Ik ga grijs!!! (Denk ik....) Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 21:23

@Breghje ik vind het er helemaal niet raar uitzien ofzo!

Als je op een bepaalde leeftijd je haar nog knalrood ofzo verft, is het zo'n afknapper als je zo iemand dan eens goed in het gezicht kijkt. Van achteren lyceum, van voren museum zegt een collega van me altijd :+

Ik heb een redelijk verlopen kop (vanaf 1987 een slaapprobleem, dat tekent wel) dus houd ik het maar op grijs haar.... make-up is niet aan mij besteed

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 21:29

Morrie schreef:
Van achteren lyceum, van voren museum zegt een collega van me altijd :+

Grandioze uitspraak _O- _O- _O-

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 21:32

Die ga ik er ook in houden :D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:14

er staat hier altijd een dame bij de bushalte: een enorme blonde vlecht achter op haar rug, maar als ze zicht omdraait zie je dat ze minstens 70 is....... _O-

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:28

Bij ons op stal liep vrijdag bij het carnavalsspringen ook een "sexy politieagente" van die leeftijd rond :D
God weet hoe ik er zelf bij loop op die leeftijd :o Hou krampachtig vol dat ik 28 ben maar ik kom er geloof ik niet meer mee weg, ik moet het bij gaan stellen :D

Sommige oude dames met lange vlechten vind ik trouwens prachtig :D

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 12:53

Breghje waar maak jij je druk om :? :?
heul cool koppie hebbie daar!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:41

Breghje:
Nog twee maanden ongeveer............ dan doe ik ook met je mee. Dan ga ik ook grijze lokken in mijn haar laten kwakken. Ik zag zondag morgen zo'n giga blauwgrijze gloed op mijn haar. Dat ik het nu goed grijs ga maken. Volgens de schoonzus van een vriendin (die is kapster geloof ik, maar zit momenteel in het gips), valt het nu bij mij niet zo op. Heb melkboerenhondenhaar. Dus als ze uit het gips is................ dan staat alvast de afspraak met haar :D.

Breghje

Re: Ik ga grijs!!! (Denk ik....) Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 12:49

Ik ben heeeeel erg blij dat jullie het leuk vinden, zelf ben ik vooral nog aan het balen dat ik weer met speldjes / schuivertjes in de weer moet, was zooo blij dat ik die niet meer nodig had.

Klaar met klagen, zal het uit moeten zitten.

Rainbow, cool!! De eerstvolgende keer dat ik het weer ga laten verven wordt het blond helemaal grijs gemaakt. Mistig haar noemde een voormalig stalgenootje haar man het, vond ik een keigave benaming!!

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 13:24

speldjes en skuivjes benne hip joooo :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 13:26

Als je je grijze haar een mooiere kleur wil geven moet je aan het laatste spoelwater een beetje blauwsel toevoegen.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 19:46

Is een diadeem er in niets? Lekker makkelijk, ben je in één keer klaar.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 19:49

marleen_usar schreef:
Als je je grijze haar een mooiere kleur wil geven moet je aan het laatste spoelwater een beetje blauwsel toevoegen.

gewoon zilvershampoo (2.20 bij het Kruidvat, net vanavond weer gekocht :) )

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 20:00

Daar was ik mijn paard zijn benen altijd mee, worden ze mooi wit van :wow: :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 21:32

Ik heb het eigenlijk standaard in een staartje, en die schuivertjes zijn niet zo handig met een cap op... nou héb ik al niet van dat haar dat meewerkt als het een cap heeft gezien, maar met die dingen in is het helemaal een ramp.

Diadeem werkt niet bij mijn bos, die zakt naar voren over mijn ogen zodra ik buk. Misschien nou niet, nou het flink korter is, dus kan eens een poging wagen.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 23:26

Morrie schreef:
er staat hier altijd een dame bij de bushalte: een enorme blonde vlecht achter op haar rug, maar als ze zicht omdraait zie je dat ze minstens 70 is....... _O-

Whaaaaaaaahaaaaaaaaaa, _O- _O- _O- _O-

Dat doet me denken. Vroeger liep ik een keer met mijn beste vriendin op een vrije middag door de stad. Daar liep een vrouw met een mooi slank figuur, minirokje, naaldhakken en de hele rambam achter een kinderwagen.... niks mis mee zou je zeggen.. Tot ze zich omdraaide!!! Wij kregen bijna een hartstilstand van schrik. Ze zag eruit of ze minstens 80 was........ Iiiiiiieuuuuwwwwwwwwww. Ook overduidelijk zichzelf helemaal laten gaan onder de zonnehemel. Huid van leer met 3 miljoen rimpels... Echt super eng.. En aangezien vriendin en ik smack, bang in the middle van de puberteit zaten (we waren 15) is het vast onnodig te vermelden dat we mega de slappe lach kregen nadat we van de schrik waren bekomen! Uiteraard buiten gehoor van deze mevrouw, zo fatsoenlijk waren we dan nog wel..............

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 00:47

Bregh, dat komt met geen enkele coupe goed met die cap :D :D :D
Doe het met je sprankelende persoonlijkheid :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 13:22

IKbenEllen schreef:
Bregh, dat komt met geen enkele coupe goed met die cap :D :D :D
Doe het met je sprankelende persoonlijkheid :D

Mijn sprankelende persoonlijkheid gaat in een hoekje zitten piepen als ik mijn cap afdoe hihihihi :P Ik heb me erbij neegelegd, maar ga de volgende keer op jacht naar iemand met haar zoals ik, een kapsel dat ik leuk vind en díe spreek ik aan waar ze haar haar laat doen. Afijn, Mission Impossible dus of ik ooit nog een kapper ga zien... :D