Azmay ik snap wel dat die vakantie niet helemaal lekker zit. Staat die vakantie al lang gepland?
Hopelijk heb je morgen een betere dag! In een ziekenhuis is het volgens mij best wel warm, toch? Ik pak voor de zekerheid ook nog broekje, shirtje en mutsje in. Ze kunnen me daar vast wel vertellen wat de baby moet dragen.
Ik zag wel een tijdje geleden dit overzicht, maar dit is voor 's slaapjes:
Ik wil ook zwemmen! Ik wandel veel, maar aan het einde van zo'n wandeling vraag ik me wel af wat er in vredesnaam in me omging toen ik de deur uit ging. Alsof ik de helft van m'n longen heb.
Voor de dames die het lastig hebben, hopelijk gaat het snel wat beter!
Slapen is hier ook een beetje een uitdaging. Ik las een tijdje geleden dat op je rug liggen niet goed is voor de bloedtoevoer ofzo? Slapen op m'n rug kan ik sowieso niet, dus dat scheelt, maar ik lag vandaag in zo'n tandartsstoel helemaal achterover en ik werd me toch een potje beroerd. Toen zette ze me gelukkig eventjes rechtop en kreeg ik wat water, maar dat was echt een rare gewaarwording.
Oh en ik verveel me echt het apezuur in m'n verlof
. Ik wil heel veel doen, maar mijn energieniveau staat dat niet toe. Ik weet niet waarom ik dacht dat dat anders zou zijn.
Hoop dat het snel wat beter gaat!
Fijn dat de compressiesokken wat doen voor je.
Fijn dat je weinig klachten hebt.
In het ziekenhuis staat de verwarming wel hoog, in onze kamer was het 24 graden. Maar die kleintjes kunnen zich nog moeilijk zelf warm houden. 
herken heel veel gevoelens in wat jullie ook meemaken. Deze bolle gaat weer een nacht proberen te slapen. Fingers crossed. Slaap lekker dames!
Maar hij was wel lekker warm.
Hoop dat het snel dicht trekt.
. Al zei de kraamhulp wel dat ik ook in juni gewoon 2 kruiken in huis moet hebben. 

Ik adviseer jullie trouwens geen framberry te kopen, want dan zijn 'gewone' aardbeien en frambozen maar saai qua smaak
iets met hormonen.

val bijna om zo langzaam. Maar ja beter dat dan niet kunnen lopen van de pijn.