Dat vindt ik erg.. ik gun je zo alleen maar goede dagen en nachten Priscilla! Met een knoop in mijn maag, hoop ik dat we toch snel weer wat van je horen... !
Birdie60
Geplaatst: 28-10-17 05:41
Heel veel sterkte Marcel en Priscilla. Pff ben er ff stil van.
O wat hoop ik dat we straks een berichtje van je krijgen ik ben er nog.
pien_2010
Geplaatst: 28-10-17 09:19
spicegirl schreef:
ben er nog,maar heel, heel slecht...
Lieverd we denken allemaal aan je. Ik gun je dat je los kunt laten hoe moeilijk dit ook voor jullie is en hoe verdrietig. Je hebt zoveel pijn, bent zo slecht. Volgens mij is het gewoon helemaal op, je hebt zo gevochten, zo sterk en taai ben je, weinig mensen doen je dat na. Je zult hier en privé een enorme leegte achterlaten en zoals ik al eerder schreef ik zal je nooit vergeten. Natuurlijk zou het fantastisch zijn als je nog fijne dagen, uren hebt met Marcel en andere dierbaren en het liefste natuurlijk wens ik je toe dat je op knapt, maar ik heb zo mijn twijfels of dit nog mogelijk is. Hoe graag lees ik straks een grappig zinnetje van je, maar of dit mogelijk is...........denk het niet en ook dat is de ruk realiteit..... Vandaar lieve Priscilla en Marcel mijn wens voor jullie, dat je los kunt laten hoe erg ik dit ook vind om op te schrijven. Ik denk aan jullie. Heel veel sterkte!