Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Individu schreef:Casmihra schreef:Ik hoop dat ik me ook nog kan aanmelden hier!
Ik ben vorig jaar (slank) naar Engeland verhuist, maar ik ben zo'n 20 kilo aangekomen door gewoon heel slecht te eten, niet koken en slecht slapen. Ik ben vorige week terug naar Nederland gegaan om mijn famillie te zien, die zich helemaal kapot schrokken door wat ze zagen.
Ik heb altijd al last gehad van schommelingen in gewicht, omdat ik veels te veel emotie eet. Ik moet mijn balans weer vinden en een goede levensstijl. Ik ben nu namelijk op het punt dat ik me helemaal niet meer prettig voel in mijn eigen lijf..
Ik wil graag op mijn eigen tempo ongeveer 25/30 kilo verliezen.
Dat is balen zeg dat je je mooie figuur kwijt ben. Hier idem dito. Ben ook 20 kilo aangekomen. Maar wel in 3 jaar tijd Maar toch, ik krijg ook wel eens scheven gezichten hoor en mijn moeder laat ook merken dat het haar opvalt. Ik weet niet hoeveel je nu weegt, maar verlies de moed niet. Ik weeg nu 75 en heb zoiets van: kom op 15 kilo eraf is te doen in een jaar en dan ben ik weer mooi slank. In een jaar a 2 jaar kun je weer terug zijn op je oude gewicht. Heb je al een idee hoe je af gaat vallen?
Dreamy schreef:Mocht je ideeen willen opdoen qua maaltijden, dan kun je wellicht eens in het "Wat heb jij vandaag gegeten"-topic kijken op Voedertijd.
Daar zet iedereen zijn/haar eetlijstjes neer en kun je wellicht inspiratie op doen
Imre schreef:Dat klinkt een stuk beter dan je vorige training, Daphara!Ben je al 3,2 kilo kwijt in zo'n korte tijd?
![]()
*knip
Hier gaat het ook nog steeds gestaag naar beneden. Ik ben de laatste twee jaar niet op dit gewicht geweest, dus ik ben blij. Er is nu 3,4 kilo af sinds 1 januari, waarbij ik eigenlijk pas vanaf 1 mei echt goed ben gaan opletten en bewegen. Over de eerste anderhalve kilo heb ik vier maanden gedaan.
xTiffani schreef:Mag ik mij melden? Al even meegelezen maar nooit iets gepost.
Nu al sinds midden maart fanatiek aan het bootcampen, eerst 3 keer per week en nu 2 keer per week (in verband met schooltijden) over 3 weken wel weer vaker.
Gisteren een enorm zware training gehad, waren maar met 2 mensen en hij pakte de stang er dus bij en veel kracht gedaan.kwam vandaag amper vooruit met die spierpijn.
Zit eraan te denken om op een gegeven moment wel sportschool erbij te nemen, weet alleen niet hoe ik dan ga trainen. Bootcamp is hele lichaam kracht + cardio dit wil ik sowieso op woensdag en zondag doen. Bij de sportschool twijfel ik welke dagen ik dan moet doen en of ik dan hele lichaam train of verschillende spiergroepen op verschillende dagen.. dilemma.
Hoe goed het sporten gaat, zo slecht gaat het etenschuldgevoelens zijn er wel, maar dat helpt nog niet met echt daadwerkelijk slechte dingen laten staan.
Daphara schreef:Imre schreef:Dat klinkt een stuk beter dan je vorige training, Daphara!Ben je al 3,2 kilo kwijt in zo'n korte tijd?
![]()
*knip
Hier gaat het ook nog steeds gestaag naar beneden. Ik ben de laatste twee jaar niet op dit gewicht geweest, dus ik ben blij. Er is nu 3,4 kilo af sinds 1 januari, waarbij ik eigenlijk pas vanaf 1 mei echt goed ben gaan opletten en bewegen. Over de eerste anderhalve kilo heb ik vier maanden gedaan.
Ja, 3,2 kg in twee weken, mijn eetpatroon is niet heel erg verandert, anders dan dat ik nu iets meer calorieën eet en nu de suikers echt laat staan, hoewel ik geen grote snoeper ben. Het afvallen komt echt van het sporten, maar dat doe ik ook 6 dagen per week. 3,2 kilo op 182 cm lengte zie je normaal amper hoor. Hoewel ik nu toch al wel wat opmerkingen krijg van; hé ben je afgevallen? Dus ik denk dat ik meer vet dan 3,2 kg kwijt ben, maar gewoon spieren aangekomen ben.
Ik kreeg vandaag nog een jong Fries paardje aangeboden om eens bij te rijden, zo’n mooi rank nieuwe type van ‘maar’ 163 cm. Dus ik keek de eigenaar aan en vroeg of ze mij daar niet wat te groot en zwaar voor vond, nou ze schok gewoon toen ik zei wat ik woog, hoewel ze het geen probleem vond, omdat ze mij op Winnie, mijn bijrijpaard, had gezien. Als ik op Winnie rij dan lijkt het ook allemaal redelijk mooi in verhouding, Winnie is grote 15 jarige merrie van 174 cm met een relatief korte rug en betere bespiering, zij kan het gewicht beter hebben (hoewel ik me nog wel eens schuldig voel, maar ook die eigenaar zegt dat het prima kan), maar zo’n slank Fries jong ding van 5 jaar met weinig bespiering ga ik echt nog niet opstappen met mijn kilo’s.
Ik zal met mijn lengte nooit een lichtgewicht zijn, toen ik 68 kilo woog was dat gewoon eng om te zien, dan heb ik maat 36/38 en dat is echt te mager voor mij. Ik wil graag naar 75 kg en maat 38/40.
In mijn profiel staan foto’s van mij van 12 jaar terug met mijn oude paard, daar woog ik 75 kg en dan heb ik gewoon een mooi figuur.
gribaldi schreef:Kleine kanttekening, je kan helaas geen spier zijn aangekomen in 2 weken tijd.
Een vrouwenlichaam heeft daar veel langer voor nodig, met een aangepast sport- en voedingsschema kun je wel een aantal gram per maand aankomen qua spieren.