[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 07:49

geweldig! nadeel is dat je je nooit meer "per ongeluk" kunt vergissen en links en rechts verwisselen :j

IvysToeter

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:50

Hahaha die is echt grappig!!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 17:30

Die wil ik ook _O-

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 17:50

Zó dat is handig! :D

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 21:09

Weet iemand een artiest met de dezelfde stijl als melanie mae, hanne smit, aida saz, dagmar derksen etc? Heb zo lang gewacht totdat de boekingen van melanie open gingen, en na een maand nog geen bericht. Dus ze weer gesloten tot januari helaas. Ben bang dat ik er in januari ook niet door heen kom, weten jullie iemand die ongeveer dezelfde mooie bloemen maakt?

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 21:13

Manon van Le Nou komt in de buurt denk ik.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 21:47

xLianneeee schreef:
Weet iemand een artiest met de dezelfde stijl als melanie mae, hanne smit, aida saz, dagmar derksen etc? Heb zo lang gewacht totdat de boekingen van melanie open gingen, en na een maand nog geen bericht. Dus ze weer gesloten tot januari helaas. Ben bang dat ik er in januari ook niet door heen kom, weten jullie iemand die ongeveer dezelfde mooie bloemen maakt?

Yazz ink: https://instagram.com/yazzink?utm_medium=copy_link

9 oktober gooit zij haar agenda weer open

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 22:09

Federica van Golden Heart Tattoo Amsterdam wellicht?
Of Victoria Guimaraes van The Tattoo Garden

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 00:07

melanie0906 schreef:
Ik heb er ook weer een nouja 2 nieuwe bij. Uit de hand gelopen grapje! :') [ [url=m/JvIm5f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haaa deze vind ik geweldig!! *\o/* Geniaal.

Hoewel ik het stiekem nóg leuker had gevonden als je ze omgewisseld had }:0

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:34

xJolien schreef:
melanie0906 schreef:
Ik heb er ook weer een nouja 2 nieuwe bij. Uit de hand gelopen grapje! :') [ [url=m/JvIm5f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haaa deze vind ik geweldig!! *\o/* Geniaal.

Hoewel ik het stiekem nóg leuker had gevonden als je ze omgewisseld had }:0

Welll, daar heb ik over nagedacht. Al was ik bang dat ik t echt niet meer zou weten. Toen ze ze erop plakte had ze ze eerste instantie ook verkeerd om gedaan :o

Het is ook echt gewoon een geheugensteuntje en in de haast vergis ik me ook nog steeds hoor :')

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 13:30

Heeft er iemand goede ervaringen met een artist die (heel) goed is in realistische tattoo's van insecten? En dan met name vlinders?

Er zijn er zo veel... ik zie door de bomen het bos niet meer..

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:26

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn de mijne! Monnikenwerk in Venlo.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:40

Thanks!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 17:22

Geweldig die left & right!! Zou ook echt wat voor mij zijn!

Wie kan een goede artist aanbevelen omgeving Heiloo of Hoofddorp?

Ik wil mijn sterrenbeeld als symbool laten zetten maar geen idee welke goed is! Die ook niet een extreme wachttijd heeft :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 10:48

Iemand een aanrader voor dotwork/mandala? Ik kom zelf uit omgeving Meppel maar afstand en budget zijn geen probleem. Het gaat om een opvulling van mijn huidige tattoo tot een sleeve :)

Afbeelding

en dit is ongeveer de richtlijn:

Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:01

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:32

Bring it on, daar doet een van die gasten heel mooi dotwork. Zit alleen wel op Texel

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 13:32

Just Do It in Venray doet ook mandala's

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 14:50

Ik ben helemaal gek op deze Art tattoos. Weten jullie of er in Nederland ook iemand is die dit goed zou kunnen? Maakt niet zo heel veel uit waar in Nederland.

https://www.instagram.com/lafragile_/

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 15:22

Snipart?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 15:36

Zo, die hebben mooi werk zeg! Ik ga gelijk even kijken of ik contact kan opnemen. Bedankt voor de suggesties!

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 14:34

Hoi :D , ik kom me ook even melden en wil ook mijn 1e tattoo laten zetten *\o/* . Ik wil er al echt jaren 1, maar ik ben nogal een bangepoederd en ik kon nooit bedenken wat ik nu precies wou, dus de jaren passeerde :o . Echter zat ik ongeveer 2 weken terug in het thermaalbad en was er een meid met hele mooie dunne fineline teksten op haar lichaam en toen dacht ik wow zoiets wil ik ook, das ja weer het dilemma wat _-:( , nou ik weet iets kwa tekst : enjoy life of geniet van het leven en dan wil ik er een dun getekend veertje bij met een kriebel ofzo zodat het lijkt dat het veertje de tekst heeft geschreven en dan wil ik er nog een silliot van een kraai bij hebben en dat staat allemaal voor mijn opa, dus het veertje komt van de kraai en die heeft de tekst geschreven :)* . Echter wou ik hem op mijn voet, maar heb al vernomen dat dit voor de 1e aardig wordt afgeraden dus nu wil ik hem op mijn linker onder arm aan de binnenkant laten zetten :o .

De pijn ben ik kwa gedachten al beetje kwijt denk ik <<) echter vind ik het ook nogal spannend dat het blijvend en dus de rest van je leven is.

Ik heb gebeld na wat zoek werk mat een tattoo shop, maar deze is deze maand dicht dus of ik even een appje wou sturen, dit gedaan, maar nog geen reactie gehad dus denk dat ik pas begin volgende maand een reactie zal krijgen.

En ja ondertussen zit ik ook al aan een 2e te denken _/-\o_ en dan gaan jullie misschien lachen als ik vertel dat ik het eigenlijk beetje dom wil ik zeggen, maar dat is het ook alweer niet, maar dat je iets van je partner op je lichaam laat zetten en als het dan ooit uit gaat je er mee zit := . Maar mijn man wil eigenlijk ook een tattoo en nu zij ik gisteren in een romantische bui of zullen we ergens samen een tattoo nemen, iets van ons samen en warempel zij hij dat hij er de afgelopen dagen ook aan had zitten te denken _O- ( wordt ook zijn 1e ). Dus na dit gehele topic van 160 bladzijde te hebben gelezen heb ik een ideetje om de tekst die hij ooit op een kaart voor mij heeft geschreven, ik hou van jou liefs , om dit dan ergens te laten zetten en zit dan te denken waar alleen wij het kunnen zien, en dan rekening houdend dat als er ooit iets gebeurd ik het kan laten coveren :=

Wordt helemaal enthousiast van jullie := _O-

En moet mezelf dus gewoon even over die laatste drempel heen helpen :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 15:45

Ik zou zelf nooit een tekst laten zetten waarbij je van tevoren je al moet bedenken dat hij misschien gecoverd moet worden.. maar ja ieder zijn eigen.

De pijn bij zo'n tekstje is denk ik echt minimaal. Het is ook zo klaar, dat zou je echt niet moeten tegenhouden hoor!
Ik ben ook kleinzerig, maar al mijn 12 tattoos zijn me meegevallen.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 17:07

BravoT schreef:
Hoi :D , ik kom me ook even melden en wil ook mijn 1e tattoo laten zetten *\o/* . Ik wil er al echt jaren 1, maar ik ben nogal een bangepoederd en ik kon nooit bedenken wat ik nu precies wou, dus de jaren passeerde :o . Echter zat ik ongeveer 2 weken terug in het thermaalbad en was er een meid met hele mooie dunne fineline teksten op haar lichaam en toen dacht ik wow zoiets wil ik ook, das ja weer het dilemma wat _-:( , nou ik weet iets kwa tekst : enjoy life of geniet van het leven en dan wil ik er een dun getekend veertje bij met een kriebel ofzo zodat het lijkt dat het veertje de tekst heeft geschreven en dan wil ik er nog een silliot van een kraai bij hebben en dat staat allemaal voor mijn opa, dus het veertje komt van de kraai en die heeft de tekst geschreven :)* . Echter wou ik hem op mijn voet, maar heb al vernomen dat dit voor de 1e aardig wordt afgeraden dus nu wil ik hem op mijn linker onder arm aan de binnenkant laten zetten :o .

De pijn ben ik kwa gedachten al beetje kwijt denk ik <<) echter vind ik het ook nogal spannend dat het blijvend en dus de rest van je leven is.

Ik heb gebeld na wat zoek werk mat een tattoo shop, maar deze is deze maand dicht dus of ik even een appje wou sturen, dit gedaan, maar nog geen reactie gehad dus denk dat ik pas begin volgende maand een reactie zal krijgen.

En ja ondertussen zit ik ook al aan een 2e te denken _/-\o_ en dan gaan jullie misschien lachen als ik vertel dat ik het eigenlijk beetje dom wil ik zeggen, maar dat is het ook alweer niet, maar dat je iets van je partner op je lichaam laat zetten en als het dan ooit uit gaat je er mee zit := . Maar mijn man wil eigenlijk ook een tattoo en nu zij ik gisteren in een romantische bui of zullen we ergens samen een tattoo nemen, iets van ons samen en warempel zij hij dat hij er de afgelopen dagen ook aan had zitten te denken _O- ( wordt ook zijn 1e ). Dus na dit gehele topic van 160 bladzijde te hebben gelezen heb ik een ideetje om de tekst die hij ooit op een kaart voor mij heeft geschreven, ik hou van jou liefs , om dit dan ergens te laten zetten en zit dan te denken waar alleen wij het kunnen zien, en dan rekening houdend dat als er ooit iets gebeurd ik het kan laten coveren :=

Wordt helemaal enthousiast van jullie := _O-

En moet mezelf dus gewoon even over die laatste drempel heen helpen :D

Ik zou niet iets zetten als je er ooit over twijfelt om het te laten zetten. Dan kun je beter kiezen voor iets wat nu symbool staat voor je relatie oid, zodat j daar evengoed met een goed gevoel op terug kunt kijken mocht het ooit uit gaan. Maar goed, dat is mijn idee.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 17:16

Bij twijfel zou ik het ook niet doen, een tatoeage is niet ‘hihi’, ‘haha’, maar staat er de rest van je leven, maar dat is uiteraard persoonlijk. Overigens vond ik die van mij op mijn voet echt niet pijn doen.

Na de zomer komt er bij mij nog een Phoenix op mijn pols en dan ben ik denk ik wel klaar :)