mijn navel zou echt nooit meer dichtgroeien ben ik bang met boksen moeten mn navelpiercings uit en ze gaan er zonder moeite altijd weer in, mn lip is ook altijd opengebleven trouwens..
Cheyenne_x
Geplaatst: 16-07-09 15:24
ik heb nu iets meer als een maand een navelpiercing, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer ik er een nieuwe in kan doen. Weet iemand hoelang ik nog moet wachten?
Je bedoelt als er iets aanbungelt? Ik heb na 5,5 maand mijn piercing laten vervangen door een gouden en het gaat prima.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 16-07-09 19:29
as er iets aanbungelt, als ze CS wil of als het sierdingetje te zwaar is.
Dat het bij jou prima gaat zegt niets. Het is niet zomaar dat ze 9 maanden hanteren. Dat is iig niet omdat het na 5 maanden ook al voor iedereen prima kan
Nee, dat snap ik en ik ga ook altijd af op het advies van mijn piercer. Zij zei dat het al prima kon, anders had ik gewoon gewacht.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 16-07-09 19:52
ja voor jou individueel misschien wel Maar dat is niet de algemene regel, negen maanden is een gemiddelde. Dat het voor jou kan betekent niet dat het voor haar ook kan. Dus of ze moet naar haar piercer of ze moet wachten op het "gemiddelde" en dat is nog 8 maanden. Dat gemiddelde is er niet om mensen te pesten maar omdat het voor de meeste pas dan kan
Mag ik mezelf hier ook melden ? Ik was, en ben, geen held met naalden.. en dus piercings
Wilde alles met verdoving Maar heb ondertussen al aardige collectie
Authentic
Geplaatst: 17-07-09 15:17
Alles met verdoving? De verdoving doet al meer pijn dan de gemiddelde piercing zelf. Ik ben zelf niet zo'n fan van verdoofd piercen -dan meer vanuit het oogpunt dat de gemiddelde piercer niet mag verdoven en een verdovende spray gaat ook niet vet diep.
Over navel: idd bij voorkeur 9 maanden wachten, sommige mensen genezen snel, maar er zijn ook veel mensen die erg langzaam genezen en dan kan je imo beter wat langer wachten en dan -bijna- zeker kunnen zeggen dat het goed gaat.
Amber_
Geplaatst: 17-07-09 15:21
Nee... Wilde vroeger alleen Piercings met verdoving Maar dat mocht natuurlijk niet !
Dus nu heb ik toch alles laten zetten, zonder verdoving Even door bijten en het is klaar,
Ohhh zo, ik dacht al, nouja ik weet wel dat er piercers zijn die wel verdoven maar ik weet nou niet echt wat ik daarvan moet denken. Wel stoer hoor dat je ze alsnog hebt laten zetten.
hangt er van af hoe ze verdoven. Mijn piercer heeft iemand Emla creme aangeraden omdat die subdermals wilde, bolletjes volledig onder zijn huid dus. Maar Emla is gewoon vrij te krijgen dus.
Lous
Geplaatst: 17-07-09 17:25
Body MX in Breda gebruikt verdovende spray. Verdovingen met naalden zijn verboden door piercers te geven. Alleen medici die hiervoor geleerd hebben mogen dit doen.
Weet er toevallig iemand nog een mooie plek voor een piering? Het mag niet in het gezicht vanwege mijn werk ook niet op de armen.. Ik heb al een tong piercing, maar zoek nog iets speciaals! Niet in de nek of buik of geslachtsdelen.. Ik heb wel eens een implantaat gezien bij je decolletee( hoe schrijf je dat?) Lijkt me erg mooi, maar als die gaat ontsteken ben je de sjaak.
Hallo Ik kom ook even langs in dit topic! Ik wil misschien aan het eind van mijn zomervakantie een microdermal gaan nemen (de eerste van de drie die ik wil zie plaatje) Maar kan iemand mij de nadelen en gevaren ervan vertellen? (misschien via pb?)
ik wil dit graag (Misschien wat voor jou LauwtjuhLevi?)