tinkert_tje schreef:ik ben vandaag weer lekvrij doorgekomen mij bevalt na even klungelen goed
Kijk aan!
het heeft bij mij ook een maand of 3, 4 geduurd voor ik de slag echt te pakken had.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Ik heb idd alleen soms met uithalen dat net het randje op het laatst een beetje gevoelig is. Die is toch wat dikker en dat voelt niet altijd even fijn, maar goed dat is ff 1 seconden en dan is het weer over.
Ragdollcat schreef:Mij lijkt het juist wel zo te zijn, dat het veel schoner is bij tampons, enkel aan touwtje trekken en hup in de wc doorspoelen en schone erin.
Maar die cup je handen vies ivm verbreken vacuum en dan ook nog spoelen ook en alles zit dan onder de kraan enzo, en dan weer diezelfde cup erin, dat lijkt me veel werk en alleen prettig voor thuis maar niet voor op het werk bijvoorbeeld.
LoveLoes schreef:Het lijkt mij maar niks het lijkt me fijn dat je dat ding maar 1 keer per 12 uur ofzo hoeft te vervangen.. Maar om hem nu telkens helemaal af te moeten wassen in het openbaar en als je zelf dan een flesje water meeneemt, zit je daar op je toiletje met je flesje water af te wassen. Maar ik had nog wel een vraagje moet je dat ding met water af wassen of kun je het ook gewoon leeg gooien en weer herplaatsen??