Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Herkenbaar van die grote boodschap![]()
Dat voelen word vanzelf minder. Maakt niet uit toch dat je dat doet, deed ik in 't begin ook.
Mowoah schreef:_Tara_ schreef:Herkenbaar van die grote boodschap![]()
Dat voelen word vanzelf minder. Maakt niet uit toch dat je dat doet, deed ik in 't begin ook.
Haha ja maakt me ook niks uit, maar normaal zit ik nooit (oke op bij tampons inbrengen na) zo vaak in mijn doos haha...
Nou met de grote boodschap ging wel goed gelukkig, hij is er niet uitgevallen.![]()
Maar mijn mama werkt bij MSD (Organon) en zegt dat de Nuvaring daar echt goed op is getest, evenals op breken en werken etc, dus ik vertrouw het al iets meer!
xChantal94 schreef:Ik zie dit topic voor bij vliegen..
Hoor nogal veel verschillende dingen (ook dat het per persoon anders is)
Maar hoeveel kom je nou gemiddeld aan van de pil ?
Sigrid schreef:Wat ik ook lees; bij Mirena komen weer wat meer huidproblemen (acné) als bijwerking voor. Aangezien ik hier aanleg voor heb, ben ik dus wel benieuwd naar ervaringen. Hebben jullie meer last van een vette huid/puistjes gekregen sinds het plaatsen van de Mirena?
Sigrid schreef:Lees ook dat het aan te raden is om alvast pijnstillers en eventueel spierverslappers te slikken voor het plaatsen. Wie heeft hier ervaring mee?
Sigrid schreef:Zelf twijfel ik momenteel of ik misschien toch een Mirena spiraal te laten zetten. Ben al 3 jaar aan het rommelen met de pil, 3 verschillende pillen gehad, nu weer even een paar maandjes gestopt. Maar het is allemaal zo ongerelmatig bij mij, valt geen pijl op te trekken. Weet dat je door Mirena stuk minder ongesteld wordt en dat lijkt me eerlijk gezegd wel wat.
Wat ik ook lees; bij Mirena komen weer wat meer huidproblemen (acné) als bijwerking voor. Aangezien ik hier aanleg voor heb, ben ik dus wel benieuwd naar ervaringen. Hebben jullie meer last van een vette huid/puistjes gekregen sinds het plaatsen van de Mirena?
Lees ook dat het aan te raden is om alvast pijnstillers en eventueel spierverslappers te slikken voor het plaatsen. Wie heeft hier ervaring mee?