[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:01

FenixJL schreef:
Wat vinden jullie van de zomercollectie van Kylie?
Ben eigenlijk voor het eerst aan het overwegen om er iets van te kopen :')

*Kruipt onder meelees steen*

Ik vind het een mooie collectie! Ik heb de Velvets gekocht :)

FenixJL

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:18

Ben benieuwd mandy! Had het bijna gedaan maar was in slaap gevallen :=
Nu zag ik dat een groot deel al was uitverkocht..
Wou graag de losse highlighters en highlighter pallete

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 05:14

xU_Blinghx schreef:
A.s zondag heb ik een optreden waar ik een fee speel dus daar moet bijpassende makeup bij :D
[ [url=m/KeOCR1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NOlBs6.jpg]Afbeelding[/url] ]

En vanavond lekker uit eten met een vriendin dus wat rustigere makeup opgedaan.

[ [url=m/ZJzCes.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alleen jammer dat mijn camera altijd de details helemaal verpest :(

Superleuk je fee-look! Ging je optreden goed? :)

linoleum schreef:
Valt het op dat ik fan ben? [ [url=m/tRk2QU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die oranje.... <3 En I'm Shook staat je heel mooi!

melanie0906 schreef:
Alleen zwaar balen. 2 weken geledwn voor de laatste keer mn makeup gedaan. Doe ik mn tasje open ligt daar mn kabrow open... Helemaal uitgedroogd... :'(

Is het een potje? Dan kan je vaak product erin doen zoals Inglot Duraline. Leeft 'ie weer van op.

Jolien, vind de neusring je eigenlijk wel leuk staan. Vooral in combinatie met je lipstick. Die kleur kan je goed hebben!

linoleum schreef:
Mijn storybook Cosmetics palette is er! En zonder invoer *\o/* ze hebben waarde op 15 dollar gezet

Wat super van ze zeg!! :oo :oo Ziet er ook echt prachtig uit, niet alleen de vormgeving/het palette maar pigment ook. Je look ermee is heel gaaf!

Over mascara hier geen tips want bij mij werkt werkelijk geen drol. :+

Melati, vind je tweede look prachtig! Heel klassiek en toch anders door je ogen dat koper/goud te geven!

FenixJL schreef:
Wat heeft iedereen nog op zn verlang lijstje staan van make up ?

Ben zelf verslaafd aan make up _O-
Dus heb altijd een lijstje met producten die ik graag wil kopen elke keer koop ik wat maar er komt ook elke keer wat bij op het lijstje.

Laatste tijd komt er ook zoveel nieuwe make up uit hou het niet meer bij
Vooral limited editions :')

Toevallig paar dagen terug begonnen aan een wishlist van een hoop cruelty free/indie brands waar ik nog wat van wil. Gelukkig allemaal enorm goedkope merken, maarja, mijn wishlist is inmiddels wel alweer een paar pagina's lang. :+ Meest bovenaan mijn lijst van de meest 'populaire' merken is nu wel de Naked Heat en wat palettes van BH Cosmetics.

Niniane schreef:
Ik wil nog:
12 nieuwe Nabla pans
UD Jean-Michel Basquiat Gold Griot palette
Violet Voss Holy Grail of de ABH MR palette
Dose of Colors Baked Mauves
Too Faced Natural Love is een misschien
Tarte Tartelette Toasted palette
etc. etc.

Gold Griot. <3 Je moet 'm echt halen. <3

Emmaa_ schreef:
Hebben jullie de reviews van Heat gezien? Schijnt echt prul kwaliteit te zijn. Wel heel jammer, wil hem super graag maar wel als de kwaliteit gewoon Naked standaard is. Ben deze zomer in Amerika dus kan hem gelukkig wel swatchen!

Valt wel mee hoor. Is 1 review geweest van iemand die negatief was over de swatches en een paar waar als productiefout dezelfde oogschaduws erin waren gestopt. Laatste is opgelost en eerste is enorm uit zijn verband getrokken want van die ene review zijn duizenden mensen ineens gaan zeggen dat het palette bagger is terwijl niemand het palette verder had behalve influencers. Ik ben even een aantal afgegaan en Jackie is toch enorm eerlijk en haar review was prima en ze kaart ook de eerste gedachtes aan van de controversie om het palette heen die voor haar onterecht was. Enige 'negatieve' review die ik kon vinden was iemands 'Anti-Haul' maar dat was alleen omdat deze persoon niet van de kleuren hield/deze al had. Bij mij gaat hij er in ieder geval komen. :)

Friem, welke wimpers had je gebruikt? Staan heel mooi! En ja, ik ben dat dus ook gaan doen met in 3'en knippen nadat ik Stephanie Lange het zag doen. Zo logisch eigenlijk en had er nooit bij stilgestaan dat het beter is voor alle bewegingen van je oog.

Tytonidae schreef:
Ik ga volgende week zondag naar Londen! *\o/*
Ik zit nu al te kijken naar wat ik op mijn make-up wishlist ga zetten maar er is daar zoveel te krijgen dat ik me en beetje overweldigd voel hahaha. :+

Sowieso Selfridges, alles onder een kap. :D *\o/*

_Friemel schreef:
NL idd ook maar erg duur dan...

Makeuplabel.com

Thanks, ik was het helemaal vergeten op te zoeken. :') _O- Die was het inderdaad. Winkel zit ook in Rotterdam voor degene die erheen willen, als ik me niet vergis. Ligt er natuurlijk net aan. Stel je stuurt hem naar Shipito heb je ook kans dat je rond de $20 shipping hebt afhankelijk van het gewicht. Saharan is in de US $25 en hier €31 - dat verschil is zo minimaal dat ik dan eerder via hun zou bestellen. Plus dat Niniane (en veel anderen) Shipito waarschijnlijk veel te veel gedoe vinden (en gezien ze weer waardeloos zijn met facturen eruit halen _O-) en het deze manier toch wat makkelijker vinden! :j

FenixJL schreef:
Wat vinden jullie van de zomercollectie van Kylie?
Ben eigenlijk voor het eerst aan het overwegen om er iets van te kopen :')

Vond het oogschaduw palette prachtig (die geel en blauw <3) maar allemaal kleuren die ik al van andere merken heb dus gelukkig kan ik 'm laten schieten.

Donnar, wat staat Diva gaaf! Heel rozig bij jou.

Djil, queen of summer. <3 Pink Fusion staat je heerlijk zomers.

Zoals een aantal al gezien hebben (insta/fb) heb ik eindelijk de stap gezet naar m'n haar verven. Het is niet exact wat ik wilde ( :')) - ik wilde in eerste instantie voor een vrij blauwe 'vibrant' kleur gaan (exacte foto heb ik volgens mij eerder hier gepost) maar achteraf gezien ben ik énorm blij met hoe het er nu uit ziet. Ik wilde mijn haar niet zelf bleken dus wist dat dat resultaat niet haalbaar was (en salon was voor mij geen optie aangezien ze, helaas, producten gebruiken die (indirect) getest worden op dieren) dus besloot ik het zelf te proberen over mijn eigen kleur heen. :) Al met al, enorm veel positieve reacties vanuit mijn omgeving en op mijn werk en ik ben er zelf uiteraard enorm blij mee. <3 Het geeft me ook een hele andere boost met betrekking tot make-up. Alles staat nu natuurlijk heel anders en geeft me meteen een hele andere uitstraling wat ik enorm leuk vind en weer zin heb om uit te zoeken wat wel en niet staat. Het licht speelt ook een grote invloed, op de badkamer lijkt mijn haar vrijwel helemaal zwart, op mijn eigen kamer in direct licht (en dus ook buiten etc.) zijn de kleuren goed te zien.

Sidenote: ja, ik kan niet wachten tot mijn nieuwe wenkbrauwpotlood binnen is. Voorheen was deze eigenlijk te donker, maar nu is hij veel te bruin. :+ Hij komt waarschijnlijk volgende week binnen. *\o/*

Make-up die ik overigens op heb:
Colourpop Koosh (zilver) op het ooglid, Urban Decay Chaos (Electric Palette, blauw) voor de overgang van Koosh naar Colourpop Luckfully (donker donkerblauw) in de outer V, die geblend met UD Crave (zwart). Op de lower lashline Colourpop Martian (paarsige blush) geblend met UD Urban (Electric Palette, paars). Op de lippen Colourpop Friday. Vond dit echt even zo'n look van hoi, bam, hier ben ik, love it or leave it, zeg maar. :')

Afbeelding

Afbeelding

In ander licht

Afbeelding

En tweede look:
Looxi Beauty Maple in de outer V, Colourpop Oh Ship en Best Coast Scenario op het ooglid en om te blenden. Lipstick is UD Crash.

Afbeelding

Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:33

Die oranje lipstick staat je prachtig zeg!

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:36

Shizzel, supermooie looks en foto's! <3 Ga nog op je pb reageren!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:33

Omg die blauwe look! I love it on you! :D

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:23

FenixJL schreef:
Ben benieuwd mandy! Had het bijna gedaan maar was in slaap gevallen :=
Nu zag ik dat een groot deel al was uitverkocht..
Wou graag de losse highlighters en highlighter pallete

Ja ik heb ook niet om 12 uur klaar gezeten. Ik wilde graag de velvets. Ik heb al heel veel matte liquids, maar de velvets vind ik wel erg fijn.
Heb ook nog maar het burgundy Palette erbij besteld, dan had ik ook nog gratis verzending :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:56

Die krijg je wel terug in je douane/invoer kosten :')

Ben heel benieuwd, ik vind haar palettes zo gaaf maar ben altijd iets te bang dat her gehypt is, zoals Huda bijvoorbeeld

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:06

Je haren staan mooi Mies! Je looks zijn ook gaaf. Vind ze allebei geslaagd. :j

Zie nu net dat makeuplabel.com ook Violet Voss heeft. <<) Zou nu wel willen bestellen maar volgende week is het weer uitbetaal tijd. Dan mag het. Maar wil dan ook Nabla weer bestellen :o? .

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 20:36

Nabla is volgens mij bij de boozyshop in de aanbiedinv

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:06

_Friemel schreef:
Die krijg je wel terug in je douane/invoer kosten :')

Ben heel benieuwd, ik vind haar palettes zo gaaf maar ben altijd iets te bang dat her gehypt is, zoals Huda bijvoorbeeld

Ja, al vier keer gehad. Neem t voor lief :+

Ik heb het Bronze palette ook, gebruik m heel vaak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:07

Ik heb de hele Kylie collectie gezien, maar er zit nou niet echt iets bij waar ik wild van word...
Gelukkig maar, scheelt weer centjes :')

Wauw, Shiz... vind je haar gaaf!
Maar wow, wat een heftige make up looks... iets te voor mij...

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:29

melanie0906 schreef:

Ik zie maar één product met korting haha. Hiermee doe ik netjes wachten want ik ga er 12 bestellen + een leeg palette dus $$$$

Maar boeiend... :D Geld moet rollen

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:36

Niniane schreef:
melanie0906 schreef:

Ik zie maar één product met korting haha. Hiermee doe ik netjes wachten want ik ga er 12 bestellen + een leeg palette dus $$$$

Maar boeiend... :D Geld moet rollen

:')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:56

Je make up komt dankzij dat donkere echt mooi uit Shiz!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 11:14

Ja ik vind het ook erg gaaf, en beide looks ook! Helemaal het tegenovergestelde van elkaar, maar beide super!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 11:18

Oh my.... jij hottie mies <3 Je oranje look laat alles in vuur en vlam staan :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:13

Friemel hoe bevallen jouw wenkbrauwen nu? :) nog steeds helemaal tevreden?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:24

Ja echt fantastisch <3
Enige nadeel dat ik zomers zo wit word qua haren en dat geldt dus iok voor zijn wenkbrauwen, ziet er beetje raar uit maar met getinte eyebrow gel zo opgelost *\%/*

Ik vind ze nog steeds prachtig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:26

Ik vind ze ook echt super!
Stiekem wil ik ook, maar het is voor mij gewoon echt niet nodig, dus zonde van mijn centjes :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:58

Thanks Shiz. Mooie looks weer. Vind de donkere beter staan. :D

Vandaag weer de hele dag in de zon gezeten, maar wel met factor 50 op mn gezicht, in de zon schaduw bedoel ik natuurlijk, en met een hoed op. Maar toch nog... |( Vooral die op mn voorhoofd is erger geworden. Baal echt als een stekker.

Afbeelding

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:11

Bedoel je de vlekken Joolien? Ik heb die ook gehad toen ik de pil slikte. Ik slikte yasmin.
Ging weg toen ik ermee stopte.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 23:26

Fijn om te horen :) vind ze bij jou zo netjes gezet, wellicht ooit in de toekomst..

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 15:28

Heeft er iemand tips waar je goede toilettassen/beautycase kan halen voor een niet al te ziek prijsje? Heb nu een gewoon standaard toilettas, maar vind dat meer voor mensen die 1 crème hebben en 1 reinigingsproduct en het dan voor gezien houden. := Wat ik nu heb is eigenlijk al langer niet groot genoeg, maar heb nog niet iets anders gevonden.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 15:43

Ikea