[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 17:00

Hoe is het met jullie?

Ik baal ontzettend van mijn haar. Sorry voor mijn eeuwige gezeik :') Laatste keer dat ik bij deze kapsalon geweest ben. Ik zie prachtige resultaten op fb, maar eerlijk is eerlijk; ik heb nu gewoon 3 balken in mijn haar. Ik heb ook geen fut meer om er over te klagen. Een goede bekende van mij is kapster, haar haar is altijd heel tof. Helaas zit zij een stukje hiervandaan maar ik spring straks met alle liefde in de auto om daar heen te gaan. In ieder geval ze was hier dus om iets op te halen en ze heeft wel even met me te doen. Mijn haar moet nu even wat rust krijgen en herstellen en dan gaan we er vol tegen aan zodat er wél een bayalage in mijn haar komt.
Godzijdank vlecht ik mijn haar veel zodat het nog een beetje valt alsof het er 'bayalage-achtig' uit ziet. Maar mijn haar los hangt en je loopt achter mij en je zou me niet kennen, dan zou je je rot lachen. Alsof ik het zelf thuis heb zitten doen :') Dippen maar .....

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 18:14

Ohhh wat balen zeg!! Welke regio kom je vandaan? Ik ga altijd naar Het haargeheim in Apeldoorn, echt een top kapster. Ook wel te vinden op insta

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 18:52

Jester_ schreef:
Ohhh wat balen zeg!! Welke regio kom je vandaan? Ik ga altijd naar Het haargeheim in Apeldoorn, echt een top kapster. Ook wel te vinden op insta

Ik woon in Barendrecht, mijn kennis zit in Ommoord als dat zo heet. Rotterdam iig haha. Maar ik rijd daar niet zo graag, maar nu ga ik gewoon!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 19:20

xDenies schreef:
Jester_ schreef:

Ik woon in Barendrecht, mijn kennis zit in Ommoord als dat zo heet. Rotterdam iig haha. Maar ik rijd daar niet zo graag, maar nu ga ik gewoon!

Ik weet eventueel nog wel een heel goede kapster in Capelle a/d ijssel. :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 20:00

xDenies schreef:
Jester_ schreef:

Ommoord is niet zo chaotisch rijden als Rotterdam Centrum ofzo hoor.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 20:09

Lous schreef:
Ik weet eventueel nog wel een heel goede kapster in Capelle a/d ijssel. :D

Delen mag altijd, wellicht heeft iemand anders in dit topic er iets aan!

laura1987 schreef:
Ommoord is niet zo chaotisch rijden als Rotterdam Centrum ofzo hoor.

Ik check het gewoon via Google Maps voordat ik weg ga. Sinds mijn ongeluk houd ik gewoon niet zo van drukkere plekken.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 20:11

Het is echt te doen hoor. Is niet veel drukker dan Barendrecht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 20:13

Of je neemt de trein naar Blaak en pakt de metro?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 20:15

Nee ik ga het gewoon doen met de auto hoor! Maar maak me vaak drukker van te voren dan dat het daadwerkelijk is ;) Moet ook morgen mijn broertje op zijn werk in Hoogvliet afzetten. Die is opgelicht met een auto en nu autoloos. En een koffer gaat niet mee op de motor :P Dus ik rijd het wel, vind het gewoon spannend :P Stom heh?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 20:53

Ik kom even binnen vallen. Heeft iemand tips.

Ik wilde mijn haar donkerbruin verven. Dit gaat al jaren zonder problemen. Dit keer had ik even een ander merk maar zelfde getal.

Nu is mijn haar al sinds vrijdag zwart :+
Ik heb denk ik al 8 keer gewassen met head en shoulders afgelopen 2 dagen. Maar ik heb niet het idee dat ik mn oude kleur terug krijg.

Iemand enig idee wat ik nog aan huismiddeltjes kan gebruiken?

Hoe het was:

Afbeelding

Hoe het nu is:

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat mn haren uit wanhoop straks van mn hoofdhuid rennen :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 21:21

Zwart? Ik zie gewoon een bruine tint, zelfs nog met de gloed van je eigen haar er door. Maar goed, je bent er niet blij mee, maar ik zou niet weten wat je er aan kan doen.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 21:41

xDenies schreef:
Zwart? Ik zie gewoon een bruine tint, zelfs nog met de gloed van je eigen haar er door. Maar goed, je bent er niet blij mee, maar ik zou niet weten wat je er aan kan doen.

Dit is na alle pogingen wassen. Dus het is zeker verbeterd. Maar het was echt zwart.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 22:13

Saaams schreef:
Dit is na alle pogingen wassen. Dus het is zeker verbeterd. Maar het was echt zwart.

Maar moet dit er niet gewoon uitgroeien? Het wordt wel lichter, maar zeker niet je eigen haarkleur. Tenzij je een spoeling hebt gebruikt?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 09:09

Wassen met een beetje azijn, head en shoulders shampoo, en anders een ontkleurder halen.

Maar vind deze kleur wel mooi hoor staat je goed!

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 09:38

Ik heb mijn zwart geverfde haar (een tijd geleden) weer richting mijn eigen middenbruin gekregen met de Kruidvat Color Remover voor donkere tonen.
Het zat er toen echt al een tijdje in en ik zag gewoon het zwart in mijn doucheputje lopen. Wel even je neus dicht tegen de stank.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 11:30

De azijntip werkt.
Ik heb nu highlights :+

Afbeelding

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 17:40

Ooh wat fijn! Steeds een stapje verder!

Ik heb nu op advies de zilvershampoo van het merk Ivy als ik dat goed heb onthouden en mijn haar is nu veel matter, de highlights zijn beter te zien en het voelt ook gezonder. Het is nog steeds niet zoals het moet en ik heb echt een balk, maar het zij even zo.

Ik ga mijn anders shampoos wel verkopen. Ik heb van Fanola de 'No Orange' shampoo en crémespoeling dacht ik. Ik heb een soort violet haarmasker shampoo. En van Milkshake een nieuwe Moisture Plus Conditioner 250ml en deels gebruikte Shampoo. En als het goed is heb ik ook nog Milk Shake Color Maintainer Shampoo & Conditioner van beide een ruime helft fles.

Iemand die er wat in ziet? Kan later wel foto's maken.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 18:22

Oh saams staat je leuk toch? Denk dat het voor jou zwart lijkt omdat het zo koel heeft uitgepakt en je kleur wát rood/warmte mist.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 20:21

Is er iemand die champagne blond / rosé blond geprobeerd heeft? Ik laat morgen mijn haar kleuren bij de kapper en in principe is het de bedoeling om baby highlights door het hele haar te laten zetten maar nu viel mijn oog op dit:

Afbeelding
Afbeelding

Maar is dit te doen en bij te houden? Vervaagt dat niet heel snel? Ik ben nu erg van de zilvershampoo omdat ik het heel koel / assig van kleur heb en dit is natuurlijk warm. Is daar ook een middel voor om het zo te houden?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 20:58

Ik heb het gehad en na 2 keer wassen was het er uit. Tot nu toe geen onderhoudsmiddel gehad om dit tegen te gaan.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 21:34

Jildau schreef:
Is er iemand die champagne blond / rosé blond geprobeerd heeft? Ik laat morgen mijn haar kleuren bij de kapper en in principe is het de bedoeling om baby highlights door het hele haar te laten zetten maar nu viel mijn oog op dit:

[ [url=m/wZGfnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8nC386.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar is dit te doen en bij te houden? Vervaagt dat niet heel snel? Ik ben nu erg van de zilvershampoo omdat ik het heel koel / assig van kleur heb en dit is natuurlijk warm. Is daar ook een middel voor om het zo te houden?

Afbeelding

Ik hield het bij met directions weet even niet meer welke kleur roze. Deze mengde ik dan met conditioner tot de juiste rose tint en dan verdeelde ik dat over mijn haar even 30 min in laten trekken en dan uitspoelen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 22:24

Ja ik, was er na 2x wassen uit. Heb er wel getracht met wat rood pigment maar het was drama.

Beetje zonde van mn geld dus.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 22:41

Good to know!

Ik vind het nu zo fijn dat ik het weer goed krijg door zilvershampoo dus dan houd ik het bij assige kleuren.

Heb het dit weekend verknald met zelf verven dus hopen dat de kapper me morgen weer redden kan. Was even vergeten hoe naar je je kan voelen met lelijk haar. :D

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 13:12

Ik kom hier ook maar eens binnenvallen omdat ik zaterdag een afspraak heb bij de kapper.
Ik ben ongeveer al 1,5/2 jaar niet meer geweest omdat ik mijn haar liet groeien en ik het steeds uitstel. :+
Dit is mijn haar nu:
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb van nature altijd een slag in mijn lok gehad:
Afbeelding
Afbeelding

Er moet sws een stukje af omdat mijn haar onderaan aardig dof en droog is, en ik wil waarschijnlijk ook mijn lok laten bijknippen zodat die wat mooier aansluit. Ik ben een beetje aan het oriënteren, dus heeft er iemand nog ideeen? :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 21:06

Hoihoi!

Ik heb even een vraag aan jullie. Ik zit ontzettend te twijfelen over mijn haar, en dan met name de kleur. Ik ben van mijzelf blond, maar ik heb mijn haar al een jaar of 3 bruin geverfd. Zo ziet het er nu uit:

Afbeelding

Nu spookt het al heel lang in mijn hoofd rond om iets met blauw door mijn haren te gaan doen. Ik kan alleen geen echte voorbeelden vinden van blauw icm bruin. Wel met zwart, maar ik ben bang dat dit te donker is en ik daar een veel te bleek gezicht van krijg...

Heeft iemand hier toevallig tips of ideetjes?