Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Als het lukt zonder AD dan is dat misschien wel beter. Wie weet leef je wel helemaal op als de kleine er straks is, zelf ben ik (nog) geen moeder maar dat hoor je toch weleens. Gelukkig heb je nu wel hulp en sta je er niet alleen voor. Als je volgende week terug moet, wees dan eerlijk en doe het niet mooier voor dan het is, je hebt hier alleen jezelf mee.
Ga binnenkort toch maar eens bij mn oude verzorgpaard kijken
kan het nu geen plekje geven omdat het niet goed is afgesloten. Weet niet of ik er goed aan doe, blijf twijfelen maar als het niet gaat dan kan ik altijd weggaan.
Het belangrijkste wat ik eruit gehaald heb is dat succes ook maar een heel subjectief begrip is en ik er dus niet te zwaar aan moet tillen 
Er zijn nl berichten dat kindjes toch moeten afkicken, ook met de Xeroxat
Schaam me dood. 
Fijn dat het op je werk iig goed ging en dat ze zo lief voor je waren!
maar dat is niet erg om zo wakker te worden. Wil tussen de middag even de boodschappen halen en thuis wat rommelen. We hebben vanavond een borrel van het werk maar ik denk dat ik maar weer bedank, het is voor mij toch een half uur rijden en dat houdt me dan toch tegen. 

Ben in een keer gestopt uit schrik voor het verslavend zijn voor mn kindje
. Verder weinig gedaan, beetje hier rond gehangen en tv gekeken. Morgen weer een dag, hoop dat ik dan wat meer puf heb. Denk ook dat het komt door de drukte van de afgelopen weken, even de accu opladen.
Wij zijn ook blij met jou en met jou adviezen en kijk op dingen. Goed dat je alles hebt verteld bij de psych. pas dan kunnen ze je goed helpen. Wist niet zeker is welke zin je het bedoelde maar 'op zijn' is vervelend maar er komen andere tijden.
Je hoeft je niet te schamen, je zou schrikken als je wist hoeveel mensen er met bepaalde problemen rondliepen. De hartkloppingen en "hartproblemen" herken ik ook, ben er ook voor onderzocht. Je moet proberen het te accepteren en misschien kan de huisarts je medicijnen geven zodat je rustiger word, deze heb ik ook gehad en hielpen goed bij een paniekaanval. Zoals PW zegt, luister naar je lichaam. CIV schreef:Welkom Macho, of jij overspannen bent kunnen wij niet bepalen, je huisarts kan je hier wel bij helpen, daar krijgt hij zit hij voor en die ziet wel vreemdere dingenJe hoeft je niet te schamen, je zou schrikken als je wist hoeveel mensen er met bepaalde problemen rondliepen. De hartkloppingen en "hartproblemen" herken ik ook, ben er ook voor onderzocht. Je moet proberen het te accepteren en misschien kan de huisarts je medicijnen geven zodat je rustiger word, deze heb ik ook gehad en hielpen goed bij een paniekaanval. Zoals PW zegt, luister naar je lichaam.