Middag: Energy drink + tosti met een beetje curry
Tussendoor: Bakje aardbeitjes met zoetstof + glas roosvice 50/50
Avond: Word afhaalchinees

Beweging: 3,5 uur gewerkt, half uurtje gewandeld.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:@Tantjeuh: Ik weeg nu 68 kilo met 1.61m. Dat is dus echt te zwaar. Met 65 zou ik op gezond gewicht zitten. Dus ik zit nog steeds in de schaal van overgewicht. En ik wil liefst 63 wegen. Dat is een gewicht dat mij me past. Voor sommigen hier is dat nog te zwaar, maar ik moet wel realistisch zijn. Ik zal nooit een wespentaille en maatje 36 krijgen.
Ben maar 1 keer bij de dietieste geweest en volgende afspraak staat over paar weken. Zij vindt dat ik het goed doe. Ik ben dan wel langzaam aan het afvallen, maar ik volg geen dieet. Omdat ik dus 'gewoon blijf eten' en daarnaast veel beweeg, vindt ze dat het tempo waarin ik afval erg goed is. En tot nu toe was ik daar ook tevreden mee. Maar nu wil ik toch effe de vaart erin. Deze week maar wat meer proberen te sporten en nog strenger op m'n snacks letten. Hoewel gisteravond alweer mis ging...Heb een halve zak nibbits op. Hubbie was naar feestje en ik drukke dag gehad en wilde ook even wat snacken. En er was verder niets voorhanden (pepsils vergeten te kopen). Dus...
Maar nu dan maar even de teugels wat strakker nemen.
O: twee danarolls croissantjes
T: -
L: Twee vk boterhammen met gebakken ei met 20+kaas
T: - (is het voornemen i.i.g.)
A: Ga zelf gebonden kippensoep maken met een stokbroodje erbij