(los van dat je wel gewoon pech kunt hebben met de psychologen die je treft, natuurlijk)
Maar ik denk dat een discussie over de hulpverlening, noch over hoog-sensitiviteit hier echt op z'n plek is, eigenlijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaniBanani schreef:Daar ben ik het echt niet mee eens hoor, psychologen doen niet voor niets 6-8 jaar een opleiding voordat ze een behandeling mogen doen, dus ook als ze iets niet meegemaakt hebben weten ze echt wel hoe ze ermee om moeten gaan.
(los van dat je wel gewoon pech kunt hebben met de psychologen die je treft, natuurlijk)
Maar ik denk dat een discussie over de hulpverlening, noch over hoog-sensitiviteit hier echt op z'n plek is, eigenlijk.
Fiffill schreef:Sorry, maar wat heeft hoogsensitief hier mee te maken?
Lente77 schreef:@DaniBanani
Studie zegt niets over dat je weet hoe iets voelt en niet iedereen uit zich volgens de boekjes, dus ik denk dat iemand met een soortgelijke ervaring zeker een betere therapeut zou zijn.
Waarom zou mijn vraag aan TS over hoog sensitief zijn hier niet op zijn plek zijn, die logica ontgaat mij namelijk.
nynke1995 schreef:Kun je niet gewoon een niveau zakken dan? bij ons op school doen ze dat in de 1 en 2e pas in de 3e blijf je zitten...