[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:48

Mn piercer is pas woensdag weer beschrikbaar.. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de huisartsenpost omdat hij nu toch wel een beetje rood begint te raken.. :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:02

dus istie al bezig met infecteren, je had hem er beter gewoon eruit kunnen trekken en pleister erop :)

ik hoop echt voor je dat ze bij de HAP niet in je gaan snijden, krijg je alleen maar een groter litteken van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:05

Eruit trekken durf ik dus niet, lukt me ook niet.. Hij zit al erg los, staat als het ware scheef eruit te steken voor de helt van het lange staafje..?
Ik hoop ook dat ze niet gaan snijden, maar dat zien we vanzelf.. Toch wel erg jammer, ik was zo trots op die piercing! Ik zit dus ook te twijfelen om er weer 1 terug te laten zetten alleen dan 1/ 2 cm hoger, dat is net wat handiger wbt gordel e.d..

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:02

@Shanna
Kom op zeg..
Gewoon even ogen dicht en 1x goed trekken..

Je zit wel te denken om een nieuwe te laten zetten, ga eerst die oude er eens uittrekken..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:09

Ik ga mee met Zack. K zou eerst maar eens zien dat je deze er uit weet te krijgen voor je aan een nieuwe denkt, er worden hier tips gegeven en je doet er niets mee, da's prima maar "verwacht" dan niet dat men met nog meer tips gaat blijven komen.

Ga je naar de dokter wordt het er uit gesneden en zit je met een veel groter litteken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:12

ik weet wel zeker dat dat van mij een ergere zaak was, op mijn venusheuvel tussen het bloedbad door, en het pootje muurvast. Het is dus echt niet dat ik geen ervaring heb oid maar idd alle tips worden zo van de tafel afgeveegd dan kan het me eigenlijk ook niet meer veel schelen :wave: amen dus zack.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:19

@DQ
Die van jou was gewoon ranzig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:04

Geloof me, ik heb het heus wel geprobeert, ik ga alleen niet ergens aan trekken, dan liever naar de dokter.
De dokter vond het ook goed dat ik gekomen was, hij zat nog in 2 gaatje's vast, als ik zelf had lopen trekken was het lelijker geworden en waarscheinelijk inderdaad bloederiger, nu is het een wondje wat te vergelijken is met een jeugdpuistje die open is. Zie je niks van, is wel ontsmet, moet ik ook blijven doen paar dagen tot hij dicht is, omdat hij inderdaad lichtelijk ontstoken begon te raken al.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:26

Denk dat de dokter nogal overdrijft hoor.
Maar dat is mijn mening ;)

Dat hij lichtelijk ontstoken was lijkt me wel logisch aangezien hij er half uithing ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:28

Nou, hij is nu verwijderd via het gat wat er al zat. Anders had ik waarscheinelijk de huid wat meer kapot getrokken en was het gat dus groter geweest..

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:29

Denk als je hem van onderen had gepakt (onderste huidweefsel) dat je gewoon hetzelfde gat had gebruikt.

God Bo wat zijn we weer lekker ranzig bezig vandaag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:30

En hoe had ik hem van onderen moeten pakken? :')

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:35

Tangetje ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:41

Die heb ik dus niet.. En gaat ook lekker lastig, tussen je tieten haha! Nee ik ben blij dat ik er niet zelf aan heb lopen trekken en gewoon naar de dokter ben gegaan :) Ik ga er ook zekers weer 1 terug laten zetten, alleen dan net 1 a 2 cm hoger zodat ik wat minder last heb met blijven haken.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:42

Mag ik zo brutaal zijn en een foto vragen waar die zat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:50

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:59

Blijf jij zoveel hangen dan?
Daar heb ik hem namelijk ook maar ben nooit blijven hangen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:01

Bij mij zat hij net iets te laag zegmaar, in de auto zat net mn gordel er elke keer tegenaan te duwen e.d..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:04

Jij bent goed dat je daar met je gordel er achter blijft hangen := Mijn MD aan mn sleutelbeen zit op de plek waar de rand van je gordel zit en daar blijf ik er niet mee achter hangen :=

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:04

Hmm... nog geen last van gehad, maja heb ook nog niet met alleen een shirt gereden zeg maar.
Ik ga eens opletten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:09

Tja hoe ik het precies voor elkaar heb gekregen weet ik ook niet, plots was alleen dat bovenste staafje eruit stak omhoog, en ik kreeg hem vanacht al niet meer terug geduwd.. :=
Mijn gordel zat er altijd tegen aan te duwen, erg vervelend wel.. Net als dat hij lichtelijk geïrriteerd raakte als ik op mn zij had geslapen omdat hij dan tussen mn borsten geplet zat, meestal dus een beetje scheef naar de kant waar ik op lag.. De plek was net iets te laag zegmaar..

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:13

Ohnee dat heb ik niet, terwijl de mijne toch wel echt geplet word als ik op mn zij lig :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:58

Zack schreef:
Denk dat de dokter nogal overdrijft hoor.
Maar dat is mijn mening ;)

Dat hij lichtelijk ontstoken was lijkt me wel logisch aangezien hij er half uithing ;)

les nr 1: dokter overdrijven altijd wat betreft piercings en tattoo's zelfde geld voor tandartsen _O-

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:06

true :+

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:08

Wat een drama over een piercing van 3mm :').