Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke_ schreef:Gaat er binnenkort ook iemand naar Joy? Ik wacht nog met smart op reactie van mijn mail, maar ik las laatst ook iets op haar Facebook dat het beantwoorden van de mail iets langer ging duren. Nu ben ik wel benieuwd hoeveel langer 'iets langer' is
Jildau schreef:Dieuwke_ schreef:Gaat er binnenkort ook iemand naar Joy? Ik wacht nog met smart op reactie van mijn mail, maar ik las laatst ook iets op haar Facebook dat het beantwoorden van de mail iets langer ging duren. Nu ben ik wel benieuwd hoeveel langer 'iets langer' is
Bij mij duurde het 3 maand voordat ik reactie kreeg en de reactie was dat ze hem niet wilde zetten.
Jildau schreef:Bij mij duurde het 3 maand voordat ik reactie kreeg en de reactie was dat ze hem niet wilde zetten.
Dieuwke_ schreef:Jildau schreef:Bij mij duurde het 3 maand voordat ik reactie kreeg en de reactie was dat ze hem niet wilde zetten.
Ja dat is waar ook. Raar, zo ken ik haar helemaal niet, maar het is dan ook al 4 jaar geleden dat ik bij haar ben geweest. Ik wacht nog geduldig af, mocht ik geen antwoord hebben na de zomervakantie dan probeer ik Blackbear.
_Dominique schreef:Ja, ik... Een paar jaar geleden heb ik een heel oude kleine tattoo op mijn schouderblad laten coveren door een onervaren tatoeëerder. Nu zit er een grote knoeperd waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben. Nou ja, eigen schuld. Gelukkig op mijn rug, dus ik hoef er niet steeds tegenaan te kijkenHebben jullie tattoo's waar jullie echt niet trots op zijn eigenlijk?
Dieuwke_ schreef:Jildau schreef:Bij mij duurde het 3 maand voordat ik reactie kreeg en de reactie was dat ze hem niet wilde zetten.
Ja dat is waar ook. Raar, zo ken ik haar helemaal niet, maar het is dan ook al 4 jaar geleden dat ik bij haar ben geweest. Ik wacht nog geduldig af, mocht ik geen antwoord hebben na de zomervakantie dan probeer ik Blackbear.
_Dominique schreef:Hebben jullie tattoo's waar jullie echt niet trots op zijn eigenlijk?
_Dominique schreef:Hoe pakken jullie het aan als jullie iets nieuws willen dan?