Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

beantsje schreef:stroom.....
Als ik een lampje ophang, gaan alle stoppen eraf en dan nog vind ik het dooooodeng om de stroomdraad aan te raken. (en doe ik voor de zekerheid ook nog rubberlaarzen aan)
ik kan neurotisch worden van schrikdraad, al weet ik 100% zeker dat er geen stroom opstaat.
Als ik een weideomheining ofzo zie die duidelijk niet onder stroom staat (bijv. als geen isolatoren zijn gebruikt)
ben ik nog schijtbenauwd om het aan te raken..

San1978 schreef:Nou, hebben jullie effe want ik heb een hele lijst. Het zijn niet zozeer fobieen maar meer dingen waar ik bang van ben of waar ik absoluut niet tegen kan. Voor de rest gaat alles goed met me hoor![]()
![]()
- Harde windvlagen (bang dat er iets omwaait)
- Spinnen
- Springende of vliegende insecten
- Vissen met grote ogen (bijv. haaien of de ogen van zo'n zeekoeachtig beest)
- Hoge golven en bootjes (vooral die combinatie)
- Bovenop een ladder staan (dan gaan mijn benen trillen van de hoogtevrees)
- Mensen met haar op hun tenen, gele nagels of eelt op hun hielen (en dan ook nog sandalen dragen!!!)
- Mensen met een gebit waarvan je heel veel tandvlees ziet (maar daar kunnen ze zelf uiteraard niks aan doen)
- Haren op een tegeltje (in vreemd toilet of badkamer)
- Een gekreukeld dekbedovertrek (moèt echt altijd gestreken zijn)
- Mensen in de trein die zwaar in en uit ademen
Genoeg?
?
en als er 1 ontsnapt was dan was ik ook weg, bah..
dan moet ik gewoon mijn oren dicht doen of weg gaan.. ik krijg er echt kromme tenen van.. het hoeft niet eens met open mond te zijn, als iemand bijv. in de bios achter mij chips zit te eten, en je hoort dat helemaal "malen" ... nou walgelijk.. het liefst zou ik dan omdraaien om te vragen of die niet ergens anders kan gaan eten..........
Riss schreef:beantsje schreef:stroom.....
Als ik een lampje ophang, gaan alle stoppen eraf en dan nog vind ik het dooooodeng om de stroomdraad aan te raken. (en doe ik voor de zekerheid ook nog rubberlaarzen aan)
ik kan neurotisch worden van schrikdraad, al weet ik 100% zeker dat er geen stroom opstaat.
Als ik een weideomheining ofzo zie die duidelijk niet onder stroom staat (bijv. als geen isolatoren zijn gebruikt)
ben ik nog schijtbenauwd om het aan te raken..
zo zat ik laatst in de wei voor het schrikdraad en kwam er een paard aan die zn hoofd tegen mij aan duwde waardoor ik met mn hoofd tegen het schrikdraad aan kwam en mn hoofd onder stroom kwam te staan
ja dat doet pijn en ja daar word je ook enorm duizelig van

Pfff daar stond ook niet te weinig op zeg!
(vet harde hik, een keer of 10 achter elkaar niezen.. neeee dat vind ik ook niks
) EngeltjeS schreef:mijn fobie'en?
ik wist er van de week nog 1. Bij mij is algemeen bekend, een natte thee doek over elkaar wrijven :s kan ik echt niet tegen! Krijg er al kippevel van als ik er aan denk!
Ooh jaa mijn andere fobie... In films kan ik echt niet tegen bewegende poppen. Ook buiksprekers vind ik dood eng! Ook de aflevering of boek van kippevel... Baah ik word er nu al eng van.
In films zie je het ook vaak (chucky)
nou echt waar, ik slaap dan 3 nachten ontzettend slecht!
Judith_ schreef:xsimone schreef:Clowns of poppen! Niet van die lieve baby borns ofzo maar gwoon echt poppen. Ben er echt bang van loop er met een grote boog omheen ben bang dat ze tot leven komen.
Zo staat er bij onze intratuin weleens van die zingende apen die dan bewegen en muziek spelen, ik ben daar dus echt bang van loop er altijd zo snel mogenlijk langs!
Dacht echt dat ik daar de enig mee was.
Vind ze dood eng, echt waar.
Echt van die Chuckie gedachten krijg ik dan

xNursiex schreef:EngeltjeS schreef:mijn fobie'en?
ik wist er van de week nog 1. Bij mij is algemeen bekend, een natte thee doek over elkaar wrijven :s kan ik echt niet tegen! Krijg er al kippevel van als ik er aan denk!
Ooh jaa mijn andere fobie... In films kan ik echt niet tegen bewegende poppen. Ook buiksprekers vind ik dood eng! Ook de aflevering of boek van kippevel... Baah ik word er nu al eng van.
In films zie je het ook vaak (chucky)
nou echt waar, ik slaap dan 3 nachten ontzettend slecht!
Het geknars van handdoeken die hard hard zijn geworden door het wassen![]()