Ik dacht net: wat vergeet ik nou al de hele middag? Ik denken en ineens wist ik het, ik moest mijn liter fles water nog leegdrinken, oepsie Die heb ik normaal om 15.00 uur al leeg, haha
En ik aan de Mac.... Gisteren tussen de reclames van gtst in, vreselijk!!
Deed het geluid maar uit en op mijn iPad kijken, toen reclame voorbij was geluid weer aangedaan, scheelt een heleboel. Haha
Anne_mieke88
Geplaatst: 16-01-13 17:50
ik weet dat ik hem zaterdag mag halen van mezelf...omdat ik maar 2-3 kilootjes hoef van kerst hoef ik het niet zo streng te doen...al moet ik wel over 1,5 week in bikini Ik kan gewoon niet wachten...
Ik kan me zo op eten verheugen... We eten vanavond hutspot (gisteren ook maar was nog over) en dan zit ik er de hele dag aan te denken...
Ach lekker toch! Hier eten we spinazie overschotel
Ik merk wel steeds vaker dat ik sneller trek heb. Vandaag 4 kinderen vermaakt en gedaan en dat is best lastig met zo weinig kcal. Ik zit vandaag op 1065 kcal.
Hoe doen jullie dat trouwens qua hoeveelheden op de eetmeter? Wij eten vanavond een ovenschotel met spinazie, gehakt, kaas en aardappelschijfjes. Hoe weet ik nou hoeveel ik van alles binnen krijg?
Staat er geen ovenschotel op? Anders een beetje gokken qua hoeveelheden.
Safiera
Geplaatst: 16-01-13 18:12
Nu pas 664 gehad? Kan me voorstellen dat je honger hebt! Klinkt mij als erg weinig.
Ik kijk op de eetmeter hoeveel gram er bij een schep staat, en schat dan in hoeveel scheppen (=hoeveel gram) ik ongeveer gehad heb. Als je dingen zelf maakt is het al makkelijker, dan weet je ook hoeveel je ergens in stopt.
Maar die eetmeter is volgens mij sowieso ruw geschat hoeveel kcal het is... Ze hebben vind ik toch nog te weinig producten er op staan. Bovendien ga ik mijn fruit en porties niet wegen.
In een appel zitten volgens de caloriechecker 80 kcal, in een banaan 135.. Wel erg veel toch?! Net als mn karbonade die 500 kcal zou bevatten.. Soms geloof ik het niet helemaal niet.
Voor de dames met hoofdpijn, rugpijn of andere pijn.. Gebruik advil fenimax, ik heb al meer dan 11 jaar last van regelmatig hoofdpijn (dan bedoel ik echt niet zo'n hoofdpijn die ergens lichtjes aanwezig is maar meer de trein die door je hoofd denderd) maar gebruik nu voor hoofdpijn sinds vorig jaar de advil fenimax. Zodra ik het voel opkomen neem ik eentje in en goed een half uurtje later ben ik er vaak helemaal vanaf... Meerdere vrouwen in mijn omgeving hebben deze nu ook geprobeerd en ook voor hun werkt het beter dan de regelurie pijnstilling
Wij hebben vandaag een broodje subway gegeten ( woensdag is zondig dag qua avondeten ) was erg lekkah. Maar ik heb ook al een hele tijd zo'n zin in een bak ben&jerry's . Grrrrr.
Ik heb vandaag weer een goede dag gehad... Zit rond de 1450 kcal. Straks nog iets van fruit en dan is het wel goed. En nog een uurtje gewandeld, dus dat is ook gezond (en koud, brr).
Ik heb net een uur gespind, ik voel mn benen wel zeg, pfffff!! Nu duik ik mn bedje in!
hannahaapje
Geplaatst: 17-01-13 00:48
ja ik ga ook slapen. Voor het eerst geen honger gehad na het avondeten (bami). Ja oké er is één mandarijntje in gegaan. Morgen ga ik ontbijten met magere yoghurt & banaan. Daarna tosti - ik probeer momenteel alle soorten tosti's uit. Avondeten word wss ijsbergsla, tomaat & shoarma... zonder knoflooksaus. Heb vanochtend niet kunnen wegen, maar 't is gelukkig prima gegaan vandaag (normaal ga ik echt veel eten wanneer ik me niet weeg, ben dan in één klap me motivatie kwijt )
yoghurt met banaan niet een beetje weinig? en ik zou brood/salade/fruit meenemen?
hier perongeluk begonnen met 500 kcal als ontbijt. (4boterhammen) beweging vandaag: 1,5 uur wandelen, 1,5 uur fietsen, 45min paardrijden, uitmesten en misschien nog een keer de hond uitlaten.
Selka
Geplaatst: 17-01-13 10:58
@Liin, nou dan kun je die boterhammen wel hebben toch? @ de rest: SSSHTT! Ik mag geen B&J, maar dat wil niet zeggen dat ik dat niet wil
Gisteren de tweede harlooptraining gedaan, ging stukken beter dan de 1e keer. Nu verder gelopen dan eigenlijk de bedoeling was en bijna geen spierpijn. Voor mij wel het bewijs dat ik op WW beter bezig ben, dan het -ik-eet-te-weinig-dieet
Ik zeg altijd tegen mijn vriend, er zijn maar 2 venten waarmee ik je ooit zou kunnen bedriegen, en die heten Ben en Jerry .
Ik moet er terug een beetje tegen aan gaan. Vooral het weer speelt me parten. Kan niet gaan lopen en door de kou krijg ik honger . Ik heb mezelf aangezet om veel meer water te drinken.
Zijn er hier trouwens Belgen die ook kijken naar "afvallen en opstaan"?