Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:02

Ik heb gebeld!!! Ik weet niet waarom ik niet durf te bellen.. Heel stom, het zijn echt de liefste mensen van de hele wereld en ze doen net of mijn favo paard van mij is. Ze vragen altijd wanneer ik weer kom, en als ik iets wil mag het altijd. Het is gewoon net alsof ik weer een eigen pony heb! en toch durf ik niet te bellen of ik langs mag komen. Ben bang dat ik ze tot last ben ofzo?

Jeetje... Lijkt me vooral heel frustrerend om te merken dat je bepaalde dingen niet meer kan.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:50

Ik heb niet bijgelezen nog, doe ik dadelijk even, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind om jullie verhalen te lezen, aan de ene kant kan ik de concentratie ervoor niet vinden en aan de andere kant heb ik heel egoistisch even genoeg aan mijn eigen sores.

Wel even een vraagje: Hebben jullie ook last van duizeligheid, licht in je hoofd voelen e.d.?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:38

Zo hier was ik ook weer, vanmorgen sollicitatiegesprek gehad. Kan niet goed zeggen wat ik ervan moet vinden, alles is wel goed verlopen kwa spanningen etc. maar het gesprek verliep niet heel erg soepel. De vacature is toch ook nog uitgezet en er zijn nog meer sollicitanten, het is dus nog even afwachten of het iets wordt. Als het goed is hoor ik eind van de week meer.

Sifra, is je haar mooi opgedroogt? Kan goed doen als je haar weer goed zit, je hebt het in ieder geval volgehouden. Goed zo! Hoe voel je je nu? Jezelf nog rustig kunnen houden?

Azzaro, moet je nu stoppen met je opleiding? Is er niets anders binnen defensie wat je (tijdelijk) kan gaan doen? Succes morgen bij de arbo arts, waarom ben je zenuwachtig? Gewoon zeggen wat je voelt en als het niet gaat om te werken gaat het niet.

Angela, nog naar stal geweest, was het leuk? Moet je altijd bellen als je langs wilt komen? Als ik het zo lees ben je ze niet tot last, ze zijn vast erg blij dat er iemand is die met de paarden bezig is. Dat was toen ik paardenverzorgde wel.

Sans6, geeft niks als je even genoeg aan jezelf hebt, goed dat je dat inziet. Als je je weer beter voelt dan kom je hier gewoon weer wat vaker langs. Doe lekker rustig aan en voel je vooral niet schuldig want wij begrijpen het wel. Ik heb weleens last van duizeligheid en licht in mn hoofd maar niet continu? Heb jij er veel last van?

Edit; ze belde net, ik mag vrijdag op 2de gesprek komen *\o/* Wel raar omdat ze zeiden dat er meer kanidaten waren etc. maar misschien was dat tactiek ofzo?

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:09

CIV : ik hoop voor dat je word aangenomen !
waar heb je eigenlijk voor gesoliciteerd ?
wel heeel goed van je !

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:37

sans6: je bent iet de enige die het even niet trekt om bij te lezen.

Met mij gaat het na mijn gesprek gisteren met de psych eigenlijk alleen maar slechter. Heb veel om over na te denken en dat doe ik dus ook. Weet niet of dat helemaal de bedoeling was van gisteren. Ik weet niet meer wat ik er allemaal mee moet, de moed zakt me een beetje in de schoenen zeg maar...

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:42

Civ Super, das een goed teken! Toppie!!!

PW das normaal, geef jezelf even de tijd om alles op zijn plek te zetten. Pb is open :-)

Kan even niet meer bijlezen zit met een schaduw..... oei... tot zo!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:49

Het gesprek heeft dingen overhoop gehaald die ik na mijn crisis in december eigenlijk had weggestopt. Nu blijkt dat wegstoppen toch niet de oplossing is. Het heeft met mijn familie te maken en ik moet verder kijken wat ik wil in het contact met hen. Ik pieker me suf en de ellende lijkt alleen maar groter te worden...
Lief dat je Pb open is, maar ik ga je er verder niet mee lastig vallen joh.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:08

Ik ga me naar de sportschool slepen...
Zal mij benieuwen hoe het gaat, heb de hele dag (in rust) al een hartslag van rond de 100 :o

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:14

Succes PW bij de sportschool. Probeer jezelf niet te verliezen in je gepieker, zet desnoods op papier hoe je erover denkt en om overzicht te krijgen. Denk goed na over wat je wilt mbt je familie, weeg de voor en tegens af en probeer zo tot een oplossing te komen.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:18

Billyboy, hoe is het met jou vandaag? Nog naar Billy toe? Ik heb gesolliciteerd bij een groot internationaal bedrijf, afdeling inkoop en voor 20 uur. Had niet verwacht nu al iets te horen omdat ze zeiden dat er ook meerdere kanidaten waren, maargoed dat beter zo dan andersom. Hoop wel dat het iets wordt zodat ik straks ook iets omhanden heb als mn vriend weg is.

Daijano, hoe is het vandaag op je werk? Rustiger dan gisteren hoop ik voor je. Weet die collega al dat hij weg moet? Hoe voel je je verder? Ik ben blij dat ik op 2de gesprek mag komen, is toch een goed teken, zeker ook omdat het zo snel gaat. Zou graag werken als mn vriend straks weg is en hoop natuurlijk dat dat gaat lukken.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:24

Nu ik er ben is het net rustig, jammer maar misschien wel een goed teken. Ga zo nog even met een vriendin naar mn paardje, zal er zelf niet veel mee doen want ik ben nogal moe, zijn slopende dagen. Maar even mee kijken moet wel gaan, morgen kunnen we lekker uitslapen en rustig aandoen.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:26

CIV Hoe was het bij je paardje?
Lekker dat je morgen kunt uitslapen en rustig aan kan doen. Hoe gaat het verder met je?

Het is inderdaad rustig hier, zoals je al zegt hopelijk een goed teken. Sporten ging vanmiddag wel redelijk, al moest ik me er echt toe zetten. Het nieuwe trainingsschema is zwaarder dan ik verwacht had. Maar dat geeft niet, beetje inspanning is niet zo verkeerd.

Net met mijn vriend geprobeerd film te kijken, maar ik kon me er niet op concentreren, dus hebben we hem maar weer stop gezet. Ik heb van al het nadenken weer steken op de borst. Mijn hartslag is ook nog steeds boven de 100. Zometeen maar proberen te mediteren, kijken of ik mijn hartslag wat naar beneden krijg en mijn hoofd wat leeg kan maken.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:12

CIV : lekker dat je even naar je paardje kan . en ik hoop echt voor je dat je die baan hebt ! nee ik ben vandaag niet meer naar Billy geweest ik ga vrijdag weer ik was vandaag de heledag weg omdat ik praktijk examen had , dus ben dood op zat 7 uur al op de fiets . :O :\

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:14

Wel jammer dat het zo rustig is. Het gaat niet zo goed en kan wel een beetje steun van jullie gebruiken. Mediteren ging voor geen meter en mijn hartslag zakt ook niet. Al probeer ik me daar maar niet te druk om te maken. M'n hoofd leeg maken met mediteren wilde al helemaal niet.

Ga nu maar proberen wat dingen op te schrijven, misschien dat dat helpt. Ik twijfel of ik inhoudelijk meer hier neer zal zetten, maar ik durf niet zo goed. Nou ja, eerst maar schrijven...

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:16

PW sterkte ! :(:) me PB box staat altijd voor je open als je et kwijt wilt maar niet op het topic !

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:18

Lief van je.
Ik ga eerst mijn gedachten maar proberen te ordenen door het op papier te zetten.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:22

Pollewoppy schreef:
Wel jammer dat het zo rustig is. Het gaat niet zo goed en kan wel een beetje steun van jullie gebruiken. Mediteren ging voor geen meter en mijn hartslag zakt ook niet. Al probeer ik me daar maar niet te druk om te maken. M'n hoofd leeg maken met mediteren wilde al helemaal niet.

Ga nu maar proberen wat dingen op te schrijven, misschien dat dat helpt. Ik twijfel of ik inhoudelijk meer hier neer zal zetten, maar ik durf niet zo goed. Nou ja, eerst maar schrijven...

PW ben der hoor,... even pas op de plaats , wat zit je precies dwars, eerst even terug naar jezelf, gisteren is er een hoop losgemaakt bij je dat moet een plekje vinden, dat gaat niet 123!

Civ Nou ik ben erg benieuwd, duim heel hard.

Vandaag iets betere dag, maar ben blij dat ik thuis ben, net bij mijn 2 ja nu moet ik meervoud zeggen kinderen geweest, wou rondje dressuren met daijano maar hij heeft me al door en gaf aan dat het niet goed zou komen , toen maar gewoon beetje getut, die kleine maakt goeie stappen vooruit ik mocht aan zijn hoofd zitten, deed me goed dat hij me vertrouwde!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:26

Door even te gaan schrijven (heb inmiddels een begin gemaakt) hoop ik voor mezelf helder te krijgen wat me nu precies dwars zit en wat ik daar nu mee kan.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:27

goed idee !
hopen dat dat wel een beetje lukt

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:47

Hoop dat het je helpt PW, als je het opschrijft. Misschien dat je daarna ook wat makkelijker los kunt laten.

Wat een mooi diertje Daijano, je nieuwste aanwinst! Echt heel aansprekend.

Gaat het met jou weer wat beter Pr?

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:50

sifra met mij gaat het vandaag wel wat beter . alleen een beetje moe maar dat slacht slapen hou ik wel een beetje

en hoe gaat het nou met jou ?

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:57

Sifra bedankt ben ook apetrots.. tis een dotje , maar heeft nog veel aandacht nodig om vertrouwen te krijgen, tijd zat!

Hoe is het met jou?

Pr lekker op tijd je bedj ein, zal je goed doen..

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:58

Gelukkig dat het weer wat beter gaat Pr
Met mij gaat het tussen de paniek door wel ok. Ik vind iedere dag wel iets waar ik me helemaal gek mee kan maken, dat is een beetje jammer. Maar ik heb goed geslapen de laatste dagen, dus dat is positief. Ga nog even een poosje lezen en dan op tijd m'n bed in vanavond!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 22:03

Nou het klinkt nog niet helemaal goed, hoop dat je een beetje kan uitrusten. JE gek maken over vanalles heb ik ook, vreselijk, kan me gek maken of ik wel op tijd op mijn werk kon terwijl ik altijd op tijd wegga en nog nooit te laat ben geweest, maar denk het nog steeds iedere dag!!!!!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 22:05

daijano : zal ik zeker doen

sifra : oei ! wat je zegt .. jezelf helemaal gek maken herken ik wel hooor alleen ik kan er niet echt mee om gaan ..
en ik blijf ernogsteeds bij dat ik gek word als ik lichtjes ofzoo zie en zwartes tippjes en belletjes in de lucht echt zo eng!!