me vriend lachte me gister uit toen ik met een grote boog langs een kalkoen fietste.

Stofzuigen,
zodra ik ergens hier in huis de stofzuiger hoor ben ik weg. Weet niet wat het is.

Putjes in een zwembad.

Clowens en maskers.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
franka75 schreef:owens-mama schreef:Alles wat dood is , raak ik dus niet meer aan. brr griezels lopen over mij nrug
Dat heb ik ook ik was zelfs mn handen als ik een rouwkaart heb vastgehad.
misssixty12 schreef:Poppen okal is het zoon lief meisje pop het lijkt of die leeft en ze staren je de hele tijd aan :C
suus_ schreef:misssixty12 schreef:Poppen okal is het zoon lief meisje pop het lijkt of die leeft en ze staren je de hele tijd aan :C
Haha een vriend van mij heeft van die soort beeldjes in zn kamer staan, afrikaanse mensjes, lang en dun, met pijl&boog. Echt hele aparte dingen. 1 keer bleven we logeren en die dingen stonden voor dat bed. En die beeldjes ahh die zitten je heel de tijd maar aan te staren. Ik kan daar ook echt niet tegen
)

keken wij vroeger ook. Karbonkel haha!
(lachen joh, met Walibi halloween liepen er wel honderd rond met bloederige kettingzagen enzo
).
).
. lesilla schreef:Ik aquariums, en vooral in dierenwinkels of tuicentra's die grote open bakken waar zo stromend water is en vis in zit.
Durf er echt niet langs, en als ik er langs moet dan zit mijn hart bijna in mijn keel
kan een tarantula over mijn hand laten lopen, no prob, elke slak, spin en ongedierte no problemo, ma een kleine goudvis vasthouden NO WAY
Coony schreef:Ik heb even nagedacht, en ik ben echt heel bang voor spinnen en door een hele kleine smalle ruimte moeten o.i.d.
En er zijn dingen die ik echt niet fijn vind:
-mensen die dichtbij je komen, (als je bijvoorbeeld foto's laat zien en diegene komt met zijn hoofd naast jou hoofd)
- Zwemmen in de zee, of water waar je niks doorheen ziet
- alleen zijn in het donker
- Prikken, die vloeistof die er dan in moet! oeh bah begin al te griezelen als ik eraan denk. Al helemaal als ik het zie dat anderen een prik krijgen.
er zal vast nog wel wat zijn wat ik vergeten ben
Duiken zou ook niets voor mij zijn.