Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quincy123 schreef:Zit mezelf hier weer helemaal gek te maken, heb alle symptomen van de mexicaanse griep en 39 graden koorts, moe, alle spieren doen pijn, rillingen, en kan bijna niet op mijn benen staan.
Gaat gelukkig nu wel weer wat beter. Zit toch te twijfelen of ik de huisarts even moet bellen...
quincy123 schreef:Zit mezelf hier weer helemaal gek te maken, heb alle symptomen van de mexicaanse griep en 39 graden koorts, moe, alle spieren doen pijn, rillingen, en kan bijna niet op mijn benen staan.
Gaat gelukkig nu wel weer wat beter. Zit toch te twijfelen of ik de huisarts even moet bellen...
KiWiKo schreef:gut.............. 43 mensen op wat is het ook alweer 18 miljoen??????
grenzen op slot, handel stilleggen, en NIEMAND meer het huis uit!!!!![]()
ik moet hier zo om lachen mannnn er gaan per uur meer mensen dood aan kanker in Nederland
Madelief28 schreef:Mensen die juist goed gezond zijn en een hoge weerstand hebben lopen een verhoogd risico tot overlijden..Dus niet de ouderen/zwakkeren...
Juist wanneer je goed gezond hebt met een goed afweersysteem, draait je lichaam overuren om het virus op te ruimen..Daardoor ontstaan er allerlei complicaties zoals hoge langdurige koorts ,logontsteking etc...