Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Evi84 schreef:Dankjewel. Heb je die tegelijk laten plaatsen?
Ik lees gemengde ervaringen:
- mensen waarbij ze er eerst 2 hebben geplaatst en er later 1 tje bij, maar die niet perfect op dezelfde lijn staan erdoor.
- Mensen waarbij de shop er geen 3 tegelijk wil plaatsen owv de zwelling
- Veel mensen die ze alledrie tegelijk hebben geplaatst
Spelt schreef:Mars schreef:Ex-tepelpiercing haha, heb mijne er uit gehaald tijd geleden.
Werden ze bij jou met een klem gezet of niet? Mijn vaste piercer doet het namelijk altijd zonder zei ze, dus ben even benieuwd haha
Evi84 schreef:Hoi allen, al een jaar zit ik met een triple forward helix in mijn hoofd, verder heb ik geen andere piercings. Ik zou zo naar de piercer gaan, echter ik draag wekelijks enkele malen een helm.
1x per week gemiddeld een redelijk vaste helm. Die geen pijn doet als ik hem op heb, bij mijn gewone oorbellen (stekertjes), maar waarmee ik wel moet opletten bij het op en afzetten anders ben ik ze kwijt.
En de 2 dagen in het weekend een iets lossere helm, ongeveer een 8 tal keer per dag.
Ik heb al veel horrorverhalen over de triple forward gehoord, echter blijft ze in mijn hoofd rondwaren, mijn enige twijfelpunt is dat ik de eerste weken geen helm meer op kan zetten, waardoor ik hem maar uitstel en uitstel en uitstel. Of denken jullie dat de helm wel gaat meevallen?
Zijn er hier ervaringsdeskundigen tussen met een triple forward helix?