Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 08:48

Ik ga even snel in de pauze want ik moet toch ook even iets te eten halen voor mezelf :j Dus adn race ik er snel even langs. Is ook niet zo ver van het werk, ben er met 2 minuten wel denk ik :j

Antheman

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:17

Heb jij de grap door Ara? Want sommigen hebben een 1 april Ava.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:22

Ik kom me hier ook maar eens melden. Het hardlopen schiet er weer eens bij in natuurlijk.

Ik heb redelijk wat KM's achter de rug al. Heb vaak hardgelopen tot 2,5 jaar terug. Toen heb ik een scooterongelukje gehad waardoor m'n knie erg veel pijn deed, nu nog steeds met vlagen. Vorig jaar rond deze tijd heb ik het weer opgepakt en zelfs de damloop (4EM) uit kunnen rennen binnen de tijd. Sinds de damloop is het er eigenlijk weer bij ingeschoten, toen ik eindelijk motivatie had, lag er ellendig veel sneeuw, dan weer ijs... De perfecte smoesen om het uit te stellen, vooral als je mijn onhandigheid hebt.

Iedere week neem ik me weer voor om weer te gaan lopen, als is het de route maar te wandelen, maar ik doe het niet :+. Toen kwam de nieuwsbrief voor de inschrijvingen van de damloop. Ik wou weer erg graag mee doen, maar bedacht me later dat ik wel eens op vakantie zou kunnen zijn (heb een vakantiebon gewonnen en ik vertek in september voor 8 dagen, waarheen en ewanneer precies is nog een mysteri :=). Anyhow, het is vanaf nu jullie taak om te zorgen dat ik niet meer uitstel :Y).

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:25

haha welkom en skup onder de kunt en rennen!!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:26

Wildflower schreef:
haha welkom en skup onder de kunt en rennen!!

Vandaag niet helaas, moet zodirect afrijden voor m'n rijbewijs en daarna naar m'n bijrijdknolletje. Dit weekend neem ik sowieso nog 'vrij' maar het is wel de bedoeling volgende week weer te beginnen, misschien zelfs dit weekend al maar dat zie ik van het weekend wel.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:27

Ook ik meld me weer opnieuw :D heb al eerder me voorgesteld maar toen kwam de winter en had ik de beste smoezen, nu ook weer. Moet me er gewoon toezetten om op vaste dagen te gaan lopen. :Y)

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:30

Chantal___ schreef:
IkAnyhow, het is vanaf nu jullie taak om te zorgen dat ik niet meer uitstel :Y).

Lekker makkelijk, de verantwoordelijkheid buiten jezelf leggen.
Hardlopen betekent discipline, en als die erin zit, ga je het vanzelf leuk, of lekker vinden.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:32

Antheman schreef:
Chantal___ schreef:
IkAnyhow, het is vanaf nu jullie taak om te zorgen dat ik niet meer uitstel :Y).

Lekker makkelijk, de verantwoordelijkheid buiten jezelf leggen.
Hardlopen betekent discipline, en als die erin zit, ga je het vanzelf leuk, of lekker vinden.

Ik vind het ook het ook leuk en vind het heerlijk als ik aan het rennen ben, maar vak als ik 's avonds van m'n werk kom & de hond heb uitgelaten ga ik liever zitten. Zeker nu ik weer opnieuw moet beginnen. De eerste 3x heb ik even een schop nodig, maar daarna gaat het absoluut weer goed hoor.

Verder hoop ik dat je begrijpt dat dat geen serieuze zin was :+.

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:55

Ik begin okal met smoesjes, vooral door het weer stel ik het nogal uit :')
Maar nu schop ik mezelf onder me kont en ga ik rennen :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:57

elcke schreef:
jeuh bommeke kunnen we elkaar morgen een skup onder onze kont geven :)

*schopt elcke* :D

zit nu op mijn werk, maar ben net ff bij de lidl naar binnen gesjeest, heb het zwarte hempje en het blauwe shirtje gescoort en de lange broek, had die gister bij de aldi vergeten, daar wel de capri en 7/8 meegenomen. ben nu helemaal klaar voor de zomer ;)

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:02

en ziet het er goed uit? Het regent hier wel.... moet om 12.00 droog zijn als ik naar de liddle sjees

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:09

kweenie, zit nog in de verpakking en ligt in de auto. ga 't straks als ik thuiskom uitpakken en er voor 't eerst mee lopen. van de aldi ziet er goed uit, spijt dat ik maar alleen het roze shirtje heb gekocht. ga zo ff kijken nog of ze de blauwe hier in M hebben. 't is een lekker stofje.

en het is hier ook halen en brengen met de buien, hoop dat het vanmiddag stopt met nattigheid, wil lopen en paardrijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:12

doet er van jullie nog iemand mee met de dam tot damloop? Ik ben aan het twijfelen of ik me op ga geven voor de 4EM of de 10EM.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:33

Angela_ schreef:
doet er van jullie nog iemand mee met de dam tot damloop? Ik ben aan het twijfelen of ik me op ga geven voor de 4EM of de 10EM.

Ik heb vorig jaar 4EM gedaan, 10 red mn knie (nog) niet.
Ik vind het erg leuk om te doen! Daar is het lopen door alle supporters veel makkelijk en het is echt gezellig. Vind dat je dat echt een keer gedaan moet hebben.

Ik wil wel, ga me dan weer opgeven voor 4EM, maar ivm vakantie weet ik nog niet of ik dan wel in NL ben.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 11:07

ik wil eerst mijn schema voor de 5K hebben afgemaakt, daarna ga ik pas aan wedstrijden denken. iedere keer is het eind in zicht en komt er wat tussen (blessure, galblaasonsteking) ;(

een tip voor de dam tot dam loop, mocht je kunnen doe dan met de bedrijvenloop mee, die is rustiger, waardoor je sneller in je eigen tempo kunt gaan lopen ipv in de hele meute. maar je moet dan wel met een aantal mensen zijn om dit te doen en via een bedrijf inschrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:08

Bedrijvenloop gaat het niet worden, ik zit in de ziektewet thuis en ben werkeloos. Het is niet mijn eerste wedstrijd, maat tot nu toe is de langste afstand de 10KM geweest. 16km is toch weer een stukkie verder..

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:11

Ik ga ook pas aan wedstrijden denken als ik de 5km met gemak kan lopen in een half uur. Ben nu bij les 25, maar loop pas 4 km in een half uur, dus nog even trainen :D Het lijkt me wel heel leuk om eens met een wedstrijd mee te doen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:19

Angela, hoeft niet via eigen werkgever te zijn, kan ook werkgever van iemand anders.

Simone je bent er bijna!!! Kun je je makkelijk voor die 16K opgeven, :D ;)

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:26

Jeah! ben heen en weer geraced net en heb 3 shirt, de witte, zwarte singlet en blauwe shirt. Alleen dat blauwe shirt was er alleen nog in mt S... dus ben benieuwd of die past en ik heb mijn capri broek :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:28

Ik ook, maar ik geen kleding gekocht hoor :n, dat heb ik nu wel genoeg.
Maar wel de hartslagmeter, mooi zwart (was er ook in het rood) past het beste bij al mijn verschillende outfits :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:29

volgens my asics moet ik het kunnen halen. Ik ga er gewoon voor! (denk ik)

Bij ons bij de Lidle was er bijna niks meer toen ik om 10 uur daar kwam. Alleen nog sport bh's maar die vond ik er wat minder uitzien.

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:33

hartslagmeter heb ik toch maar niet gedaan. Ging met name voor de kleding want die had ik eigenlijk nog helemaal niet... katoen gaat ook maar zo ver.

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:06

ik wil me ook inschrijven voor de dam tot dam.. zal even kijken wat ik ga doen dan :+

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:13

ik ga voor de 10 EM. Maar snap vrij weing van het inschrijven :+ Moet je je dan voor de trimloop inschrijven?

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:19

Ik ben vanmorgen om 9:30 naar de Lidl gegaan en toen hadden ze nog vollop kleding. Heb het zwarte sportjasje genomen en een blauw shirtje, een 7/8 broek en de lange broek, alles in maat M. Zal het zo eens gaan passen.
Ik ben daarna nog bij de Aldi wezen kijken maar daar was het meeste wel uitverkocht. Alleen nog 1 paars jasje maat S en de shirtjes waren ook in maat S. Jammer maar ik ben toch wel tevreden :)
Ga rond 14:40 lopen want het schijnt volgens de buienradar dan redelijk droog te zijn :j