SavannahNx schreef:Wat leuk zoveel! Indd wij hebben expres geen namen gedaan en ik ben nog steeds een Queen als het uit is hahaDie van de hebreeuwse betekenis vind ik heel mooi! Wat leuk al die couple tattoo’s
Dank je

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joolien schreef:Wat leuk die kroontjes. Die van Chantal kende ik al![]()
Misschien dat wij ok nog wel samen een tatoeage gaan zetten, dat zullen dan hoogst waarschijnlijk de contouren van een lepel wordenOmdat wij standaard lepeltje-lepeltje in slaap vallen
Dee_Es schreef:enamorada schreef:Ben ik de enige die de jeuk achteraf erger vond dan de pijn van het zetten? Vond die pijn soms best ontspannend zelfs
Nope, ik vond de jeuk ook veel erger. Maar m'n tattoo is in dot-style dus dat is sowieso minder pijnlijk denk ik.
Mariska88 schreef:vidya schreef:
Hé die is best dichtbij voor mij
Zit wel leuk werk tussen.
Ze doet het alleen nog niet zo lang en het stukje "over mij" is wel meteen heel persoonlijk![]()
Mja dat moet ieder ook zelf weten:)
jasz schreef:Hm ik heb het ook gelezen, wel veel te veel informatie en dan is het stukje dat daadwerkelijk gaat over het tatoeëren maar heel kort.
Het werk is best oke, ik zie wel aardig wat fouten. Persoonlijk zou ik er niet heen gaan.
Frummels schreef:jasz schreef:Hm ik heb het ook gelezen, wel veel te veel informatie en dan is het stukje dat daadwerkelijk gaat over het tatoeëren maar heel kort.
Het werk is best oke, ik zie wel aardig wat fouten. Persoonlijk zou ik er niet heen gaan.
Ik zou er ook niet heen gaan. Niet echt mijn stijl en het spreekt me ook gewoon niet zo aan. Maar als dat voor een ander wel zo is, dan is dat natuurlijk prima![]()
Dat 'over mij' hoeft voor mij ook nooit zo diep, maar ook dat is persoonlijk natuurlijk. Ik word er alleen altijd een beetje ongemakkelijk van![]()
Iejoorr schreef:Wat ik eigenlijk nergens lees hier; zijn er meer mensen geweest die een paar dagen second skin op een tattoo hebben gekregen?
Toen ze zagen dat mijn tattoo een paardje was, werd er gelijk gevraagd of ik veel met paarden bezig zou zijn de komende dagen. Ik heb toen een paar dagen met second skin gelopen om te voorkomen dat er vuil in de wond zou komen
Maar hebben meer dit gehad? Of is dit een uitzondering?
Iejoorr schreef:Wat ik eigenlijk nergens lees hier; zijn er meer mensen geweest die een paar dagen second skin op een tattoo hebben gekregen?
Toen ze zagen dat mijn tattoo een paardje was, werd er gelijk gevraagd of ik veel met paarden bezig zou zijn de komende dagen. Ik heb toen een paar dagen met second skin gelopen om te voorkomen dat er vuil in de wond zou komen
Maar hebben meer dit gehad? Of is dit een uitzondering?
Connie schreef:Bedoel je daar tegaderm/Saniderm mee? Ik heb dat de dag na het zetten opgedaan en 4 of 5 dagen laten zitten, werkt perfect. Nergens last van qua vuil, smeren, schilferen of jeuk ofzo.
Baileysdream schreef:Ik heb ook geen second skin gehad, had gewoon folie eroverheen.
Wat ik me afvraag is of er meer mensen met een huidziekte zoals acne ofzo een tatoeage hebben?