Verstandig afvallen voor jojo'ers: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:24

Ik ben vandaag extra streng voor mezelf..ik ben vanaf afgelopen vrijdag nog niks afgevallen. Maar het erg streng zijn valt niet mee hoor als je nichtje persé oreo bonbons wil als ze slaagt van haar rijexamen :o

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:28

amazone77 schreef:
hoi,hoi.
hier gaat het niet helemaal zo als het moet,kon me net niet zo goed inhouden geloof ik :D

ik heb AL op.
0=3 boterhammen met file american.
t= 1 peer en 1 snelle jelle.
m= 4 broodjes met file american,en 2 grote eierkoeken :o en zit nu wel vol :+
t=doe maar niks denk ik......
a=of pannenkoeken,of wortelstamp met vlees,moet nog naar de slager straks.
vandaag gewerkt van 7 tot 1 uur,flink gesjouwd :D heb mijn beweging wel weer gehad vandaag.

hhahahahaah als ik mocht kiezen ging ik toch mooi voor die pannenkoeken

tita

Re: Verstandig afvallen voor jojo'ers: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:29

Wat betreft de rode vlag, slik de pil gewoon maanden door dan hebbie nergens last van

Of willen jullie gewoon lekker kunnen snoepen dan maar roepen ik kan er niks aan doen het is de rode vlag :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:31

Nee idd heb ik ook idd ;) gewoon doorsilikken heerlijk haha

_Evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:36

tita, ik slik ook de pil, maar ik kan hem echt niet doorslikken. :n Dan krijg ik doorbraakbloedingen en daar zit ik al helemaal niet op te wachten!
Sowieso is het geloof ik niet het toppunt van gezondheid om de pil door te slikken.

Ik zit nu in m'n stopweek (vanavond weer beginnen), maar merk deze week wel dat ik meer honger heb als normaal.
Het sporten gaat ook minder goed. Gister tijdens het hardlopen had ik echt giga last van mijn buik.
Als ik ongesteld ben is mijn buik ook altijd opgeblazen voor m'n gevoel.
Ik ga daarom ook pas vrijdag op de weegschaal staan. :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:40

ik kon vroeger ook niet doorslikken maar op een dag was ik het zat en slikte hem door ong 2 maanden en tuurlijk had ik pijn..daarna 2.5 maand en toen nog langer.

Enige gevaar is als je een dag of 2 pil vergeet dan ben je ineens ongesteld.
Ik heb alle informatie aangevraagd bij de dokter en pil doorslikken kan geen kwaad dus meestal slik ik hem een maand of 4-6 door en dan ff ongesteld worden maar ik vind het heerlijk

_Evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:06

Mij lijkt het ook wel fijn hoor! Om de 3 weken is gewoon 3x niks! :n

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:06

Nou ja tis niet ongezond ;) met de prik pil heb je het zelfde word je ook niet ongesteld ;)

zo heb net een groot blok(je) om geskeelert :) en een peer op nu net

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:12

ik heb nu ook WEER een peer achter mijn kiezen :9 kan echt blijven eten,en ben erg opgeblazen :( ook erg winderig :o
ik kan de pil ook niet langer dan 2 maanden doorslikken,krijg anders een mega doorbraak bloeding.......en die duurt dan gewoon 2 weken :( ,dus doe ik nu maar iedere maand een stop week :( van mij mag het eigenlijk gewoon stoppen nu! ik heb 2 kindjes en dat vinden wij genoeg :D ,jammer dat het nog dik 30 jaar kan duren voordat die wens in vervulling gaat haha,maar dan krijg je weer dat je in je broek gaat zeiken :+ ,zit je nog met die lappen in je slip :(
zucht......soms zou ik best wel een man willen zijn ;)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:15

Ik slikte ook altijd mega lang door, maar ben sinds deze week aan de NUvaring, dus nu wordt het doorringen :)!

Ik heb overigens geen lappen in mijn slip, maar stop er gewoon raketjes in :P!

Maarre eten gaat netjes vandaag, netjes 2 bruine bammen, een broodje kip en nu voor t sporten nog een eierkoek en een peer en straks na t sporten boodschappen doen en kijken wat we gaan smullen!

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:32

amazone77 schreef:
ik kan de pil ook niet langer dan 2 maanden doorslikken,krijg anders een mega doorbraak bloeding.......en die duurt dan gewoon 2 weken :( ,dus doe ik nu maar iedere maand een stop week :( van mij mag het eigenlijk gewoon stoppen nu! ik heb 2 kindjes en dat vinden wij genoeg :D ,jammer dat het nog dik 30 jaar kan duren voordat die wens in vervulling gaat haha,maar dan krijg je weer dat je in je broek gaat zeiken :+ ,zit je nog met die lappen in je slip :(
zucht......soms zou ik best wel een man willen zijn ;)

_O-
het drama dat vrouw heet :D
Ik slik ook door en dat bevalt me prima, maar eigenlijk zou ik ook wel een spiraaltje willen. Gewoon nergens meer aan hoeven denken. Maar ik hik op tegen het doktersbezoekje.. :+

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:39

Loesss schreef:
Ik slikte ook altijd mega lang door, maar ben sinds deze week aan de NUvaring, dus nu wordt het doorringen :)!

Maarre eten gaat netjes vandaag, netjes 2 bruine bammen, een broodje kip en nu voor t sporten nog een eierkoek en een peer en straks na t sporten boodschappen doen en kijken wat we gaan smullen!

Je blijft je verspreken hoor! :D Ik zeg regelmatig: as zondag ga ik de ring weer slikken...... _O- . Ik gebruik nu 2 jaar de Nuvaring en vind het helemaal geweldig!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:40

dat heb ik ook kebie,en alle nadelen die er aan (kunnen) zitten.
maar wat lijkt het mij heeeeerlijk om niet meer ongesteld te worden.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:41

@luffie,moet je die zelf in brengen?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:47

Ja, die moet je zelf inbrengen. Is niet eng, doet geen pijn :+ . Kijk anders eens of je via google een website kan vinden, daar staat alles wat je moet weten. Het fijn vind ik dat je relatief weining hormonen binnenkrijgt. :D

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:49

ik zal eens gaan kijken,ben de pil voort aardig beu. ;)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:52

luffie schreef:
Loesss schreef:

Je blijft je verspreken hoor! :D Ik zeg regelmatig: as zondag ga ik de ring weer slikken...... _O- . Ik gebruik nu 2 jaar de Nuvaring en vind het helemaal geweldig!

Hahaha! Maar mooi om te horen, tot nu toe bevalt ie me prima! Alleen voel me beetje down, dus das wel jammer, maar komt vast goed, ben ook benieuwd of ik nu minder vocht vasthoudt, heb jij daar ervaringen mee?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:55

Hier ook even geen lol in het vrouw-zijn..... Gelukkig duurt dat bij mij altijd maar een paar uur en dan ben ik weer als nieuw. Ben het alleen nu ruim 1 1/2 dag te vroeg deze maand, zal wel door de stress komen.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:56

Toen ik de pil net had ( 2 maanden ofzo) heb ik 1 keer doorgeslikt wegens vakantie. Toen heb ik een doorbraakbloeding gehad. GElukkig wel toen mijn vakantie al om was.
Daarom slik ik normaal de pil niet door. De volgende keer slik ik denk ik 1 weekje door. Want anders zou het juist zijn als ik op vakantie ben :S
amazone77 schreef:
ik zwaai de vlag met je mee hermlein *\o/* ik heb ook erg veel behoefte aan eten,vooral waar je dik van word :D en ik vind het erg knap dat jij maar 1 bon bon hebt gepakt......dat kan ik dus niet he! bij mij zou de hele doos er aan gaan :D ,ik koop dus zelf maar zelden chocola,het gaat hier in 1 keer op :D :o

Ik had geluk:P de rest van de chocobonbons luste ik niet:P
Ik koop trouwens ook nooit chocolade, dat doen mijn ouders en schoonouders:P

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:02

luffie schreef:
Ja, die moet je zelf inbrengen. Is niet eng, doet geen pijn :+ . Kijk anders eens of je via google een website kan vinden, daar staat alles wat je moet weten. Het fijn vind ik dat je relatief weining hormonen binnenkrijgt. :D

ziet er nog niet eens zo verkeerd uit moet ik zeggen,wat kost ie per 3 maanden luffie? pil geloof ik 16 a 17 euro dat ik moet bij betalen.......ben je dan voor verzekerd he :( ik heb hier nog voor 3 maanden liggen,ik denk dat ik misschien daarna overstap op the ring ;)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:19

hier gelukkig een tijd geen rode vlag :D *springt een gat in de lucht. maar ik slikte normaal ook de pil lang door, ook wel tot een half jaar en dan een stopweek of soms 2 stopweken en dan weer beginnen.

mijn dag tot nu toe:

O: 2 bammetjes met kaas met glas orange sap
t: banaan en verse jus
l: is er wegens bezoek wat eerder kwam bij ingeschoten. heb wel een ini mini bounty gehad (en ik ben niet eens gek op zulke dingen, maar wou m'n vriendin niet teleurstellen)
t: omdat m'n vriendin net weg is het ik net snel ene bammetje met smeerkaas gehad
a: aardappels, boontjes en vriendlief een schnitzel ik kan helaas nog geen vlees kauwen i.v.m. mijn gebit dus moet het met boontjes en aardappels doen.
t: nog onbekend.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:21

Ik hou het lekker bij de pil ;)
Vind het niks al die spook verhalen, van doorbraak bloedingen en zwagerschappen hier in de buurt :+

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:22

CoriienRN schreef:
Ik hou het lekker bij de pil ;)
Vind het niks al die spook verhalen, van doorbraak bloedingen en zwagerschappen hier in de buurt :+

nu breng je mij aan het twijfelen :=

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:22

@Loesss: ik heb daar geen ervaring mee Loesss, moet ook eerlijk zeggen dat ik totaal niet bezig ben geweest met of ik meer of minder vocht vasthoud.......Weet alleen dat hij me prima bevalt! :D
@Amazone: Als ik hem bij apotheek ga halen betaal ik rond de 20 euro. Daarna krijg ik doodleuk van verzekering nog een rekening van ongeveer 14 euro..... :( In totaal kost ie me dus ongeveer 34 euro per 3 maanden, maar ik heb het er voor over, voor mij werkt het perfect, ik had nl altijd gezeik met de pil!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:28

luffie@ thanks voor de info,ik denk er rustig over na :D
tja over de ziekenfons kunnen we wel een appart topic over openen denk :( vind het niet normaal hoe duur het is,en dan nog overal voor moeten bij betalen....zucht,wel erg afgedwaald van het topic :o

ik denk dat het pannenkoeken gaan worden vanavond,heb geen zin om nog naar de slager te gaan :o