Ook heb ik nog ergens de angst om opnieuw door mijn enkel te klappen, stel ik moet gaan wandelen, is een extra laag geen overbodige luxe. Ik heb er nog niet in gerend, maar hij schijnt ademend te zijn, dus misschien valt het mee ten opzichte van de andere jasjes die ik heb waar ik enorm in ga zweten. Ik ben altijd verbaasd hoe disfunctioneel Nederland is zodra er even iets mis is met snelwegen of spoorwegen of de minste sneeuw er ligt. Echt bizar dat je er zolang over gedaan hebt!
Leonie, met jouw tempo gaat een marathon onder de 4 uur makkelijk lukken! Maar jou trekt die afstand nog niet zo volgens mij?
Jaa, ik vind het ook snel! En dat terwijl ik het een maand heb uitgesteld, maar van mij had er nog wel een maand tussen mogen zitten om me voor te bereiden.
Aan de andere kant, ik heb losgelaten om je 100% fit en klaar voor een evenement te willen voelen, ik heb dit jaar al zo vaak met rare omstandigheden prima gelopen én genoten (en ook wel afgezien, maar dat hoort er ook bij). HM met een hondenbeet in mijn kuit, tweedaagse met kinkhoest, trailrun uitgelopen en de singelloop met een verzwikte enkel, met Schiermonnikoog was ik ook enorm verkouden, blijkbaar hoef je niet op je best te zijn om te presteren.
Wat betreft mijn enkel ben ik heel erg blij dat het geen jojo-effect is geworden, met de singelloop wilde ik te snel weer, maar de rust en opbouw erna is gelukkig goed gegaan, kan ik dus toch wel braaf zijn in herstel.
Zijn de groepen die je bootcamps geeft heel divers? Of wel van een bepaald niveau qua fitheid?
Ik ga vandaag wat krachttraining en yoga doen en morgen een stukje rustig rennen.
.

ZO niet sporttief. 

. Na de trail heb ik hem teruggekregen en bedankte ze me nogmaals voor het lenen. Zo kan het dus ook
Ik kan me voorstellen dat het een immens groot verdriet is. 
. We gaan het wel zien, het is voor ons een nieuwe omgeving en volgens mij zijn de routes prachtig, dus we gaan sowieso genieten en we zijn lekker een weekendje weg.
om eens echt goed uit te rusten. Vanmorgen ook weer vanaf kwart over vijf wakker helaas. Dit is niet echt mijn hardloopjaar geweest, hopelijk wordt volgend jaar wat beter.