Hopelijk weet je snel wat er is Annemijn. Ben benieuwd wat er volgende week uit gaat komen.
Jammer dat je niet mee kon. Heb je iets van een buikband?
Dat is om alvast te wennen Gnome, je planning omgooien
Je terras is lekker opgeknapt! Wij hebben hier kasseien liggen, die zijn ook zo glad.
Mooie plant Gnome, dat idee ga ik van je overnemen

Ik vind het zo leuk om te horen dat het zo goed gaat Mriek

Hidde klinkt als een enorm zoet mannetje
Stoer dat je naar een concert bent geweest Azmay

Hier ook sinds twee dagen vervelende handen/vingers linda. Tintelen, (ver)krampen en gewoon een heel vervelend gevoel. Ik dacht eerst misschien een magnesium tekort totdat ik jouw bericht las.
Klinkt als een zeer geslaagde babyshower Freekie

Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen.
Leuke luiertas!
Lekker aan het shoppen geweest QueenE

Ik vind dat zo leuk/fijn om dingen van de uitzetlijst te kunnen strepen. Die sneakers klinken ideaal!
Welkom Coconut en natuurlijk mag je hier meekletsen

Hoe verloopt je zwangerschap?
Hier een beetje ziekjes ofzo, gisteren echt pijnlijke steken linksonder in mijn buik, nu zeurt het nog. Vrijdag een heerlijke massage samen met mijn moeder gehad. Ik zat op veel punten goed vast, het kon ook echt wel een beetje vervelend zijn met losmaken. De dag erna losgegaan op het toilet en alle rottigheid eruit gezweten. Dat was zaterdag even rot maar gisteren voelde dat een stuk beter

Vrijdag ook nog even geshopt, de eerste kleertjes zijn binnen dus ik heb rust. Gisteren het ledikant in elkaar gezet. Nu nog enkel wat losse dingen shoppen (decoratie, kleren, verzorgingsartikelen etc)
[ [url=m/hslgNa.jpg]Afbeelding[/url] ]