Zwanger?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:36

luffwinny schreef:
In het begin leek er geen lijn, maar naar paar min ging ik echt goed kijken en zag ik een vage lijn, hij is nu best duidelijk, me vriend denkt ook dat het zo is, alleen het is zo vaag..

als je te lang wacht. (langer dan de tijd op het doosje) kan die lijn vanzelf paarser worden, ook wanneer je niet zwanger bent. Wacht dus niet langer dan er staat aangegeven. Is er binnen de tijd geen lijntje..maak je dan niet veel zorgen. Ga desnoods naar de HA voor wat meer zekerheid.

Anoniem

Re: Zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:46

Als je iets verder had gelezen dan de eerste pagina had je gezien dat de TS inmiddels zekerheid heeft en hele andere issues heeft.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:01

Ooh wat een heftig verhaal zeg :oo

Ten 2e gefeliciteerd met je zwangerschap!

Je zit echt in een moeilijke situatie! Wij kunnen vanaf de pc makkelijk praten. Maar je moet het zo ook maar voelen!

In jou situatie zou ik niet weten wat ik zou moeten doen!

Veel succes en sterkte de komende tijd.
En veel succes tijdens de bevalling :)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:06

Rock schreef:
Als je iets verder had gelezen dan de eerste pagina had je gezien dat de TS inmiddels zekerheid heeft en hele andere issues heeft.

jaja gelezen. maar meer als algemene opmerking. :D

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:18

Wat een heftig verhaal, dit is niet goed voor je zwangerschap dan moet je gelukkig zijn en blij en niet de zorgen hebben die jij hebt.
Ik ben zelf tegen abortis en zou dit ook nooit laten doen maar denk er wel goed over na hoe je toekomst veranderd, en misschien als je vriend je laat hangen is het beter om bij je vader te blijven ook al is de band niet zo goed.
Er gaat erg veel veranderen en dit kan je niet alleen en ook de zorg voor de kleine is best zwaar, dus de steun van een ander kan je goed gebruiken.

Over je vriend ja wat moet ik daar nu over zeggen, laat hem even met rust dan kan hij nadenken en als het echt een goede vriend is kiest hij voor jou en het kind en anders is hij jou niet waard en kan je beter alleen verder gaan want dan loopt het vroeg of laat toch mis.
Heel veel sterkte en denk goed over je toekomst na want je bent nog zo jong.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:21

@ts
nou wat een drukte en stress... jeetje

Waarom laat je hem niet voor wat het is. Jij wilt het kind zowieso. Mocht hij alsnog bijdraaien dan kun je alsnog herzien of jullie samen ouders worden.

zoveel druk zetten op iemand die al raad vraagt bij de psygoloog en zo vaak wisseld in mening heeft meer rust nodig. Niet iedereen kan goed omgaan met zulke situaties.. ook al zijn jullie er beiden evenveel verantwoordelijk voor deze grote gebeurtenis.

breng iets meer rust in de toko. Kan dit kindje groeien in een wat minder stressvollere buik en hij eventjes kalm aan doen. neem eventjes iets meer afstand. Spreek op vaste tijden af, en laat elkaar tijdelijk tussendoor iets meer met rust. Hoe moet dit wanneer de spruit er is? dit gaat echt niet de eerste moeilijke stap worden hoor!

(en mocht hij strakjes nog steeds niet willen..verandert toch nu niets aan je zwangerschap? tja laat hem dan oprotten.. makkelijk toch? maar geef hem wel de kans, mensen verschillen nu eenmaal van elkaar)

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:23

Foss schreef:
en misschien als je vriend je laat hangen is het beter om bij je vader te blijven ook al is de band niet zo goed.

Dan moet haar vader dat wel willen natuurlijk. ;) Als ze nu al niet goed met elkaar kunnen opschieten, hoe zal dat dan gaan als ze straks allebei een slaaptekort hebben? Lijkt mij vragen om moeilijkheden. :o

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:55

hoe is het nu met je? al wat rustiger in je hoofd? en met je vriend? nog contact gehad?

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:00

Bij mijn eerste kindje teste de test pas positief na 8 weken zwangerschap.
Bij mijn 2de kindje(die ik nu verwacht) teste de test van kruidvat licht positief
heb voor de zekerheid een clearblue gekocht die vroeg test en die gaf na
1 dag overtijd al positief door inmiddels ben ik 14 weken zwanger.

groetjes

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:02

Jeetje wat een gedoe voor je :(:)
Hoe is het nou?

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 19:22

Het gaat ondertussen redelijk goed. We hebben gister ook gepraat en ik heb ook duidelijk gemaakt als hij er niet achterstaat het dan ook echt over is. Hij heeft spijt van de dingen die die heeft gezegt en zegt ook dat het er soms gewoon uitkomt en het voor hem ook allemaal nieuw en wennen is en niet niks is.. En daar geef ik hem wel gelijk in. Hij weet iedergeval dat die zo opmerking niet meer hoeft te maken.

Hij zegt dat die er voor wil gaan samen.. Ik heb nog een beetje mijn twijfels omdat die ene keer dit zegt en andere keer dat, maar ik geef hem wel voordeel van de twijfel, als die nog een keer twijfeld of een opmerking maakt is het over tussen ons en dat weet die ook. Ik wil nu helemaal voor het kindje gaan en het liefst samen met hem en ik denk en hoop hij ook.

Hij heeft me beloofd er voor te gaan samen en mij te steunen. Ik had liever gewilt dat die er rustig over na had gedacht maar hij weet het zeker zegt die, we zullen het zien en anders ga ik het echt alleen doen.

En hij stelde voor om samen na de psygoloog te gaan, dus ik denk dat we dat zeker moeten gaan doen.

Idereen bedankt voor de berichtjes en de tips. Ik hou jullie op de hoogte.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:58

Dat is inderdaad goed nieuws! Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat. :)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:12

ja top! al een goede vooruitgang! :j

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:40

Mooizo! :D
Hopelijk blijft hij bij deze gedachte, als het zo gaat, komt het echt wel goed! :D

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 00:52

hee wat goed dat jullie het proberen! van harte gefeliciteerd met JULLIE kindje! wees ook voorzichtig met hem.. jullie komen nog meer obstakels tegen.

al het geluk toegewenst!

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:39

Hoi Ts , hoe is het met de hele situatie?

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 12:41

2misty2 schreef:
Hoi Ts , hoe is het met de hele situatie?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Hoe gaat het met jou?
Al een echo gehad?
En hoe gaat het nu tussen jullie?
Je vriend er al wat aan gewend geraakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:07

wat een fijne update!
Ik hoop dat alles op zn pootjes terecht komt en jullie dalijk SAMEN kunnen genieten van de zwangerschap en de bewegende buik! ;)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 20:43

Ik had TS een pm gestuurd om te vragen hoe het gaat. Maar krijg niets terug.. Is al aantal dagen terug en wel gelezen :j

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:09

mm raar, maar ze zou ons hier op de hoogte houden dus we moeten misschien maar even afwachten! ;)

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:03

Ik zal niet zeggen dat ik ook niet benieuwd ben naar hoe het nu gaat, maar als TS er geen zin meer in heeft om het verdere verloop hier op bokt neer te pennen hebben wij dat maar te accepteren en respecteren... Dat is mijn bescheiden mening (;

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:39

Absoluut als ze het niet verder wil vertellen dan respecteer ik dat ook, dat is absoluut haar eigen keus, maar ik zou het wel leuk vinden als ze alleen maar zou melden of haar vriend er nu blij mee is en hoe het nu gaat met haar zwangerschap.
Maar als ze dat niet meer wil delen dan is dat haar grootste recht.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 10:50

Zou wel fijn zijn als ze zou melden dat ze het niet meer wilt delen. Dan weten wij ook waar we aan toe zijn.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 11:07

2misty2 schreef:
Zou wel fijn zijn als ze zou melden dat ze het niet meer wilt delen. Dan weten wij ook waar we aan toe zijn.

vind ik persoonlijk geen gepaste opmerking! TS heeft het al moeilijk genoeg en moet op dit moment al rekening houden met zo veel mensen haar vader die het wss nog niet weet haar vriend die niet weet wat hij wil ik vind niet dat ze ook rekeing moet houden met mensen die ze niet eens kent! om die op de hoogt te houden! ze moet eerst een zelf weten waar ze aan toe is voor ze dat jou gaat vertellen!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 11:08

hoe gaat het nu met jou?en tussen jou en je vriend?