten in mijn bovenarm zijn verbeterd, maar een groot stuk vegen is nog steeds pijnlijk. Een van m'n leskids een voetje geven met opstappen of een pony aansingelen gaat ook niet lekker. Een ruk aan de arm krijgen is hier ook gevoelig.
Maar met gewone dingen heb ik er eigenlijk weinig tot geen last meer van. Het voelt nog wel anders dan de ande kant. Ik merk wel dat het een stuk beter geworden is door meer te doen en de chiropractor heeft ook geholpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 16:43

Mindim schreef:
Mijn borstonderzoek was schoon!!!! Waarschijnlijk toch een reactie op mijn plaatje. Morgenvroeg moet ik naar de narcotiseur, want half noveber gaat ie er uit!!
Ik ondervind vrij veel hinder van het plaatje. Ik hoop dat ik nu wel goed op mijn zij kan slapen en ook dat ik wat meer gewicht kan tillen zonder dat hij gat trekken en prikken. Ze halen de plaat er af en dan schaven ze het geheel wat bij, heb niet naar verdere details gevraagd :D . Ik ben benieuwd of ze de gaatjes ook gaan vullen?

Hoe gaat het met jou, laat jij je plaat nog weg halen?? Ik zie wel weer enorm op tegen de narcose!

Probeer te regelen met de narcotiseur dat ie je zoveel geeft dat je nog ergens ver weg iets gewaar bent van het weghalen van de plaat, maar zonder pijn. Is geen grap.
Zelf ga ik al over mijn nek van een gewone pijstiller(!) die je in het ziekenhuis krijgt. Laat staan van een narcose. Bij mij is uit mijn voet een plaat gehaald. Na afloop vertelde ik de chirurg dat ie niet zo had moeten mopperen en sjorren om de plaat los te krijgen.Waarop hij heel adrem zei dat de narcotiseur zijn werk heeeel goed had gedaan. Heb overigens niet meer de boel onderge****.Dus die beste man had echt zijn werk goed gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:05

Ik moet perse onder volledige narcose, omdat je dat gebied niet plaatselijk kan verdoven, tenminste dat zei de narcotiseur. Ik heb genoemd dat ik hondsberoerd er van wordt, ik krijg ook geen ventolin vooraf en achteraf, omdat ik zelfs daar al beroerd van ben. Ik krijg dubbele antimisselijkheid medicijnen.
Mijn man is gelukkig wel thuis, kan ik iig thuis belabberd wezen. De vorige keer moest ik 2 nachten in het ziekenhuis blijven vanwege zo erg ziek ben en belabberd wezen.

Ik zie tegen de hele operatie niet op, behalve het wakker worden :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 22:23

Weet je al wanneer je moet?
Hopelijk word je deze keer niet al te ziek...

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 18:54

ik ben ook weer te snel begonnen met rijden.
ik had een dubbele breuk, en moch officieel bijna een half jaar niet meer rijden, maar na 3 maanden heb ik er toch weer op gezeten. na 2 jaar heb ik er nog steeds wel eens last van en kan ik niet te zware dingen tillen, en 1 verkeerde val kan alweer fataaal zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:11

Ik hoop vanaf half november!

@LoveMario, fataal zal het hopelijk niet zijn :D

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 23:05

naja fataal.. k ga er niet dood aan, maar dan is het wel weer goed mis :P

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 07:54

Ja, maar dat geldt voor iedere val.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:17

Komende woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor de operatie, ik ben benieuwd. Hopelijk worden we niet weer al te beroerd :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 08:00

Spannend! :(:)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 21:12

Veel sterkte morgen Mindim! Hopelijk word je niet misselijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:24

Dank je wel :D
Ik laat het horen hoe het gaat en of ik ook weer fijn om mijn zij kan slapen. Morgenvroeg om half 8 moet ik in het ziekenhuis zijn.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 22:25

Dat is mooi op tijd, dan ben je er ook snel vanaf!
Mag je morgen ook weer naar huis of moet je een nacht blijven?

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:28

Succes Mindim.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:38

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:04

Ben net weer thuis en nog wat wankel. Heb ondanks alle voorzorgen van de dokters weer een enorme domper van de narcose gehad en moest dus weer een nacht over blijven. De operatie verder is super verlopen. Kan mijn arm gewoon gebruiken, alleen rekening houden met de wond. Nu even op de bank en proberen wat te eten :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 12:52

Rustig aan dan maar!! :(:)

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:47

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:13

merel_gomez schreef:
idd. lekker laten verwennen :) heb je hem ook mee als souvenier?

Jep, mijn zoontje wilde het graag zien. Een groen plaatje met 6 schroefjes. Heb best pijn aan de wond, lang leve de paracetamol!