Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AAAh echt verschrikkelijk ik heb er net de heeeele avond over gedaan om op jullie te reageren en het is alweer bijna 2uur, mega lap tekst getypt en is het verdomme allemaal weg als op versturen klik!!! sorry maar ik ontplof nu echt even en weet ook niet of ik het nog op kan brengen alles opnieuw te typen poedersuiker poedersuiker poedersuiker computers altijd!!! ik hoop dat jullie wat aan mijn wijze raad en reacties hebben gehad die nu als sneeuw voor de zon weggevlogen zijn!
ggggrrrrr
Alles en iedereen om je heen lijkt het zo goed voor elkaar te hebben, maar onthoud: Ieder huisje heeft z'n kruisje. Jouw tijd van gelukkig zijn komt ook wel weer. Uiteindelijk kun je hier sterker uitkomen, al lijkt de weg nu even heel donker. Je moet het wel zelf doen en dat is wat Biieniie ook zegt. De verandering die je zoekt komt altijd van binnenuit...
Misschien gaat hij het inzien...

. Ben zenuwachtig over mijn sollicitatie. En wat werkgever gaat doen, wel of niet de wia betalen of ontslag aanvragen. Zit ik de komende 10 jaar nog aan hem vast of niet????
Heeft je therapeut zelf therapie nodig soms? Ik las het en had zoiets van "hu? klop iets nie"
Zaait zich zelf erg goed uit.
Een mini appalosa jaarling voor maar €500,-. Een koopje..........volgens verkoper. Ja ja, hij wist zelf niet eens wat het was (merrie, hengst) Ik heb meneer de handelaar gezegd dat ik er nog geen €1,- voor over had. Hij keek me aan of ik chinees brabbelde. Ik heb meneer even uit gelegd wat ik van zijn toppertje vond. Beestje was graat mager, nog in veulendons gehuld, gevuld met luis en nog een kween ook. Vroeg ie me nog hoe ik dat kon zien. Het pies gat van het beestje zat ergens tussen waar of een merrie het gat heeft of de hengst zijn slurfje heeft, dit was een beetje van beide. Geen gezicht.
Wat een verhaal over die pony zeg. Grappig dat je hem even hebt laten weten hoe jij het diertje zag
Hoe gaat het verder met je?
Blijkt dat hij het dus gewoon koud gehad heeft. Ik heb hem ff lekker aan het werk gezet zodat hij weer helemaal zou opwarmen toen heb ik hem uitgestapt en in de wei gezet met een dekentje op. Vanavond nog ff langs geweest en hij stodn er lekker warm bij
En al helemaal dat jij hem op zijn verkeerde gedrag en reacties moet gaan wijzen.. daarvoor ga je toch niet naar een behandelaar..
) terwijl we 126 man ontbijt moesten draaien.. het verschil is nu dat ik niet meer als een gek loop te rennen voor anderen.. mensen wachten maar wat langer, ik werk me niet meer kapot voor een ander.. maar dat moet ik wel bewust tegen mezelf zeggen..
Ik ben ook zwaar depressief geweest en heb ook mezelf die schop moeten geven. Je zal het zelf moeten willen en uit de zelfmedelijden moeten stappen. Anders kom je er niet
Klinkt makkelijk, en zo is het echt niet, maar wél de enige manier. Anderen kunnen je er niet uit halen, ze kunnen je er wel bij helpen. Maar je zal het zelf moeten doen idd.
Dus als je nog goede tips hebt, zijn ze altijd welkom
Ik merk vooral dat wanneer ik wat minder in mijn vel zit, ik eerder geneigd ben om in mijn oude patronen terug te vallen. Heb jij dat ook?