Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:09

Coconut gefeliciteerd *\o/*

Azmay ik snap wel dat die vakantie niet helemaal lekker zit. Staat die vakantie al lang gepland? -O- Hopelijk heb je morgen een betere dag! In een ziekenhuis is het volgens mij best wel warm, toch? Ik pak voor de zekerheid ook nog broekje, shirtje en mutsje in. Ze kunnen me daar vast wel vertellen wat de baby moet dragen. :') Ik zag wel een tijdje geleden dit overzicht, maar dit is voor 's slaapjes:
Afbeelding

Ik wil ook zwemmen! Ik wandel veel, maar aan het einde van zo'n wandeling vraag ik me wel af wat er in vredesnaam in me omging toen ik de deur uit ging. Alsof ik de helft van m'n longen heb. :')

Voor de dames die het lastig hebben, hopelijk gaat het snel wat beter!

Slapen is hier ook een beetje een uitdaging. Ik las een tijdje geleden dat op je rug liggen niet goed is voor de bloedtoevoer ofzo? Slapen op m'n rug kan ik sowieso niet, dus dat scheelt, maar ik lag vandaag in zo'n tandartsstoel helemaal achterover en ik werd me toch een potje beroerd. Toen zette ze me gelukkig eventjes rechtop en kreeg ik wat water, maar dat was echt een rare gewaarwording. %)

Oh en ik verveel me echt het apezuur in m'n verlof :)) . Ik wil heel veel doen, maar mijn energieniveau staat dat niet toe. Ik weet niet waarom ik dacht dat dat anders zou zijn. :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:16

Azmay schreef:
Heeft zon baby genoeg aan een romper met lange mouwen en een broekje of moet daar echt nog gedoe overheen? :')
Haha ik ga echt stuk om hoe je dat zegt :))

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:21

Gnome wat gaaf die plant! Geeft meteen nog meer sfeer. Eekhoorntjes zijn zo schattig. ♡
Ik moest wel een beetje lachen om je verhaal met de honden. Goed dat je alvast aan het oefenen bent met ze. Hoe gaat het met de teen van je hond?
De nachten klinken echt niet leuk. :( Hoop dat het snel wat beter gaat!
Zeker worden jullie allemaal super mama's!

QueenE lekker wezen shoppen! Welke winkel ben je geweest? Skechers had ik ook mee naar het ziekenhuis, ideale schoenen daarvoor. :D Fijn dat de compressiesokken wat doen voor je.

Coconut gefeliciteerd met je zwangerschap. <3 Fijn dat je weinig klachten hebt.

Charlotte heerlijk de eerste kleertjes in huis. Super leuk! Vervelend dat je je zaterdag zo rot voelde. Gelukkig dat het nu wat beter gaat.
Wel goed dat je nog even langs het ziekenhuis bent geweest, geeft jou ook weer even rust denk ik?

Melanie ik zie kindjes wel vaker op zo'n tweewieler fietsje, ziet er altijd zo schattig uit. Maar kan me voorstellen dat het vermoeiend is om er achteraan te moeten lopen. Vervelend ook dat je zoveel last had. Maar wel fijn dat je man je zoontje overnam.

Kiwipitje, soms mag je ook zondigen toch? ;)
Beetje genoten op het strand dus? Je had er best mooi weer bij toch?

Azmay lekker toegeven aan de vermoeidheid, dan heeft je lijf blijkbaar rust nodig. Die zenuwen zijn niet gek, het komt echt dichtbij nu. Spannend!
Geen fijne dag voor jou dus, dikke knuffel! Ook deze dagen mogen er zijn hé, lekker laten gaan die tranen. Hidde kreeg in het ziekenhuis wel een shirt over zijn romper. En een mutsje en sokjes. Ze zeiden bij ons dat een babytje altijd één laagje meer aan moet dat jij zelf. Wij hadden alleen maar setjes maat 56 mee. Dat passen de meeste kleintjes wel geloof ik. :) In het ziekenhuis staat de verwarming wel hoog, in onze kamer was het 24 graden. Maar die kleintjes kunnen zich nog moeilijk zelf warm houden.
Hmm...ik snap je gevoel rondom je ouders wel ja. Ze zouden toch wel terug komen mocht de kleine zich al aandienen?

Freekieee gelukkig dat het ietsje beter gaat met je. "Fijn" ook zo'n kleine die precies op die plek gaat lopen drukken. Snap wel dat je er even uit wilde, goed dat je dat ook hebt gedaan.

Marlis leuk een babyshower! Wat gingen jullie doen? Had je het aan zien komen?

[***], wow wat gek dat je zo misselijk werd! Kwam dat ineens opzetten?
Op je linkerzij slapen is in theorie het beste qua bloedtoevoer dacht ik, maar ja dat moet dan wel ook lukken. Vervelend dat je je zo verveelt. Geen mensen in de buurt die soms bij je langs kunnen komen?

Hier vandaag eindelijk een rondje buiten gedaan. Heerlijk in het zonnetje. Ik vond het wel spannend of we Hidde wel warm genoeg hadden gekleed, maar hij heeft heerlijk liggen tukken in de kinderwagen. <3
Ik kwam alleen wel even mijzelf tegen bij het wandelen. Ik voel mij gewoon goed, heb bijna geen pijn, maar was na het ommetje zó vreselijk moe. Alsof ik 10 kilometer had hard gelopen. M'n vriend zei al, vergeet niet dat je 1,5 week geleden een zware buik operatie hebt gehad hé? Oh ja, is ook zo! :D
Morgen en donderdag moeten we met Hidde naar Groningen, naar de tongriem kliniek. Omdat hij niet kan drinken zonder tepelhoedje denken ze dat er iets is met zijn tongriempje. Ben heel benieuwd wat eruit gaat komen én hoe Hidde het een uur in de auto vindt. Al slapen ze geloof ik juist heerlijk in de auto.

Nog twee foto's van vandaag. <3
Afbeelding
Afbeelding

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:26

Het strand was heerlijk. Helemaal opgeladen <3

Rustig aan hoor met wandelen. Je vriend heeft wel gelijk ;) Heel schattige foto met dat beren pakje.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:34

Kiwipitje schreef:
Het strand was heerlijk. Helemaal opgeladen <3

Rustig aan hoor met wandelen. Je vriend heeft wel gelijk ;) Heel schattige foto met dat beren pakje.

Oh heerlijk. Ik ben ook gek op het strand.

Klopt hoor, ik moet ook rustig aan doen. Is alleen soms wel lastig omdat ik mij zo goed voel. Dan ga je toch makkelijker over je grens heen. Gelukkig let mijn vriend goed op mij. :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-23 22:37

Heerlijke foto's weer Mriek!! Kan ook niet wachten om allemaal van die pakjes aan te trekken bij 'm haha.

Met de hond gaat het redelijk. Dr nagel eraf was wel echt nodig en ze loopt ook veel beter. Het is alleen een vreselijk lomp ras dus ze loopt gewoon als een ram tegen dingen op en blijft dan soms hangen met die poot of ze glijdt net ergens vanaf en dan is het weer gillen en bloed. Beetje hopeloos want het moet wel aan de lucht drogen volgens de dierenarts. Gelukkig loopt ze verder goed dus zal een kwestie van een lange adem zijn.

Ik houd van de nuchtere houding in dit topic :Y) herken heel veel gevoelens in wat jullie ook meemaken. Deze bolle gaat weer een nacht proberen te slapen. Fingers crossed. Slaap lekker dames!

mriek1990

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 23:02

Die pakjes zijn echt zo leuk! <3 Hij verdronk wel bijna in deze, terwijl het een maat 56 is. := Maar hij was wel lekker warm.

Gelukkig dat het beter gaat met de hond. Je zou toch denken dat ze soms leren van zichzelf pijn doen. :roll: Hoop dat het snel dicht trekt.
Slaap lekker! Ga voor je duimen dat je een goede nacht hebt.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 23:18

Volgens mij hebben wij dezelfde in de kast hangen. In 56 ook en ziet er mega groot uit :=

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 23:25

Aah beertje Hidde, wat schattig.
Succes morgen.

En Gnome hopelijk vannacht wel een betere nachtrust.

Hier ook maar naar bed zo en hopelijk slapen. Geen ongemakken of pijn of iets hier maar altijd slecht in slapen en lig laatste tijd ook veel wakker. Alleen de wekker gaat 6:15 aha.

Babyshower was gezellig ja. Wat spelletjes gedaan, cadeautjes, lekkere hapjes en gekletst.
Had hem wel aan zien komen, iets met een tweeling zus haha.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 08:14

Iemand nog leuke ideetjes voor een cadeau verlanglijstje voor kraam cadeautjes?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 09:43

Kiwipitje schreef:
Iemand nog leuke ideetjes voor een cadeau verlanglijstje voor kraam cadeautjes?

Gewoon dingen die je echt nuttig kan gebruiken en nog niet heb..

Of dingen waar je wat aan heh qua bewaren voor later

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 09:47

Poeh Azmay, dat is inderdaad niet zo lekker gepland. Qua kleding hebben ze in het ziekenhuis ook altijd wel genoeg, mocht je niet voldoende bij je hebben. En met dekentjes is een hoop op te lossen ;) Een jasje is wel handig voor als je weer naar huis gaat. Het blijft altijd een gepuzzel met die kleding. Zelfs na 2,5 jaar twijfel ik nog regelmatig of ik onze zoon niet te warm of te koud heb aangekleed :D

[***], vervelend dat je zo slecht slaapt. En vervelen in je verlof is goed, dan kom je pas echt tot rust :) En geniet er nog maar even van, straks wordt het een stuk drukker, haha!

Mriek, wat heerlijk zo in het zonnetje! Succes vandaag. Hopelijk kunnen ze in Groningen iets voor jullie betekenen. Een uurtje in de auto komt vast goed. Je kunt er altijd zelf naast gaan zitten ipv voorin, dan kun je nog wat betekenen mocht hij gaan huilen. Maar over het algemeen betekent autoritjes lekker slapen voor die kleintjes, dus komt vast goed!

Kiwipitje, heerlijk!! Qua kraamcadeautjes is het maar net wat het budget is en wat je zelf al hebt en leuk vindt. Ik vond boekjes altijd leuk om te krijgen, die kun je écht niet genoeg hebben. Verder hebben wij destijds van mijn vriendinnen zo'n Pukylino fietsje gekregen. Wel voor het iets grotere budget (en vanaf een jaar of 1), maar daar heeft hij veel op 'gefietst'. Een mobiel voor in de box met een fijn liedje was ook een leuk cadeau vond ik. En een mijlpaaldeken, dat is zo'n deken waarop je je baby kunt leggen als 'ie zoveel weken/maanden/jaren oud is, om een foto te maken. Wij kregen deze helaas wat later, maar hebben sindsdien alle foto's trouw gemaakt, nog steeds elk jaar op zijn verjaardag. Dat is nu zo leuk om naar te kijken, dan kun je echt zien wat de groei is per termijn. En wat achteraf heel leuk bleek te zijn was een Oball. Dat was zo'n beetje het eerste dat hij kon vasthouden, dus daar kon hij vrij snel iets mee. Die geef ik zelf nu ook vaak als klein cadeautje als we op kraamvisite gaan.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 09:54

Lekker dat je het kraampakket bij elkaar hebt geshopt Freekie, ondanks dat je je niet zo fantastisch voelt.

Mooi dat de babyshower gezellig was Marlis :)
Grappig dat je het al zag aankomen :D

Dat gevoel begrijp ik volledig Azmay := Mijn schoonmoeder gaf aan in eerste instantie (vorig jaar) niet naar de uitvaart van mijn vader te komen omdat ze een workshop knutselen had.

Handig plaatje Hancox, heb hem gelijk opgeslagen.
Ik kan begrijpen dat je je verveelt. Het is ook niet hetzelfde als een normale vakantie :D

Je straalt helemaal Mriek <3 En dat pakje is heel schattig!
Lekker dat je buiten bent geweest, lekker zonnetje erbij ook :)
Het gaf vooral rust om het hartje en een bewegende baby te zien, ik heb hem namelijk nog niet gevoeld.

Beetje kunnen slapen Gnome?
Hopelijk houd je hond zich een beetje rustig zodat die nagel kan herstellen.

Lastig kiwi... Misschien ook iets voor jezelf?
Verzorgingsspullen, eerste bordje met bestek, speelblokken.

Hier gelukkig gerust gesteld na de extra controle gisteren, ik moest het even laten bezinken. Ik heb de baby nog niet gevoeld dus waar ik voorheen rustig kon blijven met pijntjes/ongemakken omdat ik hem toch nog niet kon voelen was dat nu anders. Arts vond de symptomen op een voedselvergiftiging lijken maar mijn bloeddruk was juist iets lager. Waarschijnlijk dus een virusje/griepje te pakken al voelt het totaal niet als een griepje en heb ik ook geen koorts.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 10:00

Fijn om te horen dat je bent gerust gesteld, Charlotte.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 10:16

Ohhh dat berenpakje <3 ik heb ook zoiets liggen, echt te leuk!

Fijn Charlotte dat je gerustgesteld bent! Kan inderdaad zomaar een virusje zijn. Je lichaam kan heel anders reageren op dingen als je een baby aan het uitbroeden bent. :j

Ik hoop dat jullie allemaal goed hebben geslapen! Wij gingen gisteren voor het slapen gaan nog even een film kijken en onze cantaloupe werd helemaal wild. Kon 'm van buitenaf zien bewegen. :') Gelukkig was hij 's nachts wat liever voor me en heb ik alleen maar even kort last van maagzuur gehad. Eindelijk een beetje een rustige nacht.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 10:28

Hoihoi

@ Kiwi, fijn dat je nog wel lekker kan zwemmen.

@ Coconut, welkom!

@ Azmay, ik zou nog gewoon rekening houden met een "volwaardige" outfit. Romper met lange/korte mouw. Dan sowieso iets met een lange mouw en een broek met sokken. Of een boxpakje over de romper. En een mutsje.
Ik vind het lastig inschatten wat kleding betreft. Het is nu nog zo fris maar heb hoge verwachtingen van mei/juni :+. Al zei de kraamhulp wel dat ik ook in juni gewoon 2 kruiken in huis moet hebben.
En wat je ouders betreft, oei. Kan me voorstellen dat dat niet zo lekker valt.

Die schema's met slaapzakjes met kleding enzo vind ik ook al zo lastig. Wij gebruiken liever slaapzakjes dan lakentjes (onze 1e kroop continue onder het laken, hoe kort opgemaakt ook), maar onze 1e is geboren in Februari. Toch net een andere periode qua temperatuur. Van TOG had ik 8 jaar geleden nog nooit gehoord :+.

Een plant in de babykamer is wel een heel erg leuk idee.

Ik heb inderdaad ook altijd begrepen dat slapen op je linkerzij het beste is. Maarja, moet dat wel lukken natuurlijk.

Aah Mriek wat heerlijk lekker buiten in het zonnetje :+:

Gelukkig gerustgesteld Charlotte.

Wat kraamcadeaus betreft, echt geen idee. Als ik bij mezelf kijk wat ik nu alweer heb liggen. Misschien luiers? Want die heb je nooit genoeg toch? In grotere maten dan :+. Tenzij dat je voor wasbaar gaat.
Ik heb hier de 1e voorraad al liggen, in de aanbieding gekocht.

Hier gaat eigenlijk alles goed. Voel me bijna bezwaard het te zeggen omdat zoveel dames hier klachten ervaren. :(:)
Mijn suiker is zo goed als op orde en prikken mag ik doen wanneer ik wil, maar ik hoef niet meer 3x per dag.
Mijn ijzer is wel nog steeds te laag helaas. Maar goed dat duurt even voor dat op peil is.
Morgen de groei echo, ben benieuwd.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-23 13:16

Hier goed geslapen gelukkig. Knap je gelijk weer van op. Wandelen met de honden ging vandaag ook alweer een stuk beter. Nu nog maar 2x een aanrijding gehad :)*

Wat betreft leuke kraamcadeaus..
Speelkleed
Zo'n zachte kubus
Kleding in wat grotere maatjes
Hoes voor je autostoel of eetstoel
Bon voor babyzwemmen
Verzorgingsproducten
Bon voor jezelf om lekker bij te tanken

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 15:26

Pff net helemaal kapot geschrokken. Was aan het haasten om op tijd op school te komen vanuit mijn werk. Ik ga zelden met de auto maar dit keer wel. En heb dus een fietser over het hoofd gezien. Ze sprong gelukkig optijd van haar fiets dus alleen schade aan de fiets en mijn auto. Reed gelukkig ook stapvoets, maar toch..

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 16:09

Kan me voorstellen dat dat schrikken is Marjon := Gelukkig is het alleen materiële schade.

Op naar 0 aanrijdingen gnome :D

Fijn dat de baby vannacht lief voor je was Hancox :D

Hier alweer teveel gedaan vandaag, ik kan me ook slecht rustig houden :=
Kon dit keer maar een mini rondje met de hond lopen, gelukkig heeft hij zich wel vermaakt in het water en met een paar andere honden. Thuis wilde ik persé nog wat framberries stekken omdat we volgende maand met een kraampje op een open dag staan. Mijn vriend had mijn oudere stekjes allemaal verkocht _-:( Ik adviseer jullie trouwens geen framberry te kopen, want dan zijn 'gewone' aardbeien en frambozen maar saai qua smaak :D

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:26

Coconut schreef:
Hello dames!

Mag ik mij hier ook melden? Inmiddels 16 weken zwanger van ons eerste kindje en medio september uitgerekend :)

Welkom!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:27

Charlotte446 schreef:
Hopelijk weet je snel wat er is Annemijn. Ben benieuwd wat er volgende week uit gaat komen.
Jammer dat je niet mee kon. Heb je iets van een buikband?

Dat is om alvast te wennen Gnome, je planning omgooien :+
Je terras is lekker opgeknapt! Wij hebben hier kasseien liggen, die zijn ook zo glad.
Mooie plant Gnome, dat idee ga ik van je overnemen :D

Ik vind het zo leuk om te horen dat het zo goed gaat Mriek :D
Hidde klinkt als een enorm zoet mannetje <3

Stoer dat je naar een concert bent geweest Azmay :D

Hier ook sinds twee dagen vervelende handen/vingers linda. Tintelen, (ver)krampen en gewoon een heel vervelend gevoel. Ik dacht eerst misschien een magnesium tekort totdat ik jouw bericht las.

Klinkt als een zeer geslaagde babyshower Freekie :D Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen.
Leuke luiertas!

Lekker aan het shoppen geweest QueenE :D Ik vind dat zo leuk/fijn om dingen van de uitzetlijst te kunnen strepen. Die sneakers klinken ideaal!

Welkom Coconut en natuurlijk mag je hier meekletsen :) Hoe verloopt je zwangerschap?

Hier een beetje ziekjes ofzo, gisteren echt pijnlijke steken linksonder in mijn buik, nu zeurt het nog. Vrijdag een heerlijke massage samen met mijn moeder gehad. Ik zat op veel punten goed vast, het kon ook echt wel een beetje vervelend zijn met losmaken. De dag erna losgegaan op het toilet en alle rottigheid eruit gezweten. Dat was zaterdag even rot maar gisteren voelde dat een stuk beter :D Vrijdag ook nog even geshopt, de eerste kleertjes zijn binnen dus ik heb rust. Gisteren het ledikant in elkaar gezet. Nu nog enkel wat losse dingen shoppen (decoratie, kleren, verzorgingsartikelen etc)

[ [url=m/hslgNa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi <3

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:28

Gnome schreef:
@mriek geniet van het zonnetje. Wel fris windje maar verder zalig nu.

@Charlotte, heel schattig die eerste kleertjes. Vind die bruin Crème combinaties echt super schattig.

@melanie kan me voorstellen dat de pap op was na zo'n dag zeg. Fijn dat het dan wel weer snel hersteld allemaal.

Wij hebben net voor het eerst met de honden gelopen met kinderwagen. De reu past zich wel goed aan. Teef interesseert het niets en heeft dus al een paar keer een kinderwagen over dr poten gehad. Verder niet eigenwijs. En met andere honden in zicht, is de focus wel ver te zoeken dus dat wordt nog flink oefenen de komende tijd. Als ze doen zoals ze net deden en de kleine ligt echt in z'n reiswieg, vliegen ze denk ik in een dubbele flikflak de weg over :x iets met hormonen.

Verder nu precies 34 weken en echt bagger nachten. Begin last te krijgen van m'n heupen. Kan niet langer dan een uurtje op een kant liggen en draaien is ook pijnlijk. In slaap blijven is daardoor moeilijk en merk dat ik ook weer misselijk word van het tekort aan slaap.

De kleine trekt zich gelukkig nergens wat van aan en probeert m'n mega buik nog wat op te rekken volgens mij. Wat een kracht zit er al in zo'n gup. Morgenavond weer een groei echo dus ben benieuwd naar het verschil met 4 weken terug.

Hopelijk leren je honden het snel haha! En vervelend van je nachten :(:)

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:31

Gnome schreef:
Azmay schreef:
Ik wil nu ook een grote plant op de kinderkamer :+

Ben ineens compleet uitgeput, slaap alsof het een coma is en dan ook echt 12 uur lang en ben met de honden een rondje gaan lopen maar voel me nu alweer in staat om in slaapcoma te vallen zeg maar |o
Heb nog steeds de nood om kleine klusje te doen maar kom zo echt niet van de bank af :Z

Nog 2 weken en dan is het veilig, damn ik begin toch wel zenuwen te krijgen stiekem, waar ben ik aan begonnen :=

Zo herkenbaar dat laatste.. Brr. Aan de ene kant zo nieuwsgierig maar mijn hemel wat een verandering in je leven. Worden vast allemaal super mama's :knuffel:

Ja zo raar he en eigenlijk geen idee wat je moet verwachten..

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:32

Freekieee schreef:
Queen, goed geslaagd zo te lezen!

Charlotte, fijn dat je je al snel weer wat beter voelde! Soms ff rot maar als je het in 1 x eruit zweet is dat wel fijn. Oh lees nu net je nieuwe bericht. Logisch dat je dan even ging ja! Gelukkig gaat alles goed.

Melanie, klinkt als een erg doenig dagje! Logisch dat je aan het einde gesloopt was.

Gnome, fijn dat de reu zich aanpast.. hopelijk de teef ook snel. Zou wel fijn zijn! En al helemaal voordat de baby er is! Wel vervelend van je nachtrust zeg! Slaap wil je zo graag nu.. merk hier ook dat ik niet lang op 1 kant kan liggen, maar draaien is ook erg rot. Hoop voor je dat je toch snel weer even goed kan slapen! Want door slaap tekort misselijk worden is ook niet fijn.

Kiwitje, klinkt ook wel pittig zo op de fiets haha. Wel balen dat je last kreeg zeg. Hopelijk nemen je harde buiken af straks. Oh jullie hadden wel heerlijk weer gister op t strand dan!

Azmay, dat gaat ook snel! Dan maar je slaap pakken toch!

Hier gaat het al ietsss beter. Vannacht wel veel pijn gehad. Maar vanmorgen ging t wel weer oké. De kleine zit ook echt tegen de verkeerde plek aan te duwen dat werkt ook echt niet mee…. Vrijdag ochtend kan ik naar de fysio.

Was het helemaal zat thuis en wilde eruit met een doel. Dus ben ff rondje Kruidvat en action geweest om alles te halen voor mn kraampakket.
Maar red t alleen als ik giga langzaam loop, dat is echt niet normaal _O- val bijna om zo langzaam. Maar ja beter dat dan niet kunnen lopen van de pijn.

Nu wel even uitrusten op de bank want voel het nu wel goed :+

Dan maar gewoon heel langzaam! Kan je toch nog wat

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:33

Marlis schreef:
Vervelend van iedereen met klachten en slecht slapen.

Gnome een mooie plant op de kamer en geoefend met kinderwagen.

Hier gister een babyshower gehad en deze week drukke week met werken. Gaat allemaal zn gangetje.

Babyshower als verrassing??