ayasha ik zou het inderdaad even nog paar weken aankijken.
op zich is het heel normaal dat er schilfertjes afvallen alsof je vervelt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marshaha schreef:Ayasha wacht ff een week of 2 af, het kan nog blijkleuren
je kan nu toch niet eroverheen met naalden, dus ff wachten en als het niet goed is teruggaan
Ayasha schreef:Marshaha schreef:Ayasha wacht ff een week of 2 af, het kan nog blijkleuren
je kan nu toch niet eroverheen met naalden, dus ff wachten en als het niet goed is teruggaan
was niet van plan om nu al terug te gaan maar ik ben er wel vrijwel zeker van dat er, als het genezen is, nog eens overheen moet gegaan worden.
Roane schreef:Over je ribbenkast meer aan de achterzijde zeg maar?
Ayasha schreef:Moll schreef:het is normaal hoor dat je soms wat uit bloed, en dat je het later even iets laat bij werken.maar ik als ongeduldigheid zelve had gehoopt dat het niet ging moeten
Heb ik mezelf aangedaan dat ik nu baal hoor.
Ayasha schreef:Hier lijk het ook verdacht veel op vervellen. En hij is nog niet klaar zo te zien.
Rienn schreef:Ayasha schreef:Hier lijk het ook verdacht veel op vervellen. En hij is nog niet klaar zo te zien.
Mijn tattoo was alleen maar aan het vervellen. Een stukje zat een dikke korts op, en op die plek moet ik het ook laten bij werken. Je ziet een beetje mijn huid er door komen.. Heb hem nu 2 maanden ongeveer...