! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Sabini schreef:@Ibonn:
- Dat verschild. Ik herhaal de filmpjes elke keer op youtube, sommigen van ons hebben de DVD.

Equimotion schreef:Raponsje schreef:Je verbrand 1652 calorieen per dag als je de hele dag achter de pc zit.
Als je gaat afvallen gaat je BMR met je gewicht mee omlaag. (Als ik de juiste formule gebruik tenminste)
Moet je dan uitgaan van het aantal calorieen van je startgewicht -500, of van je streefgewicht? Of ga je steeds minder eten naarmate je meer afvalt? (Als je ong gelijk blijft sporten, ik ga er vanuit dat je wel een intensievere workout kunt doen maar naast een kantoorbaan ga je niet ineens 5u sporten of zo)

Als jouw lichaam altijd zo hard werkt mag het nu best wat Nederlandse kost toch

Bhriseis schreef:@Loes: dat is inderdaad wel een heel goed idee; moet ik maar onthouden voor als het zomer wordt en ik mijzelf elke dag moet tegenhouden om het exotische-fruitsappenkraampje niet te bespringen (en rond de 5 euro voor een bekertje sap is mij een beetje te veel elke dag)
@ Never give up; die six week six pack klinkt zo zwaar! Ik zou hem graag doen maar ben er een beetje bang van![]()
Ik heb al mijn goede voornemens maar omgezet en heb nu best een flink en gezond ontbijt erbij genomen. Zometeen de paarden en voor het avondeten level 3. Ik heb best wat schouderpijn; ik voelde het gisteren al en al die push-upvarianten deden er geen goed aan. Maar we gaan dapper verder!