Paarden kennen geen mensentaal. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paarden kennen geen mensentaal.
(alsin pijn enz) pharagirlke schreef:plaatjes en gevoelens.(alsin pijn enz)

Het kan hoor, dat het 1 groot toeval is elke keer weer... Maar toevallig is het wel... 

Ik vind het ver gaan om zulke dingen een gave te noemen.
Telekinese is een gave... Als je zou kunnen vliegen (zonder vliegtuig enzo) dat is ook een gave
pharagirlke schreef:Tja, hoe weet je of iemand de ware voor je is Bandida? Hoe WEET je dat je van iemand houdt?
Ja dat kan.
Xfeno01X ik heb geen "gave". Ik heb enkel een heel goed ontwikkelde intuïtie en ik gebruik datgene dat iedereen heeft maar waar weinig mensen van weten.Ik vind het ver gaan om zulke dingen een gave te noemen.

Enfin, ik heb moeite gedaan om het te ontwikkelen zeg ma.
pharagirlke schreef:Ik ben vnl een voeler en ik heb geleerd om om te gaan met energie. Fotoreadings, mensen aanvoelen, pijntjes aanvoelen en eventueel weghalen met behulp van energie, aura's aanvoelen en soms zien (is immers ook gewoon energie) en een heul goed ontwikkeld "voorgevoel". (voorspellende dromen en gewoon momenten dat ik ineens iets in mijn hoofd krijg dat ik niet snap en dan zet ik het opzij, en een flinke tijd later gebeurt datgene dan.) dat soort dingen.
Ik voel dus vnl goed.Enfin, ik heb moeite gedaan om het te ontwikkelen zeg ma.
pharagirlke schreef:Tja, hoe weet je of iemand de ware voor je is Bandida? Hoe WEET je dat je van iemand houdt?

(niet op die mensen hoor, op hun gevoel)
Maar je moet niet verwachten dat je de pijn van een breuk weg kan halen als de breuk niet verzorgt wordt. Zelfde met problemen, een paard dat een bepaalt ongewenst gedrag vertoont doet dat met een reden, ik kan wel op de reden wijzen maar ik kan niet aan paardlief vertellen "nou ga jij je gedragen he!"... Nee, het is aan de eigenaar om de reden weg te nemen of er mee te werken en dan zal het probleem ook opgelost raken. 
Als je me kan zeggen "waar" je het exact moeilijk mee hebt kan ik proberen om het duidelijker te maken.
Plaatjes staat ook zo stom, kan me voorstellen dat je je daar geen beeld bij kan vormen (lekkere woordkeuze
) pharagirlke schreef:XfenoX: vaak kan je pijn niet geheel weg halen net zo als problemen, je kan wijzen waar ze liggen en zorgen dat de eigenaar de oorzaak weg haalt... Als je de oorzaak niet weg haalt kan je nooit de pijn weghalen. Maar een spierpijntje oid (onschuldige dingen die geen dieper liggende oorzaak hebben) bij mijn vriend bv kan ik wel verzachten of zelfs helemaal weg halenMaar je moet niet verwachten dat je de pijn van een breuk weg kan halen als de breuk niet verzorgt wordt. Zelfde met problemen, een paard dat een bepaalt ongewenst gedrag vertoont doet dat met een reden, ik kan wel op de reden wijzen maar ik kan niet aan paardlief vertellen "nou ga jij je gedragen he!"... Nee, het is aan de eigenaar om de reden weg te nemen of er mee te werken en dan zal het probleem ook opgelost raken.
Bandida: dat is dit ook niet. Waarom kan je niet geloven dat een paard kan communiceren?Als je me kan zeggen "waar" je het exact moeilijk mee hebt kan ik proberen om het duidelijker te maken.
Plaatjes staat ook zo stom, kan me voorstellen dat je je daar geen beeld bij kan vormen (lekkere woordkeuze
)

Ik kan wel weten wat er allemaal aan de hand is maarja hoe moet ik dat aan de eigenaar vertellen,
Als ik op een wedstrijd ben sluit ik me volledig af, als ik zelf rijd richt ik me enkel op mijn eigen paard. Niet op andere paarden. Heb ik niets mee te maken.
Als mensen me vragen wat ik denk zeg ik gewoon wat ik denk, als ze zeggen "hoe kan je dat weten" dan antwoord ik gewoon: "Dat kan ik niet, je vroeg mijn mening en die kreeg je.
" Wat ze er verder mee doen is niet mijn zaak maar vaak reageren mensen wel gewoon positief van "he daar had ik zelf nog niet aan gedacht!" en stellen zich geen vragen. pharagirlke schreef:Hm, je kan beginnen met het niet te "vragen" tenzij de eigenaar je dat vraagt, in principe heb jij niets te maken met andermans paard en gezien paardenproblemen vaak mensenproblemen zijn is het eigenlijk nogal een inbreuk op de privacy.Als ik op een wedstrijd ben sluit ik me volledig af, als ik zelf rijd richt ik me enkel op mijn eigen paard. Niet op andere paarden. Heb ik niets mee te maken.
Als mensen me vragen wat ik denk zeg ik gewoon wat ik denk, als ze zeggen "hoe kan je dat weten" dan antwoord ik gewoon: "Dat kan ik niet, je vroeg mijn mening en die kreeg je.
" Wat ze er verder mee doen is niet mijn zaak maar vaak reageren mensen wel gewoon positief van "he daar had ik zelf nog niet aan gedacht!" en stellen zich geen vragen.

pharagirlke schreef:Bandida: dat is dit ook niet. Waarom kan je niet geloven dat een paard kan communiceren?
Dat bedoel ik dus met plaatjes en gevoelens.pharagirlke schreef:Stel een eigenaar komt naar me toe, geeft me een foto zegt "dit is mijn paard, vertel wat over hem!".

Ik vertel over het algemeen vrij veel over het dier (3 a4'tjes is geen uitzondering) en dan gaan ze zeuren over een detail dat niet helemaal goed was terwijl de rest wel allemaal klopte.... Tja dan houd het op voor mij al het zo moet... 
Je bent sowieso geinteresseerd en staat open voor een kijk op dit soort dingen, maar in dit geval is het "meer".