Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pontifice schreef:nou ben gister geweest..
Eerst alle extensions er zoveel mogelijk uitgehaald en de klitten met de hand eruit getrokken (au au..)
Alle extensions zaten aan elkaar vastgeplakt.. door de klit kon ik de waxjes niet meer uit elkaar trekken.
Na een uur zaten er nog 3 grote klitten in, vast tegen mijn hoofdhuid die er met geen mogelijkkheid uit konden worden gehaald.
Toen hebben we besloten het eruit te knippen![]()
Ik heb dus achter op mijn hoofd delen van 3 mm kort.. gelukkig vallen er wel andere plukken haar overheen en als ik het naar achteren kam zie je het niet.
Mijn haar is nu veel dunner, verder valt het nog mee.. alleen moet wel clip-in dragen want als ik het haar naar voren draag zie je de geknipte plekken ..
Doe dit nooit weer.. ben niet alleen mijn geld kwijt maar ook mijn haar..![]()
Had nog een setje liggen van Haarzaakje(.nl), daar bestel ik ze altijd bij Marja.
Erg goede service, direct in huis, super kwaliteit haar wat lang goed blijft. klipjes zit ook haar omheen, is niet van dat grote ijzer wat je ook wel eens ziet.
Heb zonet nog een set erbij besteld maar dan 60 cm en stijl, die andere is 50 cm en slag.
Die meng ik dan door elkaar waardoor je hetzelfde effect krijgt als met de wax.
Was gister echt een bevrijding.. die druk ging van mn hoofd toen ze het eraf knipte.
het broeide helemaal zei ze ook..
Heb de klittebossen mee voor het geval ik nog contact opneem met degene die ze heeft laten zetten.
Denk niet dat ik dat doe, ze heeft me goed voorgelicht en denk dat ik het zelf gewoon niet goed heb onderhouden..
dus wie een foto wil zien van mijn kale plek of die klitten, geef een gil![]()
Gister direct gezwommen .. pf dat was opeens licht aan m'n hoofd.. gewoon lekker slapen zonder vlechten etc.
Ben blij dat het eruit is en begin er nooit weer aan.
misschien maak ik ook wel fotos van de clip-in als ik die in heb, kijken wat het verschil is tussen de foto met clip-in in en de foto met de wax in.
babydolll schreef:haarzaakje heeft een goeie aanbieding, heb daarnet wat besteld!
Klinkt vreselijk, ik zou wel 2x achter mijn oren krabben om nog eens waxjes te nemen.
Hoelang heb jij het haar ( die clip ins?)
lucifertje schreef:Ben afgelopen zaterdag naar Nikita geweest in zoetermeer voor extensions. Ik heb ze nu alleen laten opvullen. Het ziet er super mooi uit en de extensions van So Cap zijn echt fijn. Ik vind ze persoonlijk nog fijner dan de greath lenghts!
Pontifice: Jeetje zeg, dit is wel heel erg! Ik heb nog nooit zo iets gezien.