Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:vind het deels wel een beetje je eigen schuld, je voelt het meteen wanneer een piercing te krap is, dan gaat het namelijk trekken.
het harde stuk in je tong wat je voelt is normaal trouwens, dat heeft iedereen, ik heb het ook in mn navel, in mn oor dan weer niet. geloof dat het litteken weefsel is oid maar durf dat niet zeker te zeggen, bij je navel heb je waarschijnlijk ook zo'n hard stuk (hoeft niet)
Fiffill schreef:Ja dat hoor ik meer.Nouja, dat zien we dan wel.
Lijkt me een vreemde ervaring, een piercing die geen pijn doet bij het zetten.
![]()
Maar is het niet vervelend bij het eten etc?
Fiffill schreef:Ook van jou, maar dat was niet de aanleiding.
Ik twijfel altijd tiiiijden of ik nou wel of niet een piercing wil daar en daar, tong wilde ik al jaren maar nooit de knoop doorgehakt... en ik had wel vaker verhalen gehoord dat het niet zo pijnlijk was.
Ach, niets kan pijnlijker zijn dan zelf een helix zetten.
desty schreef:ik wil een toch tongpiercing
heeft iemand er nare ervaringen mee gehad ?
ik moet alleen mijn vader nog overhalen maar ik heb zo'n gevoel dat dat misschien wel gaat lukken
nou betaal ik het allemaal zelf en ga hem ook gewoon bij een goede piercer laten zetten zoiezo ben niet bang voor pijn dus alleen eigenlijk nog af wachten tot papa ja zegt
desty schreef:ik wil een toch tongpiercing
heeft iemand er nare ervaringen mee gehad ?
ik moet alleen mijn vader nog overhalen maar ik heb zo'n gevoel dat dat misschien wel gaat lukken
nou betaal ik het allemaal zelf en ga hem ook gewoon bij een goede piercer laten zetten zoiezo ben niet bang voor pijn dus alleen eigenlijk nog af wachten tot papa ja zegt
desty schreef:whaha
ziet er wel leuk uit of niet ??
xDramaQueen schreef:toen ik mijn vriend aan het verwennen was, dat ding deed mega pijn en hij vind het dan ook totaal niet prettig met dat stuk metaal in mijn mondik moet hem nu dus elke keer uit
![]()
c_alsemgeest schreef:desty schreef:whaha
ziet er wel leuk uit of niet ??
Ik voel me net een oesterxDramaQueen schreef:toen ik mijn vriend aan het verwennen was, dat ding deed mega pijn en hij vind het dan ook totaal niet prettig met dat stuk metaal in mijn mondik moet hem nu dus elke keer uit
![]()
Je bent gewoon veel te hard-mondig