[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:13

SavannahNx schreef:
Wat leuk zoveel! Indd wij hebben expres geen namen gedaan en ik ben nog steeds een Queen als het uit is haha :P Die van de hebreeuwse betekenis vind ik heel mooi! Wat leuk al die couple tattoo’s :D

Dank je *\o/*

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 21:53

enamorada schreef:
Ben ik de enige die de jeuk achteraf erger vond dan de pijn van het zetten? Vond die pijn soms best ontspannend zelfs :+

Nope, ik vond de jeuk ook veel erger. Maar m'n tattoo is in dot-style dus dat is sowieso minder pijnlijk denk ik.

IvysToeter

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 22:16

Jeuk... heb ik nog niet echt...
Af en toe wat.
Vannacht werd ik wel wakker van jeuk maar toen dacht ik ohh ja niet krabben.
Heb er even op getikt en toen was het weg.
Heb ook nog niks van korstjes ofzo.
Wanneer komt dat?
Ik vond het zetten niet echt pijnlijk, meer een apart gevoel.

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 22:20

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:06

Damn! Vanavond voor de 2e keer dry needling gehad bij de fysio...
Ik moet zeggen... Ik laat liever een tattoo zetten denk ik...
Is allebei echt een hele andere soort pijn.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:44

Joolien schreef:
Wat leuk die kroontjes. Die van Chantal kende ik al :D
Misschien dat wij ok nog wel samen een tatoeage gaan zetten, dat zullen dan hoogst waarschijnlijk de contouren van een lepel worden :P Omdat wij standaard lepeltje-lepeltje in slaap vallen :D

Toen ik het de eerste keer las dacht ik bijna dat wij samen een tattoo gingen laten zetten :')
Tot het lepeltje verhaal _O-

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:55

:')

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 01:25

Dee_Es schreef:
enamorada schreef:
Ben ik de enige die de jeuk achteraf erger vond dan de pijn van het zetten? Vond die pijn soms best ontspannend zelfs :+

Nope, ik vond de jeuk ook veel erger. Maar m'n tattoo is in dot-style dus dat is sowieso minder pijnlijk denk ik.

Haha grappig dat het zo verschilt per persoon. Ik heb zelfs totaal geen jeuk gehad gek genoeg. De tattoo pijn vond ik echt heel naar

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 07:43

vidya schreef:
Mag ik een tattoo shop aandragen voor de openingspost?

http://lillybeeink.nl in Wolvega (Friesland)

Hé die is best dichtbij voor mij :)
Zit wel leuk werk tussen.

Ze doet het alleen nog niet zo lang en het stukje "over mij" is wel meteen heel persoonlijk :o
Mja dat moet ieder ook zelf weten:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:52

Mariska88 schreef:
vidya schreef:
Mag ik een tattoo shop aandragen voor de openingspost?

http://lillybeeink.nl in Wolvega (Friesland)

Hé die is best dichtbij voor mij :)
Zit wel leuk werk tussen.

Ze doet het alleen nog niet zo lang en het stukje "over mij" is wel meteen heel persoonlijk :o
Mja dat moet ieder ook zelf weten:)

Ahahaha net gelezen, wat apart. :=
Doet me een beetje denken aan mensen die een tattoo willen en daarbij meteen heel hun levensverhaal en de oh zo diepe betekenis vertellen :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:59

Vind dat over mij ook wel erg open! Zou dat zelf zo niet doen. Daarnaast vind ik haar werk wel goed, maar absoluut geen wow-factor!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 09:40

Hm ik heb het ook gelezen, wel veel te veel informatie en dan is het stukje dat daadwerkelijk gaat over het tatoeëren maar heel kort.
Het werk is best oke, ik zie wel aardig wat fouten. Persoonlijk zou ik er niet heen gaan.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 09:47

jasz schreef:
Hm ik heb het ook gelezen, wel veel te veel informatie en dan is het stukje dat daadwerkelijk gaat over het tatoeëren maar heel kort.
Het werk is best oke, ik zie wel aardig wat fouten. Persoonlijk zou ik er niet heen gaan.

Ik zou er ook niet heen gaan. Niet echt mijn stijl en het spreekt me ook gewoon niet zo aan. Maar als dat voor een ander wel zo is, dan is dat natuurlijk prima :)

Dat 'over mij' hoeft voor mij ook nooit zo diep, maar ook dat is persoonlijk natuurlijk. Ik word er alleen altijd een beetje ongemakkelijk van :o :+

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 09:56

Haha ja precies, ik ook. Dan vraag ik me toch af of ze dan ook zo'n diepe connectie wil met elke klant :p
Maar dat zal vast wel mee vallen natuurlijk.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 11:47

Wat ik eigenlijk nergens lees hier; zijn er meer mensen geweest die een paar dagen second skin op een tattoo hebben gekregen?
Toen ze zagen dat mijn tattoo een paardje was, werd er gelijk gevraagd of ik veel met paarden bezig zou zijn de komende dagen. Ik heb toen een paar dagen met second skin gelopen om te voorkomen dat er vuil in de wond zou komen :j
Maar hebben meer dit gehad? Of is dit een uitzondering?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:00

Ik vind second skin 32492 keer fijner dan plastic folie gedoe. Weet niet hoe lang ik hem er op heb laten zitten, iig niet dagen lang haha.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:02

Haha met folie heb ik dus geen ervaring! Ik moest het 3/4 dagen laten zitten dacht ik :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:14

Ik had gewoon folie en dat moest ik er dan na maximaal 3 uur afhalen :j mocht het snachts wel weer opdoen als ik moeite had met een houding vinden, maar dat was niet nodig gelukkig

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:29

Bedoel je daar tegaderm/Saniderm mee? Ik heb dat de dag na het zetten opgedaan en 4 of 5 dagen laten zitten, werkt perfect. Nergens last van qua vuil, smeren, schilferen of jeuk ofzo.

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:48

Frummels schreef:
jasz schreef:

Ik zou er ook niet heen gaan. Niet echt mijn stijl en het spreekt me ook gewoon niet zo aan. Maar als dat voor een ander wel zo is, dan is dat natuurlijk prima :)

Dat 'over mij' hoeft voor mij ook nooit zo diep, maar ook dat is persoonlijk natuurlijk. Ik word er alleen altijd een beetje ongemakkelijk van :o :+

Dat was me niet eens opgevallen, maar ik geef jullie wel gelijk dat het erg persoonlijk is. Die website is al flink verouderd, maar ik dacht dat je een link moest opgeven. }:0 Op facebook staan de meer nieuwe werken. https://www.facebook.com/LillybeeInk/ Ik zal het haar doorgeven dat ze dat ' over mij ' even moet aanpassen. Ze is vooral erg goed in wat ze doet, maar geen marketingwonder haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:48

Iejoorr schreef:
Wat ik eigenlijk nergens lees hier; zijn er meer mensen geweest die een paar dagen second skin op een tattoo hebben gekregen?
Toen ze zagen dat mijn tattoo een paardje was, werd er gelijk gevraagd of ik veel met paarden bezig zou zijn de komende dagen. Ik heb toen een paar dagen met second skin gelopen om te voorkomen dat er vuil in de wond zou komen :j

Nee, ik had ‘m bij de paarden gewoon in de folie (ook op m’n pols). Geen last van gehad! :)

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:55

Ik heb ook geen second skin gehad, had gewoon folie eroverheen. :j

Wat ik me afvraag is of er meer mensen met een huidziekte zoals acne ofzo een tatoeage hebben? :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:01

Iejoorr schreef:

De tattooshop waar ik voor alle 3 mijn tattoo's ben geweest gebruiken standaard een soort spray die een ademend laagje legt over de tattoo. Ik vond het ideaal, van folie's en dingen wil ik nog wel eens warmte uitslag krijgen dus was erg blij met dat spul. De shop gebruikte het al jaren naar tevredenheid, hadden het product vanuit amerika meegenomen.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:10

Connie schreef:
Bedoel je daar tegaderm/Saniderm mee? Ik heb dat de dag na het zetten opgedaan en 4 of 5 dagen laten zitten, werkt perfect. Nergens last van qua vuil, smeren, schilferen of jeuk ofzo.

Ja dat inderdaad!

Wat ik me afvraag bij dat folie, gaat dat niet enorm broeien daaronder?
En die spray die jij bedoeld daphneeeej, is dat een wasbestendige spray? Klinkt erg handig!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:13

Baileysdream schreef:
Ik heb ook geen second skin gehad, had gewoon folie eroverheen. :j

Wat ik me afvraag is of er meer mensen met een huidziekte zoals acne ofzo een tatoeage hebben? :)

Ik heb geen acne maar wel eczeem. Afgelopen maand voor het eerst op een tattoo, maar die is daardoor niets veranderd. Mijn huid is super gevoelig maar reageert niet raar op tatoeages, behalve op kleur een klein beetje bobbels op mn huid, welke na 1 a 2 weken weg gingen.
Eczeem is natuurlijk wel heel anders dan acne, dus daarover kan ik niets zeggen