Ach, dat slijt ook wel weer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ach, dat slijt ook wel weer
_Florien_ schreef:Het kan mij ook nooit zo veel schelen als mijn nagellak er half afgeschaaft is. Als het echt te erg word, haal ik het eraf en doe ik het opnieuw. Maar ik heb sowieso geen vaste hand dus de eerste dag zit mijn hele hand onderAch, dat slijt ook wel weer
. Vind ik toch ook wel errug mooi
. Alleen moet ik het wel bijhouden, een half afgebrokkelt randje staat echt lelijk, kan ik niet tegen
.
laura1987 schreef:Als er een beetje af is hij mij, wordt hij direct bijgewerkt. Ook haal ik de restjes die ik op mijn hand "mors" ook netjes weg.
_Tara_ schreef:Of dat je ze dan net gelakt hebt en dan bedenkt dat je eigenlijk nog iets moet doen. Probeer je dat zo voorzichtig te doen dat je nagellak rustig kan drogen, maar dat lukt nooit
en dan is het nog het ergste omdat iemand me zit op te jagen whahaha
Heb je net je nagels gelakt, moet je de honden uitlaten van je ouders ofzo... Vreselijk

Plien91 schreef:Hebben jullie daar de discipline en tijd voor dan?
Ik vind het altijd zo'n gepruts en raak helemaal geïrriteerd van mezelf, daarom doe ik het echt heeel af en toe.
Zit nu ook te antwoorden met 2 nagels omhoog omdat die nat zijn.laura1987 schreef:Rimmel london, 60 seconds.
Kost volgens mij €6,99
Die heeft ook echt de enige echt goed dekkende zwarte lak. xD