We wandelen door naar deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 23:28

Wat een schitterende foto's weer.
Ook van de paddestoelen.

Vandaag helemaal niet gewandeld hier. Ik wilde vanmiddag gaan met de hondjes maar het waaide heel hard en ik had nog 1000 dingen te doen dus die hebben een dagje tuintje kijken gedaan _O- komt niet vaak voor dat ik helemaal niet ga. Met hondjes moet je er toch uit. Maar zo'n dagje thuis vinden ze gelukkig best ;)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 08:10

Erg mooie foto's germie!

Ik ga vandaag een dagje naar kantoor voor een training. Eens kijken of ik de weg nog weet _O-

pien_2010

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 08:16

Sterkte Faringo. Ook wel leuk.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 08:28

Mooie foto's, germie.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 08:30

pien_2010 schreef:
Sterkte Faringo. Ook wel leuk.

Vind het ook niet erg hoor, wel leuk om weer wat collega's te zien. Alleen het stuk in metro vind ik niet zo prettig, maar goed ook dat moet maar weer een keer.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 08:36

Faringo schreef:
Erg mooie foto's germie!

Ik ga vandaag een dagje naar kantoor voor een training. Eens kijken of ik de weg nog weet _O-

Zeker geen wandel training?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 08:40

Nee helaas, geen wandeltraining :n . Maar even een dagje niet achter een pc is ook wel lekker.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 12:40

Faringo schreef:

:')

Leuk germie.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:36

Heb het gevonden hoor :').

Dit was om 9.15 uur bij Centraal Station. Nog steeds erg rustig zullen we maar zeggen. Nu in de metro naar huis.
Afbeelding

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:24

Mooie foto's weer allemaal! Dat maakte mijn dag een klein beetje goed gisteren. Ik moest het doen met een korte wandeling om de wijk en van en naar de wei met de paarden ;(
Zondag nog wel een mooie wandeling gemaakt en een kudde hertjes gezien. 6 stuks, zo schattig. We waren met de 2 honden en het paard en de wind stond goed, dus we konden er echt lang van genieten. Maar natuurlijk weer geen foto :evaw:

Jammer van het gras Bootsie. Maar alsnog meer wit dan hier :D

Germie, gaaf die paddenstoelen. En de maan ook, ik krijg dat echt nooit, maar dan ook nooit mooi op de foto (oke, eerlijk is eerlijk...ik heb 0 verstand van fotograferen en maak foto's met m'n mobiel :') )

Ik ga als het goed is en het niet te dramatisch stormt, morgen in Tecklenburg wandelen. Ik word altijd helemaal vrolijk daar en ik ga er aan denken dat ik wat foto's maak :D . Vandaag helaas gewoon de hele dag werken en zelfs mn dagelijkse stuk van van en naar wei wordt denk ik niks....wat een zeikweer :(

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:36

Ik was met 1km wandelen al tot op het bot doorweekt. Dus toen was ik ook weer thuis. Niets aan.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:51

Tecklenburg is prachtig! Dat blijft toch echt een plekje voor vakantie dicht bij huis. Zo anders dan NL.

Hier ff afgehaakt om telkens te posten, mega druk zowel prive als werk. Dus ik lees en geniet wel mee dames maar ben even niet in staat om alles bij te houden.
Duimen jullie voor vanavond droog weer? Dan kan ik even lopend boodschappen doen en heb ik toch mijn wandeling van de dag.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:05

Respect voor degene die vandaag (en de komende week?) een wandeling maakt. Het lijkt echt volgende week woensdag pas weer wat beter te worden.. Wel perfecte dagen om in huis wat te klussen voor ons.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:47

Succes met klussen Jojoleinee!

Ik ga zo met de buurvrouw een rondje doen in de pauze. :)
Vrijdag zou ik met een vriendin wandelen, maar ze ziet het niet zitten met het weer. Jammer, maar gezellig een theetje doen is ook leuk.

Reis naar Gambia gaat niet door. Is toch niet handig met de gezondheid van m'n vriend.
We hebben wel iets anders geboekt: 10 daagjes zon in Egypte. :D <3

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:03

Ook leuk, Mandyy.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:04

Veel plezier met wandelen Mandy. Wat jammer dan Gambia maar de Egyptische zon klinkt ook goed ;)

Er viel een cliënt uit dus lekker een half uurtje gewandeld, het viel me mee met de kou! Ik weet nu dat het dorp waar ik vanmorgen werkte meer dan 1 straat heeft :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:08

Ik lees inderdaad dat het weer bar en boos gaat worden in Nederland. Nu zitten wij 16 dagen op de Dominicaanse Republiek.
Maar zal jullie niet jaloers maken met wandel foto's vanaf mijn vakantie bestemming. Of toch wel?
Hier was ik niet aan het wandelen hoor _O-
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:48

Egypte klinkt ook prima Mandy! Leuk vooruitzicht.

Helemaal niet jaloers hoor Sur_lee. Heerlijk, blauwe zee, zon en palmbomen. Geniet er maar lekker van!

Het weer is hier inderdaad echt niet aangenaam. Wel droog nu maar daar is alles wel mee gezegd. Ik ga aankomend weekend met een vriendin weg. Gelukkig hadden we al bedacht dat we gewoon willen winkelen ipv wandelen. Zondag naar de sauna dus dat is toch al binnen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:06

Kom maar door met je wandel foto's sure lee

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:09

Oohh genieten Sure_lee! Kom maar op met de foto's hoor ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:19

Kom maar door met de foto's hoor Sure-Lee. Dan kunnen we mee genieten.

Egypte is ook helemaal niet verkeerd Mandy. Dat zijn mooie vooruitzichten. Wij gaan pas veel later op vakantie in Augustus en naar Scandinavië (vooral Noorwegen) na twee jaar niet op vakantie te zijn geweest heb ik er nu al zoveel zin in.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:26

Het is het wachten vast waard! ;)

Dominicaanse! <3 Ben ik ook ooit geweest. Heerlijk! Meer foto’s! :):)

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:40

Heerlijk Sure_Lee. Ik hoop dat je lekker kunt ontspannen, dat heb je zo erg verdiend!

En Mandyy, Egypte klinkt ook heel goed!

Marlies hopelijk komt er weer een wat rustiger periode aan.

En Tecklenburg, ik was er nog nooit.

Ik kijk uit naar wandelfoto‘s van iedereen.

Faringo, jouw weekendplannen klinken ook niet verkeerd!

Ik mis de Zwitserse zon nu al, enige troost is dat het daar ook nu :') stormt en regent.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:49

MarliesV schreef:
Tecklenburg is prachtig! Dat blijft toch echt een plekje voor vakantie dicht bij huis. Zo anders dan NL.

Hier ff afgehaakt om telkens te posten, mega druk zowel prive als werk. Dus ik lees en geniet wel mee dames maar ben even niet in staat om alles bij te houden.
Duimen jullie voor vanavond droog weer? Dan kan ik even lopend boodschappen doen en heb ik toch mijn wandeling van de dag.

Tuurlijk duim ik! Niks zo fijn als even wandelen na een drukke dag...maar wel zonder regen :D

Tecklenburg is voor mij 20 minuutjes, dus ik ben er vaak te vinden en stiekem ga ik daar ook gewoon op vakantie in de zomer, zodat mijn paardjes mee kunnen :') . Maar het verveeld echt nooit omdat het er zo anders is en elke keer ontdek ik nog nieuwe dingen.

Succes met klussen jojo! En lekker dat je toch even hebt kunnen wandelen!

Oeh lekker Egypte Mandy! Daar zal het weer vast beter zijn dan hier :D

Oooooh Sure_lee, stuur je ons een beetje zon? Geniet ervan en kom maar op met die foto's :D

Bootsie, Tecklenburg is echt een aanrader, om te wandelen dan, verder is het vooral oud volk :')
Maar het is daar bergachtig en niet ver van de Nederlandse grens met veel uitgezette wandelroutes. Vorig jaar met de sneeuw was het ook erg leuk sleeën :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:55

Faringo schreef:
Dit was om 9.15 uur bij Centraal Station. Nog steeds erg rustig zullen we maar zeggen. Nu in de metro naar huis.
[ [url=m/6v2aid.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dit serieus een toffe foto!
Veel plezier komend weekend.

Mandy, heerlijk hoor, Egypte.

Sure-lee, ik miste je al. Heerlijk joh. Post vooral foto's!

jojoleinee schreef:
Respect voor degene die vandaag (en de komende week?) een wandeling maakt. Het lijkt echt volgende week woensdag pas weer wat beter te worden..

Wij hadden alleen vanmorgen regen hier. Ik ben niet meer weg geweest, maar heb zowel vanmorgen als vanmiddag een half uur gelopen met de hond en ook nog een rondje hardgelopen.
Weer die harde rotwind, maar droog en prima temperatuur.