Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:31

Yeah *\o/*

10 km wandelen is ook flinke beweging :j
Hier de dag begonnen met een heerlijk rondje hardlopen, het was prachtig. Nu in een T-shirtje op de bank aan het bijkomen met een bak koffie :D had het flink warm. zo ff douchen.

Afbeelding

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:34

Super Arabella *\o/* !
10 kilometer wandelen is heerlijk, en het is ook nog mooi weer!

Lekker bezig Gaucho! Hele mooie foto’s ook :D .

Hier nog even bezig aan school en vanmiddag lekker langs de pony’s.
Morgen ook aan school en smiddags rondje wandelen en ‘s avonds weer klimmen :).

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 15:04

Lekker bezig Gaucho en Arabella! Mooie foto's ook... 10km wandelen is ook een flink eind hoor. En bewegen is bewegen hè. Alles helpt :)

Mooi gewichtsverlies, echt knap zo rondom de feestdagen. En voor het eerst in jaren onder een bepaald gewicht voelt echt heerlijk, ik deel jouw gevoel :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:47

Eerste Hellofresh levering: mist er een maaltijd :roll: ach ja, het is gratis, heb ze wel ff bericht gestuurd.

Ik heb met mijn gehardloop nog meer dan 600 kcal 'over' voor vandaag, na avondeten en dessert := Ga maar eens even bedenken in wat voor alcoholische versnapering ik echt zin heb.

justkid

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 21:54

Topic is up and running *\%/* letterlijk :') MuSLi wat snel :wow:
Ik heb foxy even opgeslagen, bedankt voor de tip!

Heerlijk bijlezen dit <3

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 21:57

Knap al dat geren.
Ik hou het bij wandelen. Slecht lijf, knieen etc. Als ik ren ziet het er ook niet uit :')

Eten gaat laatste week weer goed. Eigenlijk weer eens wegen. Kijken of weegschaal het ermee eens is :+

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:05

Ik vind het ook knap haha :p

Lekker gaucho!! Geniet van je lekkers!!!

Vandaag even een rondje vanuit mijn ouders gelopen. We hadden geen zin om ergens in de file te staan ivm de sneeuw in de buurt.

Uiteindelijk 11 km heerlijk gelopen. Kost ook totaal geen moeite meer. *\o/*
Afbeelding

Morgenmiddag een ronde startend bij rolduc.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:52

Wat fijn arabella van je gewichtsverlies....en gaucho helemaal goed bezig ook qua beweging...ik heb gister 3x een half uur gelopen ongeveer, ik had m’n eerste paardloze dag sinds weken, dus kon ook ‘s avonds een stuk lopen. Vandaag heb ik het rustiger aan gedaan, door de kou had ik vrijwel de hele dag fikse pijn in m’n ribben. Heb wel vanmorgen een prachtige maar relaxte bosrit gemaakt (grond was knetterhard bevroren dus alleen gestapt) en even boodschapjes gehaald met de fiets en huiskamer en keuken gepoetst maar toen moest ik echt aan de pijnstillers....ik wilde nog even na het eten een rondje lopen maar ook ivm de gladheid overgeslagen....zat te denken dat binnen sporten dan zo gek nog niet is haha....

Is je nieuwe crosstrainer er al Sandra?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:55

Jullie gaan lekker!

Ik even wat minder maar dat komt nog wel.

Jij gaat gelijk voor het goeie werk, Sandra! Ben super benieuwd. Dat in elkaar zetten was wel even een dingetje ja, heb er goede herinneringen aan dankzij de hulp die ik had met het in elkaar zetten maar als ik het in mijn uppie had moeten doen hadden de voetpedalen vast als handvaten gediend. :7

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:58

Helaas begon het jaar bij mij niet goed... positief getest. Voordeel: geen smaak en geur en dus geen zin in eten. Houd calorieën bij zodat ik in ieder geval een minimum binnen krijg. Maar er is al 2.5 kilo weg sinds begin januari :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:07

Wescha schreef:
Helaas begon het jaar bij mij niet goed... positief getest. Voordeel: geen smaak en geur en dus geen zin in eten. Houd calorieën bij zodat ik in ieder geval een minimum binnen krijg. Maar er is al 2.5 kilo weg sinds begin januari :+

Hé balen, beterschap :knuffel: !

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:14

Beterschap :(:)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 07:36

Beterschap Wescha! :(:)

De rest is goed bezig met wandelen, hardlopen en Foxies!

Ik moet eigenlijk ook weer gaan hardlopen maar motivatie beneden 0. Wandel wel veel dus opzich wel genoeg beweging.
Deze week 2,2 kwijt, natuurlijk ook vocht maar wel fijn motiverende start!

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 08:38

Beterschap wescha.

Nieuwe crosstrainer komt morgen, vind dat nog redelijk snel,vandaag wordt andere opgehaald voor oud ijzer.

Gisteren dagje teveel los gegaan met snoepen maar vandaag gewoon weer goed opletten dan komt wel weer goed

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:35

Mijn weegschaal vond +/-0 :roll:

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:43

mirjamalvaro schreef:
Mijn weegschaal vond +/-0 :roll:

Beter dan + *\o/* positief bekijken...

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 11:57

Jullie gaan te snel! Whaha.

Ik vind het zo knap dat ook de mensen die nu hardlopen, dat in de eerste instantie niet van zichzelf hadden gedacht *\o/* en dat het nog goed gaat ook, echt zoooo goed! En het levert nog mooie plaatjes op ook <3

Roos, je kunt dit! Nu even rustig aan doen tot je je wat beter voelt en dan weer lekker knallen!

Wescha, oohh balen! Beterschap! Voel je je erg ziek, of valt het mee?

Mirjamalvaro, he wat balen dat je gelijk bent gebleven -O- gelukkig is er ook niks aan, en dat hoeft er dan ook niet af. You can do this!

Ik kreeg vanmorgen de schrik van mijn leven op de weegschaal :') ik weeg gewoon een nieuw dieptepunt _O- hypochonder als ik ben denk ik dan direct: maar de feestdagen, en ik was er helemaal niet heel erg mee bezig, en, en, en...
Ik ben er ook niet altijd heel actief mee bezig, maar we letten sowieso op met het eten en we kopen nauwelijks nog impulsen en ongezonde dingen. En ons kerstdiner was kalkoen enzo, dus helemaal niet volgepropt. De keren dat het dan wel wat ongezonder is, kunnen dus ook als je de rest goed in balans hebt. Dus ook dat effect op de lange termijn blijkt te werken *\o/* nu in totaal 8,6kg eraf :j op naar de 10 *\%/*

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 12:19

Netjes Butterfly! Op de lange duur werkt dat super. Al bijna 10kg kwijt *\o/*
Laatst bijgewerkt door Vulina op 10-01-21 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 12:23

@Gaucho, dat is wel balen dat er een maaltijd mist, meestal word dat door HF wel goed opgelost door tegoed uit te zetten voor volgende box van de waarde van de gemiste maaltijd.

@arabella, lekker 11km!
ik ga morgen wandelen, even een leuke route zoeken welke we kunnen gaan volgen. we willen rond kootwijk gaan lopen waarschijnlijk. en dan max route van 5km ivm mijn knieën / enkel die nog moet opbouwen. iemand nog tips? Mag ook ergens anders op de veluwe of postbank zijn. Rheden hebben we al veel gelopen.

@Pallatin, 3x 30 minuten is ook netjes! en lekker bosritje <3

@Roosh, wat jammer dat het iets minder gaat maar die momenten mogen er ook zijn. Anders pak je je fotoshoot fotos erbij op zon moment :D die waren erg tof geworden! je bent al zo ver gekomen.

@Wesha, Beterschap :knuffel:

@Miles, wat een lekker getal!

@Sandra, dat is wel vlot van je nieuwe crosstrainer, krijgt deze ook een naam?
Hebben we straks naast foxie en jopie nog een nieuwe metgezel in het topic :P

@Mirjam, idd geen plus! *\o/*

@Butterfly, wat goed 8.6kg eraf! ben trots op je :)
En nogmaals bedankt voor dit topic. Het is een fijne plek :j

Hier sinds eergisteren de weigtwatchers weer opgepakt en het gaat eigenlijk makkelijker dan verwacht. het is vooral weer gezondere keuzes maken en nadenken of ik iets echt wil voordat ik het in mijn mond stop :')
En ik geniet ook direct weer meer van de dingen die ik dan wel eet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 12:30

He gaucho das ook mooi prut een maaltijd missen. Heb je ze al gecontacteerd? Ik heb goede ervaringen met hun klantenservice, op Facebook.

Eloya, heldin van de bijleespost! _/-\o_

Vlindertje wat netjes!! Ik ben trots op je!

Ik ben geloof ik toe aan een winterslaap. Ik slaap haast klokje rond nu in het weekend en ben wat hangerig en mottig. Nu waren de weekenddagen sowieso "laat lekker waaien Roos" dagen, eens kijken of ik mezelf morgen bij elkaar kan rapen.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 12:33

Eloya, graag gedaan <3 en wat ben je goed bezig met het oppakken van WW en nadenken over wat je eet!

Roos, het is misschien ook wel een beetje de tijd voor een "gat" zeg maar. Feestdagen en al het eten zijn over, dat betekent ook waarschijnlijk meer suikers en daar word ik tenminste altijd ook moe en hangerig van. Zeker als ik daar dan weer mee wil minderen. Maar je kunt het *\o/* anders rapen we je met zijn allen weer bij elkaar :(:)

Sowieso wil ik ook meer nadenken over waar ik nou precies zin in heb, want ergens heb ik het gevoel dat het dat is wat mijn lichaam ook nodig heeft. Zo eindigde ik dus eergisteren in de avond met een cracker en een mandarijn, wat ik anders nooooit samen eet ofzo.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 12:35

Jeetje, Eloya, heldin, wat een bijlees!

@Butterfly, wat goed bezig *\o/* !

@Eloya, super dat WW makkelijk af gaat :D!

@Roosch, balen dat je je niet zo lekker voelt -O- .

Hier is er sinds maandag 0,5 af *\o/* !
Al had ik me net wel vergist in de Griekse yoghurt. Ik dacht dat er iets minder inzat, dus ik eet heel aso uit de bak, en tijdens het ten was het iets meer dan gedacht :') .
Dus zit nu propjevol :')

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 12:36

Aaahhh lekker bezig Esther! En jezelf verkijken op hoeveel yoghurt er nog in zit is heel bekend _O-

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:33

Wat gezellig druk hier. Ik sluit me aan bij Roosch vandaag. Mijn lijf heeft geen zin om actief te zijn. Zou met de pony op pad, maar dat ging niet met de gladheid, en verder vandaag ff alles in langzaam tempo. Wel al van alles op stal gedaan, maar ga nu met de beentjes omhoog.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:08

@Butterfly 8,6kg, wauw netjes hoor :D inderdaad, op naar die 10.

Vervelend @Roosch dat je niet helemaal in je hum bent. Hopelijk voel je je morgen weer wat beter.

@Es_ther, 500gram eraf is een mooi resultaat zo in een week.

@Gaucho soms heb je er gewoon niet zoveel zin in, om vol gas te gaan. Dat is ook prima toch zo nu en dan?

Ik had er wel zin in vandaag. Had met een vriendin afgesproken om een rondje hard te lopen in het duin. Op de elektrische fiets heen (5km), 7,5km hardgelopen en op de fiets weer terug! Ondanks dat het fris was, was het heerlijk <3 en gezellig!