Kreeg na de behandeling allemaal tube's en potjes mee om erop te smeren.
En het helpt écht!
Ook voor mee eters trouwens

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Barvrouwke schreef:Ik ben nu ongeveer 2 weken bezig met clinique. De eerste 2 dagen zag mijn gezicht er rustiger uit en kwam er vrijwel niets nieuws bij. Alleen vanaf het begin af aan een ontzettend glimhoofd. Ik heb het idee dat stap 2 (type 2) gewoon je vel oplost ofzo. Dat het overal heel dun wordt?? Daarnaast glimt
het als een gek, zelfs als ik alleen de zeep nog maar gebruikt heb. Ik weet het niet... volgensmij wordt het niets. Ik maak het pakketje wel gewoon op, misschien moet het nog komen. Zoals het er nu voorstaat heb ik gewoon weer een ouderwetse puistenkop terwijl ik netjes 2x daags alles gebruik zoals geadviseerd.
Stap 3 vind ik trouwens ook aan de vette kant. Vind het vreemd dat dat niet is afgestemt op de huidtypes. Iemand met een megavette huid, gebruikt dus hetzelfde als iemand met een hele droge huid
Pauline schreef:Iemand zei: vitamine B slikken. Ik ben daar nu een week mee bezig en het werkt echt! Na alle smeerseltjes is dit eindelijk iets waarvan ik denk dat et iig mijn huid verbeterd. Op veel producten reageer ik allergisch, van rode vlekken tot puisten (yeah, dat was net het probleem) tot brandblaren.
Dus ik raad ook vitamine B aan!
Majo schreef:Maar als dat helpt, kun je toch ook dingen eten waar dat inzit?
Waar zit dat eigenlijk in??