phormicola schreef:Wat noemen jullie trouwens een 'boterham'? Ik noem twee sneetjes brood gewoon een boterham, als het hier anders is, zeg het
Ik noem een boterham 1 snee brood. 2 sneetjes zijn dus voor mij 2 boterhammen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lillytjuh schreef:Nann__ schreef:lillytjuh: Hoe bevalt Zumba? En jij doet behoorlijk wat aan sport! Echt goed.
In de sportschool vond ik er helemaal niets aan! Ging veel te traag en die zaal stond bom en bom vol dus daar haakten we snel af. Toen hebben we maar een dvdtje gekocht via internet en nu ruimen we om de week bij 1 van ons de woonkamer leeg en doen we gezellig een avond daar! Stukken inspannender als bij de sportschool en super gezellig!
Tja ik ben een beetje hyper actief zo nu en dan dus kan gewoon niet zonder sporten!
Duke schreef:De groentechips van AH zijn mijn nieuwste ontdekking. Chips gemaakt van pastinaak, wortel en bietjes. Erg lekker en smaakvol en vult enorm, dus je bent niet geneigd om een hele zak te eten. Caloriën zijn 400 per 100 gr. Gewone paprikachips zijn ongeveer 540 per 100 gr. Dus scheelt niet veel, maar de groentechips bevatten meer onverzadigde vetten. En ze vullen meer, zodat je niet snel teveel neemt.