Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amazone77 schreef:hoi,hoi.
hier gaat het niet helemaal zo als het moet,kon me net niet zo goed inhouden geloof ik![]()
ik heb AL op.
0=3 boterhammen met file american.
t= 1 peer en 1 snelle jelle.
m= 4 broodjes met file american,en 2 grote eierkoekenen zit nu wel vol
![]()
t=doe maar niks denk ik......
a=of pannenkoeken,of wortelstamp met vlees,moet nog naar de slager straks.
vandaag gewerkt van 7 tot 1 uur,flink gesjouwdheb mijn beweging wel weer gehad vandaag.
amazone77 schreef:ik kan de pil ook niet langer dan 2 maanden doorslikken,krijg anders een mega doorbraak bloeding.......en die duurt dan gewoon 2 weken,dus doe ik nu maar iedere maand een stop week
van mij mag het eigenlijk gewoon stoppen nu! ik heb 2 kindjes en dat vinden wij genoeg
,jammer dat het nog dik 30 jaar kan duren voordat die wens in vervulling gaat haha,maar dan krijg je weer dat je in je broek gaat zeiken
,zit je nog met die lappen in je slip
![]()
zucht......soms zou ik best wel een man willen zijn
Loesss schreef:Ik slikte ook altijd mega lang door, maar ben sinds deze week aan de NUvaring, dus nu wordt het doorringen!
Ik heb overigens geen lappen in mijn slip, maar stop er gewoon raketjes in!
Maarre eten gaat netjes vandaag, netjes 2 bruine bammen, een broodje kip en nu voor t sporten nog een eierkoek en een peer en straks na t sporten boodschappen doen en kijken wat we gaan smullen!
luffie schreef:Loesss schreef:Ik slikte ook altijd mega lang door, maar ben sinds deze week aan de NUvaring, dus nu wordt het doorringen!
Ik heb overigens geen lappen in mijn slip, maar stop er gewoon raketjes in!
Maarre eten gaat netjes vandaag, netjes 2 bruine bammen, een broodje kip en nu voor t sporten nog een eierkoek en een peer en straks na t sporten boodschappen doen en kijken wat we gaan smullen!
Je blijft je verspreken hoor!Ik zeg regelmatig: as zondag ga ik de ring weer slikken......
. Ik gebruik nu 2 jaar de Nuvaring en vind het helemaal geweldig!
amazone77 schreef:ik zwaai de vlag met je mee hermleinik heb ook erg veel behoefte aan eten,vooral waar je dik van word
en ik vind het erg knap dat jij maar 1 bon bon hebt gepakt......dat kan ik dus niet he! bij mij zou de hele doos er aan gaan
,ik koop dus zelf maar zelden chocola,het gaat hier in 1 keer op
![]()
luffie schreef:Ja, die moet je zelf inbrengen. Is niet eng, doet geen pijn. Kijk anders eens of je via google een website kan vinden, daar staat alles wat je moet weten. Het fijn vind ik dat je relatief weining hormonen binnenkrijgt.