Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hermlein1989 schreef:benangelique schreef:dat is nieuw he? op net 5 toch?
jip is een nieuw programma ja, vind het best wel leuk:P
Loesss schreef:Haha okay Tita reactie op jouw schema vanuit mijn visie!
Waarom feta op je cracker? Niet meest gezonde keuze en ook vlokken niet en ook 2 kaakjes niet, maar dat weet je vast zelf allemaal wel. Ik vind als je aan eht lijnen bent ook niet al het lekkere moet schrappen.
tita schreef:Bedoeling is want mijn voeten voelen goed maar heb zondag een wedstrijd om vandaag 6km hard te lopen anders gebeurd dat morgen op nuchtere maag
kebie schreef:tita schreef:kebie gij verteld me dus dat ik teveel eet
Nou heuu, ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe groot de porties zijn, maar volgens dit dieet kan je beter kiezen voor slank beleg, en een boterham ipv digestive. Je avondeten was dit keer wel echt een foute uitschieter.
benangelique schreef:loes, wat gebeurt er met je vochthuishouding als je meer drinkt? hou je het dan ook vast?
tita, hardlopen op een nuchtere maag moet je niet doen. neem liever een banaatje of een kale boterham van te voren. liever nog een koude pannenkoek oid.
(en ja, ben fervent hardloper geweest, 3x pw 10 km, nu door kapotte knie niet meer)
benangelique schreef:je raakt je vocht opzich dus wel goed kwijt? heb je je voeding al eens laten doorlichten? reageer je extremer bij bepaalde producten bijvoorbeeld?
benangelique schreef:Steffie89 schreef:Goedenmorgen
Vanmorgen gelukkig weer wat afgevallen. Ben nou 2 dagen lekker streng geweest voor mijzelf en het heeft gelukkig weer resultaat. Vandaag ook nog even flink streng zijn en dan hoop ik morgen op de 63 te zitten! Ik merk het echt al in de centimeters. Broeken en riemen zijn te groot
en wat eet je op die 'lekker strenge' dagen?