eroslover schreef:Morgen heb ik de afspraak met de neuroloog, ben benieuwd wat hij gaat zeggen
Succes morgen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eroslover schreef:Morgen heb ik de afspraak met de neuroloog, ben benieuwd wat hij gaat zeggen

eroslover schreef:Joyce, fijn dat het hielp
erretje: Ik ben er gisteravond toch maar mee begonnen en heb nog niet echt ergens last van gehad. Dat kan natuurlijk nog wel komen , maar voorlopig hoop ik vanniet
! Ik heb nu tot 6 maanden na de bevalling relatief weining aanvallen gehad. Ze kwamen eerst weer rond de maandelijkse periode, nu duurt deze 'cyclus' van aanvallen al ruim 9 dagen, lijkt me toch wat lang voor hormonale migraine. Toch zou het wel zo moeten zijn gezien het feit dat ik zo goed als geen aanvallen heb gehad tijdens en vlak na mijn zwangerschap.
. Kl*temigraine, ik ben elke dag dankbaar dat ik niet wakker wordt met zo'n zwaar hoofd. Ik baal er weer eens ontzettend van en hoop dat ik het vandaag weer met naproxen af kan. Straks wordt ik weer een imigran-junk. Erretje schreef:Ik heb nu tot 6 maanden na de bevalling relatief weining aanvallen gehad. Ze kwamen eerst weer rond de maandelijkse periode, nu duurt deze 'cyclus' van aanvallen al ruim 9 dagen, lijkt me toch wat lang voor hormonale migraine. Toch zou het wel zo moeten zijn gezien het feit dat ik zo goed als geen aanvallen heb gehad tijdens en vlak na mijn zwangerschap.
eroslover schreef:@ lalidan gefeliciteerd met je verjaardag!
Citaat:Komen de aanvallen bij jou echt in cyclussen? Echt in periodes dat je meerdere aanvallen achter elkaar hebt en je dan weer periodes hebt dat je praktisch aanvalvrij bent? Of interpreteer ik je post nu verkeerd??
. Ik weet het af en toe ook niet meer. Vaak gaat het een paar dagen goed en dan begint het feest weer van voren af aan. Op zich kan ik ze goed behandelen met Imigran en Naproxen e.d.. Dan heb ik 's ochtends een zwaar hoofd en negen van de 10 keer loopt dat uit op Migraine als ik het niet op tijd stop. Soms lukt dat alleen met Naproxen, maar meestal niet. De kwaliteit van de slaap doet er in ieder geval niet toe, want de eerste drie maanden heb ik het met 5 a 6 slaap per nacht moeten doen en er ook steeds uit moest voor nachtvoedingen, toen had ik minder aanvallen als nu ik -wel met onderbreking- weer 8 uur maak. Ik vind het zo zielig voor mijn kinderen, dan ben ik zo kortaf omdat ik niet zoveel kan hebben, dan voel ik me zo schuldig!
) en Imigran neem en een paar uur slaap
. Maar ja, het is allemaal verslavend, dus ben zo bang dat het zich omzet in medicijn-afhankelijke migraine. Nou ja, moet toch weer terug naar de neuroloog, zal ook eens informeren naar Depakine ipv Topamax. Ik lees daar iets positievere berichten over.
!