Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Handige link, dankje! Kan wel wat informatie op gaan vragen.
Baaah.
MissPromiss schreef:De laatste tijd heb ik steeds last van een ruis in mijn oren/hoofd, zijn er meer mensen die daar last van hebben? Ik denk dat het komt omdat ik dan in een vrij drukke omgeving ben geweest. Als het dan rustig is dan heb ik een soort ruis/toon in mn oren, heel vervelend want daardoor kom ik nog niet tot rust omdat het continu irriteert
Paula schreef:@highwaykind; oef herkenning ja. Ja mijn moeder gaat ook standaard mee, ik onthou zo weinig. En ik vind het heel rot om zelf te zeggen hoe moe ik mij voel, als mijn moeder dan zegt hoe het ervoor staat vind ik dat fijner. Helaas mag zij bij de HA niet mee naar binnen, maar volgens mij was dat omdat de HA dacht dat het misschien aan een depressie oid lag. (vond ik echt een belediging, ik ben juist hartstikke vrolijk alleen dat lichaam werkt niet mee).
Hoe reageer jij op zo'n opmerking?
@Brigitta; ja ik wil wel in februari wanneer ik weer 'mag', ermee verder. Zie er ontzettend tegenop, maar als ik nu stop met onderzoeken is het al helemaal voor niets geweest. Én ik gun het mijn HA niet.Handige link, dankje! Kan wel wat informatie op gaan vragen.
Maandag heb ik een eerste stage gesprek met mijn begeleider. Moet ik dan hierover beginnen of niet? Ik doe het liever niet, maar als ik dan later af moet haken omdat het niet gaat komt het ook zo uit de lucht vallen.. Maar ik heb er een hekel aan als er weer rekening met mij moet worden gehouden oid. (ook zo fijn, stageplek waar ik kom te lopen, is mijn HA de huisarts die de patienten daar onderzoekt, en aangezien je als verpleegkundige altijd met de arts mee moet lopen...)
Weten zij wel waarom je zo vroeg op bed ligt? superwoman schreef:blauwe plekken krijg ik ook veel, maar dat komt voornamelijk door mijn lompheid, die veel erger is sinds de ME (logisch, wanneer je moe bent en dus alles half ziet en doet)
De blauwe plekken blijven veel langer zitten dan vroeger.
oorsuizen heb ik ook even last van gehad, maar nu al een poos niet meer. Wel ben ik erg gevoellig voor (hard) geluid.
Mijn evenwichtsorgaan werkt ook niet zoals het zou moeten.
.
.Ik had dat in de voorgaande dagen natuurlijk wel aan voelen komen want ik voelde mij ergens een jaar of 80 en had het idee dat langzaamaan alle kracht uit mijn benen verdween.
Ik moest maar weer een paar uurtjes gaan werken want dat was goed voor mijn gezondheid.Je wilt niet meteen tegenpruttelen dus proberen(let wel...ik had op dat moment 3 productieve uren per dag,van opstaan tot naar bed gaan).