En ik ben sowieso al goed getraind dus weinig blessure gevoelig.
Ik vertel hetzelfde aan personeel in de fitness ed en zij moedigen mij juist aan.
Hun hebben het helemaal niet over blessures
Dus ik geloof het wel. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rozanne schreef:HannahFrouk: Ben je echt tevreden met je sporthorloge? Ik lees online verhalen dat de GPS slechter werkt dan die op je telefoon (Iphone). Zit te twijfelen, maar ik denk dat ik het niet de investering waard vindt.
. Je ziet daarbij dus geen route of paden (daar is een horloge sowieso te klein voor natuurlijk). Ik kreeg dit eerst niet aan de praat, maar uiteindelijk na wat gepruts wel. Dit heb ik 2 x uitgeprobeerd en dat werkt eigenlijk goed. 
Dus ik heb het er maar mee te doen.

magda_90 schreef:
Kennen jullie mij nog? Ik zou mij ook graag hier weer willen melden. Ik ben twee jaar geleden heel fanatiek begonnen met hardlopen (met eerst Renate en toen Evy) echter door veel vervelende omstandigheden (opa op sterfbed en overleden vorig jaar en mijn vader die in januari dit jaar de diagnose longkanker kreeg en in maart overleed) is het gehele sporten en mijn goede eten compleet verslechterd... De kilo's kwamen er weer aan en het rouwproces helpt je dan ook niet mee.
Ik probeer het sinds enkele weken weer wat op te pakken en morgen begint les 4 van Evy weer. Dus ik dacht wellicht kan ik hier weer de motivatie oppakken?
ben benieuwd, ben bang dat ik mn doel om onder de 30 minuten te lopen wel kan schudden dan! Maar goed, ik ga er voor! Heb de pannenkoekenmix al in huis, top ontbijt voor lopers.
Amaryllis schreef:Een combi van Evy en duurloop heeft mijn hardloop-leven ook weer nieuw leven ingeblazen, echt een topprogramma!
Zondag een run hier in het dorp, schijnt warm, benauwd en bewolkt te worden..ben benieuwd, ben bang dat ik mn doel om onder de 30 minuten te lopen wel kan schudden dan! Maar goed, ik ga er voor! Heb de pannenkoekenmix al in huis, top ontbijt voor lopers.
Erg lekker en gezonder.
Of wellicht al door naar de derde week, moet even kijken hoe het gaat. Dacht dinsdag dus inderdaad al te beginnen met 5 minuten, maar toen staakte mijn enkel. Moet het dus echt even weer opbouwen.
MD_Triumph schreef:ik heb een vraag voor degene die ook het hardlopen met gezond eten combineren
Val je af door hardlopen en gezonde voeding? als je minimaal 2 keer in de week gaat hardlopen met afstanden van minimaal 5 km
MD_Triumph schreef:hmm nouja ik ben niet iemand die marathons loopt oid
maar gewoon afstanden van 5 km soms iets meer... hoe kan dat dan dat je geen vet verbrandt als je hartslag te hoog is?