Ik red het niet om ook nog te gaan sporten, dat is een beetje jammer, dan gaat het veel sneller volgens mij.
Ben benieuwd, ben bang dat ik morgen een beetje teleurgesteld wordt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VonDutch schreef:Ik meld me ook even, wil er weer wat kilotjes af, maar heb weinig te zeggen over het avondeten etc. ( woon nog thuis )
Zondag heb ik voor de eerste keer iets uit een blender gekregen, wat heeeerlyk zeg!
Banaan, kiwi yoghurt en appels enzo, ik wist gewoon niet wat me overkwam, nog noooit gehad!
Ik me moeder mee overtuigen dat dat echt lekker is en dat ze die ook maar moet aanschaffen.
Ik ben 1.76 en weeg 62 kg. -- Ik wil alles wat strakker.
Buikspieroefeningen doe ik, fietsen en natuurlijk paardrijden.
silinka schreef:Hallo,
Hier op bokt zijn al talloze afvaltopics. Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die net als ik al enige afvalervaring hebben, maar waarbij het daarna weer mis is gegaan.
In 2007 ben ik heel enthousiast met Sonja Bakker begonnen. Ik ben van 107 kg naar 76 kg gegaan. In februari 2008 woog ik 76 kg. De balans is dat ik in januari 2009 echter al weer 95 kg weeg. Dat gaat dus niet goed. Ik kan het gewoon niet volhouden zo'n mager dieet. Ben totaal de balans kwijt en ga als een gek eten....
Nu ben ik vorige week weer voorzichtig begonnen met afvallen. Ben inmiddels weer 2 kg kwijt. Ik eet 3 keer per dag. En 's avonds wel een goede maaltijd, anders ga ik 's avonds echt snaaien van de honger. Dat zijn de moeilijke momenten. Bij de koffie 's ochtends en 's middags bij de thee een keer fruit en een keer verantwoorde koek. 's Avonds 1 kopje koffie met indische cake of eierkoek. EN nu nog volhouden. Gisterenavond ging het al iets mis helaas, maar goed moet nu niet denken dat de hele poging al mislukt is.
Heb dit weekend wel lekker actief geweest op de schaatsen. Wil ook weer beginnen met hardlopen. Paardrijden komt er ook niet van met dit weer. Denk er ook aan om aan yoga te gaan doen, om zo de balans in mijn lichaam weer te vinden.
Heb jij ook zulke eetpatronen die uit balans zijn? Heb jij ook jojo-problemen?
Misschien kunnen we elkaar motiveren om eens onszelf goed aan te pakken.
Bitterbal schreef:Ik heb t eigenlijk niet zo moeilijk meer qua zoetigheid. Uit automatisme trek ik de snoepkast open en dan sta ik daar en zeg tegen mezelf "wil je dit nu echt? heb je écht trek in iets lekkers.. nee? dan doe je nu die deur dicht" en daar luister ik braaf naar haha...